.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 55

Hybrid View

  1. #1
    Цитирай Първоначално написано от Wimpy_Kid Виж мнението
    По - малко теория и повече практика.
    Както и примери от живота - обяснения за какво точно се използва, размишления, изводи. Също така по-малки класове, повече интеракция учител-ученик, по-позитивно настроени преподаватели И ученици, по-уютна база. Може да се организират разни посещения с цел да се види на живо нещо от учебника. Учителите, а и МОН да не препускат през материала и единствената им цел да бъде ученикът да възпроизведе обратно няколко изречения и да си влязат в графика, а да има интерес към това дали ученикът го знае, разбрал ли го е, може ли да борави с нещото.. За съжаление, имам твърде много примери.

  2. #2
    Цитирай Първоначално написано от SunT Виж мнението
    Както и примери от живота - обяснения за какво точно се използва, размишления, изводи. Също така по-малки класове, повече интеракция учител-ученик, по-позитивно настроени преподаватели И ученици, по-уютна база. Може да се организират разни посещения с цел да се види на живо нещо от учебника. Учителите, а и МОН да не препускат през материала и единствената им цел да бъде ученикът да възпроизведе обратно няколко изречения и да си влязат в графика, а да има интерес към това дали ученикът го знае, разбрал ли го е, може ли да борави с нещото.. За съжаление, имам твърде много примери.
    В България не са важни знанията, а оценките. Цялата организация очаква от нас да назубрим един урок, да изкараме една шестица, след два дена да го забравим и толкова. Важна е оценката! И после когато ни попитат нещо, за което преди седмица сме получили 6, ние си нямаме и понятие.
    Абсолютно те подкрепям, но...уви.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си