- Форум
- По малко от всичко
- Информационни технологии
- Windows 7
^_^ примерно
facedesk.gif
-.- май ме тролиш
![]()
Maya почти основно я ползвам за рендване,понякога и за facial animation, за почти нищо друго, а помня, че зададе въпрос, който само ти си разбираше, още не мога да схвана, какъв ти беше проблема.
ПО торенти и теми не се коментира нищо сериозно, още по-малко е вярно, има си достатъчно теми, в които си запълваме времето с празни приказки.
Тия 400 клипа си имат имена, аз си направих труда да потърся нещо, което да ти покаже, че няма как да разбира нещата, за които говори, но си е твой проблем.
Open GL e шега пред direct3d ли, може би е време да започнеш да слагаш правилните драйвъри или да ползваш свестна карта, за да не намираш кусури там, където няма такива.
http://en.wikipedia.org/wiki/Compari...L_and_Direct3D
Ето ти нещо интересно за Линукс
http://www.osnews.com/story/22786/75...aid_Developers
http://bazaarmodel.net/phorum/read.php?1,298
Няма дори фотошоп за нея, защото това не е нормална ОС, а са събрали нещо, което след това са намерили глупаци да ползват. С ъпдейти през две седмци и ръчкане от всякви дебили, знаеш ли как се пише свестен софтуер, който да работи на тва нещо, а знаеш ли колко още по-зле стоят нещата с драйвърите.
Утре ще чета, какво си отговорил, а харпията да не се обажда
Последно редактирано от papugai : 08-07-2014 на 21:12
Аз пак ти казвам, че имам 2-3х по-добри фреймрейтове под Линукс, по-бързо ми зареждат сцените и нямам крашове поради недостиг на рам. Слабо ме интересува как и от кого е написан софта - не съм си избрал ОС-то, че да се хваля с него, а за да ми върши работа. Уин е по-зле в т'ва отношение, а на епъл ос-тата, наред с абсурдната цена на машините и масово негативния фийдбек във форумите на sidefx и odforce просто няма шанс дори да ги обмислям като вариант.
Въпросът ми беше елементарен и ако искаш ще ти го повторя - как да наследя трансформацийте на джойнт без да се налага да си нулирам трансформациите на контрола впоследствие. Чудно как ползваш блендшейпове за анимация, пък нещо толкова просто ти убягва.
Как да е, не ми се води тази дискусия. Скучно ми стана ;3
Уж си бях казал да не се занимавам с геймъри, защото сте ебати малоумниците, но явно съм мазохист.
Да направя едно обобщение как тръгна с нисък фреймрейт, мина през тоталните олигофрении за проблем със суапа, проблем с Open GL, проблем с Ram, естествено пропусна преблем с фрегментиран хард, защото толкова ти разбира тиквата, за да се върнеш пак на нисък фреймрейт. Само напълно изперкал геймър би сложил тая простотия Линукс заради някъв нисък фреймрейт, това да не ти е игра, но защо ли питам.
.sim по 500GB въобще наясно ли си, каква представляват ? Дори и 1000 фрейма да си бейкнал, това пак прави по 500MB на фрейм, а толкова голям меш трябва да е с поне 10 милиона полигона. Само през гъза си, ще можеш да вкараш и работиш с нещо толкова голямо в Худини с тия смешни 16GB Ram.
На мен пък ми е чудно, какво общо има блендшейпа с джойнтс, ако успееш да съчиниш някво разумно обясние, ще ти обясня защо те пратих в Mixamo, а не си губих времето да ти обяснявам неща, за които дори не си способен да формулираш правилен въпрос.
имам спомен, че ми обясняваше, че с динамики не се занимаваш. Видно е, мда.
На ти мешнати 5 милиона.
Което реално няма смисъл да ти го показвам, 'щото най-много място не заемат 'полигоните', които са просто 3 вектора всеки, а атрибутите, които служат да ги движат. Х работи в 32битова плаваща точка с единична прецизност в динамиките и с 2-на при деформациите --> съвсем естествено кешовете са колосални. Ама ти сигурно си цъкаш там с fume, ако изобщо си се докосвал до тия неща, и си мислиш, че много знаеш. А fume просто трие всичко. Кеша от Х е пълната информация. Имаш вариант и да триеш ненужното, точно както прави fume, но ти и това няма как да го знаеш.
W7 дефрагва по дифолт като не се ползва компютъра. Пак фейл.
И понеже още не вдяваш колко си смешен ; http://www.sidefx.com/index.php?opti...efb06dc88d9b07
И понеже ме попита какво общо имат джойнтовете с блендшейповете - няма аз този път да си правя труда да ти отговарям ;3 Бори се там с facial (т'ва някъв порно жаргон ли е ) анимацията си. Тебе сигурно джойнтове за челюстта и очите не ти трябват, нито контроли за тях. Глупак.
http://3dbg.com/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=17403
^същият въпрос, който ти бях задал аз. С разликата, че ти бях пуснал 3-4 скрийншота и 2 страница обяснения.
Направо е тъжно.
centOs, доскоро бях с openSuse но имах проблеми с един софт. пакет и така ;3 Иначе си държа W7 на старото компютърче за дота и да си ровя в нета![]()
^_^ не
Време с такива тъпотии не бих губил.
И кога не го ползваш, като легнеш да спиш той сам се пуска, и това е всеки ден ?
Направо е голям смях как проблемите са от новите версии и как някой хора не ползват друго освен Худини, която по презумция би вървяла на сървъри точно, защото при нея има само симулации и нищо друго, което да си заслужава.
Направо книга ми беше написал, имаше и картинки за оцветяване.Защо не си сравниш въпросът, който зададе преди няколко дена с питането ти там ?
Ти не можеш да ригнеш един прост обект, къде въобще си тръгнал да ми говориш за bland shape, който се прави с morph, а не с bones, неук тъпунгер, който освен да натиска два клавиша за няква смехория не е научил друго.
https://www.youtube.com/watch?v=bixn4ACZK5w
Чупи сгради там и играй игрички, потенциал за повече нямаш.
http://3dbg.com/phpBB3/viewforum.php?f=3 не е истина, половината теми с въпроси са пуснати от теб, иначе тоя забравен форум щеше вече да е умрял.
А относно любимеца ти Dave Girard
http://arstechnica.com/author/dave-girard-2/
I’ve been benchmarking software for a long time, so I know how to do it properly. The test machine is running all the latest drivers in both OS X 10.6.6 64-bit and Windows 7 64-bit and I took care not to have anything like disk indexing (turned off in Windows 7) and Time Machine backups get in the way. All programs are the exact same versions and revisions and they are full official releases, not some warez grabbed from the net. If anything, the Windows 7 side has a bit of an advantage because it’s a fresh install and I don’t have as many services running on it as I do on the OS X side. But wasn’t out to “win” for the Mac, I was just trying to get an idea of any differences that may exist. Command line/Command prompt renders were done where possible (always consistently across platforms) and only one of these is disk intensive and output was written to the same drive for that one test. So, on with the results.
Ей това са му бенчмарковете, които доказват горното, ако си пълен идиот
http://vimeo.com/73385038
http://vimeo.com/73385037
Тоя смехурко е гонен от почти всяка работа, защото шефовете му осъзнават, че устата му е голяма, също като празното пространство в главата му.
Имам пайтън скрипт за модулни ригове писан от моя милост. Не си в позиция да ми коментираш познанията. Или просто ми кажи колко е 2,1,3 x 1,5,7 ако изобщо разбираш какво те питам.Ти не можеш да ригнеш един прост обект, къде въобще си тръгнал да ми говориш за bland shape, който се прави с morph, а не с bones, неук тъпунгер, който освен да натиска два клавиша за няква смехория не е научил друго.
Последно редактирано от Auriss : 08-10-2014 на 22:39
впрочем в Мая bone-ове няма. Софтамаж/Худини концепция е това, че да се избегне проблемът с ориентацията. И това няма как да го знаеш, 'щото сикойто се прави с morph, а не с bones,
Тоя профил, дето си го линкнал, не е мой. Но пък аз знам твоят кой е, В. ,та недей се сили с изказванията ;] Или продължавай, забавлява ме - твой избор.неук тъпунгер, който освен да натиска два клавиша за няква смехория не е научил друго
Едит; и бенчовете, които си ми пуснал, са под Maya. Нз кво се опитваш да докажеш. Събуди се, моля те.
едит 2; мислех и на това да не отговарям, амa
Няма нещо в Maya, което да го няма в Худини.защото при нея има само симулации и нищо друго, което да си заслужава.
Последно редактирано от Auriss : 08-10-2014 на 22:48
Повече няма да се занимавам с теб, ти на черното казваш бяло, хората те учат, а ти след час си го забравил, типичния малоумен геймър, дори тръгнал да ми сравнява Maya с Худини, защото пироманите освен от пушеци и разрушения не разбирате от друго.
http://3dbg.com/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=17421
И имало 'bone-ове' хехехехехе
Само гейовете ми лазят така по нервите.
Ти гей ли си ? Не е срамно да си гей, няма смисъл да го криеш.
Трябва да си гей, не съм те видял да се закачаш с едно момиче, или не знаеш как се прави, или имаш интерес към твоя пол, или жена на живо не си виждал, което с висене пред компа е напълно нормално.
Не ми отговаряй, ходи при профанизираните си геймърски приятели и развивай малоумните си теории пред тях.
хахахаха, половината време ми отива да те разбера, през останалото се смея, сякаш някой ми говори на диалект.
Последно редактирано от papugai : 08-11-2014 на 05:39
Papugai не вярвах, че ще го кажа ама ти сериозно хал хабер си нямаш к'во говориш...
Ауриса те скри в малкия си джоб.. Недей писа повече, че се търкалям от смях цяла сутрин на работа, а т'ва не е хубаво..![]()
"It's one of the great tragedies of life — something always changes."
Dr. Gregory House
Before sex, you help each other to get naked, after sex you only dress yourself.
Moral of the story: "In life no one helps you, once you're fucked.
Радва ме обаче как се правиш на супер велик компютърен гений и когато ауриса те обори с чиста доза аргументи, почна да го псуваш, че е педал и виси постоянно пред компютъра.. Брао бе, оригинален.. хауахуахауахауахухауахаха хаа
При все, че той не те е нападнал и един път само ти обяснява, а ти само рейджваш и псуваш без ник'ъв левъл на аргументация.. Нз защо той даже се занимава да спори с теб, ти сигурно мислиш компа за тостер.. Бати имбецила.
"It's one of the great tragedies of life — something always changes."
Dr. Gregory House
Before sex, you help each other to get naked, after sex you only dress yourself.
Moral of the story: "In life no one helps you, once you're fucked.
http://www.sidefx.com/docs/houdini13.../bonesvsjointsИ имало 'bone-ове' хехехехехе
на, чети. На празните обиди не ми се занимаа да ти отговарям. Пък на гей трудно ще ме обидиш - нищо против хомотата нямам най-малко.
bone-ОВЕ няма, колкото и да го въртиш, а bones е общото понятие и се ползва за всичко, без значение, че в Maya е друго. Толкова си зубрил, че само точните определния си способен да схванеш, за всичко друго гледаш като овца.
Попитах дали си гей, много лесен въпрос, дори дадох причината да го правя, но обратните винаги се обиждате като го чуете и го приемате за обида.
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_facial_animation
Понеже си прост като гъз, понеже само малоумните геймъри смятат, че facial animation, се прави само с facial bones, защото се учите един от друг и в крайна сметка сте едни и същи тъпунгери.
http://en.wikipedia.org/wiki/Morph_target_animation
http://en.wikipedia.org/wiki/Skeletal_animation
Айде и ти, защо само гейовете приемате това като обида ?
Последно редактирано от papugai : 08-11-2014 на 10:29
Ти си изключително заблуден или просто в мерака си да се изкараш много знаещ ръсиш глупости на поразия. Дори ти пуснах линк към документацията, ама човек трябва да седне да прочете, вместо да се изказва неподготвена bones е общото понятие и се ползва за всичко, без значение, че в Maya е друго
В Maya единствено X-axis-а (или който си избереш да ти е основен, което сигурно дори не знаеш как става) е заключен и сочи по посока на веригата. В Софтамаж и Худини нещата не стоят по този начин.Bones, on the other hand, have an orientation. They always point down the -z axis, while up is the y dimension and x is the flat dimension.
И престани да ми линкваш 'facial' глупостите си. Не знам какво те навежда на мисълта, че не ползвам блендшейпове - най-малкото корекциите в деформациите при готов риг се коригират или с мускулна система, или със автоматизирани блендшейпове. В мерака си да го изкараш нещо служно / трудно направо ме съсипваш от смях.
https://www.youtube.com/watch?v=8qeO...ature=youtu.be - аз знам това как се прави, 'щото си направих труда да се науча да ползвам инструментите и да прочета документацията, вместо да тегля плугини и да ръгам готов motion capture върху готови ригове и от някви смешни сайтове. Ама като те виждам, че на елементарни въпроси не можеш да ми отговориш, жестоко се съмнявам дори да си отварял Hypershade-а, че да имаш представа как се блендва между нормал / дисплейсмънт мапове и блендшейпове.
Как да е, поне се посмях ;3 ау ревоар