Цитирай Първоначално написано от npp Виж мнението
основният начин за установяване наличието на бъгове във видео игри е като се играе, иначе няма как да се разбере къде се дъни играта, просто изгледай онзи клип по-горе да видиш как са пропуснали да оправят разни бъгове в определени игри, именно защото не са били констатирани от разработчиците, понеже често се случват при точно определено положение или постановка на героя(-ите) в (map-а на) играта, добрите тестери са много умели/обиграни в търсенето на бъгове, а самите разработчици могат и сами, и дори най-добре познават игрите си за, да ги поправят, стига да знаят за наличието на бъгове и къде/кога се случват в играта
Това, за което ти говориш се нарича "geodota" и е само малка част от бъговете.
Послушай ме като ти казвам, че тестърите не седят просто да си играят игрици, 98 % от работата им включва да пишат кодове, да разглеждат сорс кода както и да го барникат, постоянно докато играят играта, виждат сяк'ви кодове, супер много програми са активирани и следят за определени алгоритми и аномалии..

И колкото разработчиците познават играта, толкова и тестърите.. защото те са програмисти и имат достъп до всяко едно късче информация за съответната игра.. включително и сорс кода на самата игра. всичко се гледа/чете и знае.


Да си тестър не значи да играеш определена игра. Означава да си високо квалифициран програмист.