Завърших 2014та, не мога да кажа за класовете, затова ще намеся отделни предмети. Имаше си тегавините, ама не ми е било трудно чак. Ако "трудност" я приравня със "скука" и "мега силно нежелание за учене" - литературата в 9ти клас, световните войни в десети (тук вече от време на време имаше нещо, което да си заслужава вниманието) и... май това е. А, математиката през цялата гимназия, разбира се . Комбинаториката все пак беше приятна. Ако учехме и теория на игрите, щях да съм фен.
По принцип нацелиш ли собствения си ритъм и разбереш ли кои са твоите ефикасни стратегии за учене - бинго, трудно се попада така в напечена ситуация. А и реално всеки предмет съдържа потенциал да е готин... Отделен въпрос, че някои учители проявяват талант в убиването му.