Привет! Тук e систематизирана информация от интернет необходима за пазаруване в един от най-големите онлайн магазини в европа за обувки с голямо разнообразие на туристически. Непрекъснато се правят промоции и намаления на определени модели и е отлично допълнение към вашите сайтове за онлайн пазаруване.
Пратките се доставят с куриер или по пощата.Как ще бъде доставена пратка се определя автоматично от системата им по неясни за нас критерии. В описанието на някой модели обувки(детски,дамски и мъжки)е отбелязано,че не се доставят извън UK,но това не е така.Доставят ги така,че пробвайте. Когато поръчката е изпратена/Items Dispatched/се вижда как ще я получите. Ако пратка ви е изпратена с куриер(UPS) се отразява по този начин в поръчката ви: - 1 package via UPS /Track your package /(бутона е активен и при натискане показва движението на пратката)with tracking number 1Z2X1RXXXXX..... Пратките който се доставят с куриер пристигат за един до два дни най късно от пускането на поръчката. Куриера който поема пратките на UPS в БГ. http://www.intime.bg/ телефона е 070018877. Ако е пратена по пощата няма номер за проследяване само прогнозна дата за получаване,но обикновено идват за доста по кратки срокове.
И от немският сайт на Javari http://www.javari.de доставка е безплатна!Пратките пристигаха по пощата в рамките на седмица до 10 дни,но сега вече ги доставят с куриер на DHL директно на посоченият адрес.Не се знае дали и занапред ще ги доставят с куриер или е само временна екстра,но независимо как пристигат(по пощата или с куриер)имат номер и можем да си следим движението им.Номера за проследяване може да видим в самата поръчка след като е изпратена(Artikel wurden am versandt - Mein Konto<<Bestellungen anzeigen <<1 Paket über DHL Lieferung verfolgen mit Sendungsverfolgungsnummer 047604894147(това е номера).Има го и в имейла с който ви уведомяват,че поръчката е изпратена срещу:Sendungsnummer(пратката номер).Този номер се въвежда в страницата на dhl.de http://www.dhl.de/en.html след това Search now и се отваря нова страница от там се вижда как ще получите пратката.Ако е по пощата срещу /UPU code / matchcode/ излиза 13 цифреният и буквен номер ,който е само за пощенски пратки,той се въвежда в сайта на БГ. пощи http://www.bgpost.bg/?cid=176
Ако номера не се трансформира и /UPU code / matchcode/ го няма,а на негово място излиза / Product / service/ и срещу него вместо номер е /Shipment for Export/ значи пратката ще се достави с куриер.Проследяването на пратките,който се доставят с куриер става първо в сайта на dhl.de http://www.dhl.de/en.html. Тук се отразява движението на пратката до напускането на страната,след това същият номер се въвежда в сайта на dhl.bg тук проследяване по референция на изпращача,като от падащото меню избирате датата на изпращане и направлението на пратката(в случая България).Тук се отразява движението на пратката след пристигането и в БГ. и кога ще ви я доставят на адреса.Ако до два-три дни след пристигането на пратката в България не сте я получили,тогава се обадете в DHL и потърсете пратката си по име на получател.Случва се понякога адреса да не е пълен или да не е даден телефон за контакт,което забавя доставката.
Национален телефон на DHL - 0700 17 700.
Детските обувки от немският сайт се доставят директно до България.
Обявените цени в сайта са с начислено ДДС за територията на Германия,затова се преизчисляват и към тях се добавя 1%,който е разликата между немското и българското ДДС.
Френският сайт на Javari http://www.javari.fr също доставя безплатно до тук.Пратките пристигат по пощата или с куриер.
Една регистрация важи за всички сайтове на Javari и Amazon,не е необходимо да се регистритате във всеки поотделно.
И от двата сайта могат да се отказват или променят поръчки само докато не са обработени и парите на са блокирани.Това става кото си влезете в акаунта и отворите поръчката горе в десният ъгъл има бутон за преглед и промени.Може да се откаже даден артикул от поръчката,да се промени картата с която се плаща, да се смени адреса на доставка или да се откаже цялата поръчка.
Ако иската да върнете неуспешна покупка може да го направите в рамките на 365 дни от датата на получаване,но трябва да е в оргинална опаковка и пощенските разходи са за ваша сметка.Разходите по връщането се въстановяват от сайта само,ако вината е тяхна/изпратили са ви грешен номер,стоката е с дефект или неотговаря на описанието в сайта/.
За да върнете поръчката трябва да попълните формата за връщане в сайта:
1.Javari.co.uk - My Account>>Returns (излизат ви всички поръчки) отивате на това което искате да върнете и следвате стъпките.В отговор ще получите имейл от този адрес no-reply@javari.co.uk след като отворите писмото кликвате на Re-print your return labels(най отдолу) и ви излизат двата етикета, който трябва да разпечатите.Единия етикет с бар кода се поставя в кутията,а другият с адреса се лепи на колета отгоре.След като пратката пристигне при тях парите се връщат в картата с която сте платили.
2.Javari.de Mein Konto>>Warenrücksendungen следвате стъпките и изпращате.От сайта ще ви пратят имейл с подробности за връщането.
И трите сайта от време на време пускат кодове за намаление,който намаляват и вече намалени артикули.Кода се въвежда след данните на картата в полето Code eingeben(в немският сайт),Enter code(в английският сайт).Намалението се отразява на следващата стъпка и чак след това потвърждавате поръчката,така,че пробвайте спокойно.