.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 431

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен Аватара на anonymous908491
    Регистриран на
    Nov 2012
    Мнения
    13 898
    Цитирай Първоначално написано от Aeternal Виж мнението
    Лесно, ще си мисля за теб.
    Браво, вече си откровен, сега можем да продължим да обсъждаме защо хората ВИ мразят, защото ти си зъл.

  2. #2
    Мега фен
    Регистриран на
    Mar 2012
    Мнения
    3 048
    Цитирай Първоначално написано от papugai Виж мнението
    Браво, вече си откровен, сега можем да продължим да обсъждаме защо хората ВИ мразят, защото ти си зъл.
    Вярно е, мен ме мразят защото съм зъл, теб те презират защото си неинтелигентен педал.
    Аз поне сам съм си избрал съдбата. Тичкай при дружката ти Евгени да те утеши от мъката, че природата те е ущетила двойно.

  3. #3
    Мега фен Аватара на anonymous908491
    Регистриран на
    Nov 2012
    Мнения
    13 898
    Цитирай Първоначално написано от Aeternal Виж мнението
    Вярно е, мен ме мразят защото съм зъл, теб те презират защото си неинтелигентен педал.
    Аз поне сам съм си избрал съдбата. Тичкай при дружката ти Евгени да те утеши от мъката, че природата те е ущетила двойно.
    Много мразя хората, които цицират преден пост, защото не е прието да се прави, но при теб се налага да го правя, иначе пак ще обърнеш целия смисъл на коментара си.
    Похвално е, че сам си го избрал, аз се разболях и нямах избор.

  4. #4
    Мега фен
    Регистриран на
    Mar 2012
    Мнения
    3 048
    Цитирай Първоначално написано от papugai Виж мнението
    Много мразя хората, които цицират преден пост, защото не е прието да се прави, но при теб се налага да го правя, иначе пак ще обърнеш целия смисъл на коментара си.
    Похвално е, че сам си го избрал, аз се разболях и нямах избор.
    Само това ли измисли?
    Както и да е, след като установихме и сам си призна че си педал мисля да спра да ти пиша. Не ми е приятно да общувам с педали. Защото съм зъл хомофоб.

  5. #5
    pliuq na groba vi....

    Упадък (1989-2004)[редактиране | edit source]
    След края на Студената война Българските военновъздушни сили са ограничени до 226 самолета. Голям брой ранни модификации на МиГ-21 са снети от въоръжение. През 1998 4 авиобази са затворени: Габровница, Балчик, Узунджово и Щръклeво (след това е новобрански център на ВВС за наборни войници). След 2 години е затворена и авиобазата в Стара Загора. Следващата година са закрити още 3 бази: в Добрич, Равнец и Чешнегирово. През 2003 г. е закрита авиобаза Доброславци и 2-те модификации на МиГ-23 (МЛД и МФ) са изведени от експлоатация.

    ВВС на България днес[редактиране | edit source]
    В момента атакуващият и защитният арсенал на българските ВВС е съставен предимно от съветски изтребители като МиГ-21 и МиГ-29. 15 изтребителя МиГ-29 отговарят на изискванията на НАТО. Българското правителство планира да закупи 9 нови изтребителя за замяна на предвидените за изтегляне от въоръжение МиГ-21 БИС и Су-25, като вариантите са измежду нови JAS 39 Gripen, упортебявани италиански Eurofighter Tranche 1 и упортебявани трета ръка португалски F-16, модернизирани до MLU стандарт, като предвижданата за покупката сума е около 700 млн. лева. [1]Недостиг на средства обаче продължава да има, и годишният нальот на българските пилоти е едва 60 часа при норматив от 180.[2]
    България разполага с 16 скъпо ремонтирани изтребители МиГ 29, с 14 щурмовика СУ-25, с 3 транспортни самолета „Спартан” и 12 вертолета „Кугър”, които все още не са изплатени. Руските МиГ-ове и Су-та имат и разорително скъпа поддръжка – един час полет с тях струва над 50 хиляди лева, а за подготовката на всеки пилот отиват между 10 и 20 милиона лева. От 12-те закупени преди време нови вертолети „Кугър” към 2013 г. летят само два, тъй като липсват средства за инспекция на останалите десет машини. От 6-те съветски бойни вертолета Ми-24 нито един не е годен за полети, тъй като всички подлежат на генерален ремонт. Всичките шест вертолета БЕЛ-206, първата западна техника закупена за ВВС през 1999 г. и използувана главно за подготовка на младия летателен състав, са неизправни и не могат да летят. От 16-те съветски изтребителя МИГ 29 летят 8 и те са ангажирани в международната програма за охрана на въздушното пространство „Еър полисинг”. От 14-те щурмови СУ-25 само 3 са в състояние да се издигнат във въздуха. Броят на пилотите е под 200 души, а общата численост на ВВС е 6750 души.[3]
    https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j...b5925wViYueoqw

    velika demokraciq... kudeto durjavata lipsva.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си