Цитирай Първоначално написано от draid Виж мнението
Относно високите обороти, те са враг зимно време, дори когато колата поднася газ се подава плавно и равномерно в ниският диапазон с цел зацепване, а не превъртане.
Точно това щях да кажа, но си ме изпреварил... Кара се на възможно най-висока предавка/за скоростта с която се движиш/ на ниски обороти.

Ако изпита ти е на сняг, ще минеш доста тънко. Маркировка не се вижда, караш съвсем бавно, а времето си тече... За 45 минути може да навъртиш 1-2км...
А и после не виждам кое му е толкова страшното на зимното каране... На мен първото ми излизане с колата/заедно с баща ми, де/ беше точно в едни снегове и коловози, при това на кола със задно и автоматик. В тая връзка, не знам защо толкова много "разбирачи" плюят задното за зимно време... При хубави гуми и по-тежка кола, нямаш по-големи ядове от тези с предно. Дори напротив, при задното правилните реакции ти ги подсказва инстинкта. Много по-лесно се овладява презавиване, отколкото недозавиване, защото при първото е достатъчно да си по-бързичък в ръцете, за да насучеш волана на обратно, докато при недозавиването на кола с предно не можеш почти нищо да направиш... Можеш да подадеш газ и да се молиш някъде да получиш сцепление, за да издрапаш, но до толкова... При задното, когато върнеш газта, колата се изправя, а при предното, си тръгва където си иска.