.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 7 от общо 7
  1. #1

    хипотеза за божественото начало

    Незнам темата ми точно за кой раздел е ,но имаме да пишем по биология за божественото начало според будизма? някой да има някаква информация за това ?
    Oh, so I drank one , it became four ... and when I fell on the floor , I drank more (:

  2. #2

    Регистриран на
    Jun 2007
    Град
    В страната на чудесата
    Мнения
    495
    Божестевното начало?Какво имаш предивд?Ограчиничи малко темата?
    Говорим за началото на Божествата или за началото на хората или за началото на всичко живо?Не разбирам?

    Пиши конкретно и ще ти обясня каквото искаш?
    ...Всички лъжат....но това е начин да спечелиш войната...

  3. #3
    Еми за началото на всичко живо...
    един вид как е създаден света според будизма
    Oh, so I drank one , it became four ... and when I fell on the floor , I drank more (:

  4. #4

    Регистриран на
    Jun 2007
    Град
    В страната на чудесата
    Мнения
    495
    Привет...
    Темата поставена по този начин е вид омагьосън кръг...Будизма не съществува още от сътворяването на света просто защото БУДА като божество е бил човек...Тоест нещо го е създало първообразно....

    Това , което аз бих защитил като теза е да обвържеш библейската теза за 7-те дни с това което будизма по начало...има го в Уикипедия...

    Можеш да защитиш също и идеята за това как към края на човешкия си живот БУДА , заедно със жена си и децата си е бил защитен в джунглата от своите последователи , тъй като според тогавашните вяравния той не е трябвало да бъде канонизиран , сътворен в Божество....

    Има различни течения...Прочети основите изгради една неутрална тези за религиозен космос през две основни равнини и това ти е есе за 6....

    Ако имаш въпроси питай....
    ...Всички лъжат....но това е начин да спечелиш войната...

  5. #5
    Виж какво намерих в Уикипедиа

    Трите характеристики на съществуването

    Едно от основните учения на Буда е познато като Трите характеристики на съществуването или Трите признака (трилакшана). Според това учение светът, който ние възприемаме, е белязан от три основни характеристики:
    1. Непостоянство (Анитя)

    Будизмът постулира, че както нашият вътрешен психически живот, така и външният свят са в процес на непрекъсната промяна. Всичко съставно е непостоянно и нестабилно, зависещо от определени условия за своето съществуване. Всичко е в постоянно движение и условията са непрекъснато променящи се. Никой от нас не е физически, емоционално и умствено същият, какъвто е бил преди години и дори преди миг. Всички ситуации, всички наши мисли и душевни състояния се раждат, набират сила, отслабват и умират. Ние сме променящи се същества в променящ се свят и не е възможно да намерим сигурност дори и в най-близко бъдеще. Нещата се появяват и изчезват, раждат и умират. Нищо не се запазва.
    2. Страдание (Духкха)

    Будизмът има за цел да покаже път за освобождение и духовно решение на човешкото страдание. Будизмът е една от основните религии в света, но за разлика от християнството, юдаизма и исляма будизмът не е теистична религия. В западния свят думата "религия" се свързва с нуждата от вярване в нещо свещено и висше, именно поради влиянието на другите религии, и затова много хора разглеждат будизма по-скоро като философия.

    Все пак, въпреки че в будизма не се говори за бог, в който да вярваме, не може да бъде и разглеждан само като философия, тъй като не е просто интелектуална структура. Буда отрича догматизма и сляпата вяра, като съветва жителите на Калама да проверяват твърденията както на брахманите, така и на будистките монаси (бхикшу) на базата на своя собствен опит и истински прозрения (даршана). А ако нямат такива, да се уповават на Буда, Дхарма и Сангха.
    3. Безсубектност (Анатман)

    Анатта (на пали, анатма на санскрит) е в основата на будисткото учение, че агрегатите, елементите и сферите на човешкото битие (пудгала) не съдържат в себе си такава специфична дхарма като Аз, душа, човек. Материята, казва Буда, не е Аз (тя е анатта), чувствата не са Аз (те са анатта), възприятията не са Аз (те са анатта), нагласите не са Аз (те са анатта), съзнанието не е Аз (то е анатта). Единственото, за което можем да бъдем сигурни, че съществува (асти), казва Асанга, великият реформатор на Махаяна, е идеята за несъществуването на Аза (найратмя-астита).


    Мисля,че това горе долу отговаря на темата... и ще пиша малко за пробуждането на Буда и живота му..
    ти как мислиш?
    иначе благодаря ти много за помоща
    Oh, so I drank one , it became four ... and when I fell on the floor , I drank more (:

  6. #6

    Регистриран на
    Jun 2007
    Град
    В страната на чудесата
    Мнения
    495
    Съгласен съм....Смятам , че ще се справиш отлично...Стескам ти палци...Пиши как е минало....
    ...Всички лъжат....но това е начин да спечелиш войната...

  7. #7
    окей, мерси много
    Oh, so I drank one , it became four ... and when I fell on the floor , I drank more (:

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си