- Форум
- По малко от всичко
- Кофата
- Интересно...
Е, тва е само петък и събота за най-упоритите... Че през седмицата сутрин трябва да съм на линия за работа.![]()
Аз си спомням Whiskas, тая кукувица, явно вече не влиза.
Ебаси 14 години в тоя форум
Rabalka кой я помни ?![]()
Rabalka или беше фейк или някоя наистина супер пропаднала![]()
Последно редактирано от Juli19 : 04-10-2020 на 10:16
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
Полицай ли си? Защото аз бях, но само за година... по ред причиниВ школата в Пазарджик ли си учил? Доколкото знам тази в Долни Богров е закрита... Може би в Казанлък съществува още... Кой знае. Мечтата ми беше Симеоново, но не покрих норматива на совалките
А всъщност истинската ми мечта беше Долна Митрополия - летец, но си знаех, че нямам шанс за там.
Последно редактирано от RedArmy : 04-11-2020 на 17:35
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
Оу, не... Иначе за Долна и аз си го мислих като по-малък, ама не ми се ставаше наемник в американската армия.
И на мен, и това ме спря донякъде. Просто имам афинитет към авиацията. Да не кажа, че и от полицията прекалено бързо се разочаровах. Просто всичко е егати пародията. После Тиквата се хвали, че престъпленията намалявали, защото все по-малко хора подавали сигнали в управленията... Просто хората не вярват, че някой ще им помогне... тъпанар
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
Аз съм камионджия пък![]()
![]()
Е, аз пък правя части за коли![]()
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
Трябва ми медна тръба за климатика за астра ф![]()
За полицията в голяма част от случаите си зависи от самите полицаи. Никой от корумпираните шефове няма да хване да защитава някой , дето е убил бабата за 50лв, ама пък и няма да седне да натиска да се върши работа, та развитието на такива случи си зависи от полицаите. Друг е въпросът, че повечето не им се занимава.
Последно редактирано от aleks26 : 04-11-2020 на 19:14
Тръби не правим, а спирачни системи и бензинови помпи, но в почти всяка по-голяма железария, където има водопроводни части, има всякакви диаметри медни тръбички и режат на метър. Свали старата и я занеси. Само че ако не можеш да си я смениш сам, в сервиза ще те одератА и сигурен ли си, че е медна? Мисля, че на Опелите слагаха алуминиеви. И все пак медната е по-добре, дори и да е била алуминиева. За какво ти е климатик? Аз никога не съм имал и пак си ми е добре
![]()
Последно редактирано от RedArmy : 04-11-2020 на 19:54
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
А трябва да работи смисъл компресора работи но губи фреон... а и 97ма опел астра с климатик да имаш и 4ри ел стъкла централно халогени баси кефаИмам още една няма нищо става да я товариш само
Алуминиева трябва да е тръбата... и да струва 30лв макс :Д
Медните по принцип са 5-6лв на метърПроблема е, че ако искаш да е *оригинална*, тоест на Опел, може и да струва 30. Аз всичко побългарявам
![]()
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
Медни тръби не съм видял да ползват в авто климатиците, нямам идея дали има нещо общо с химията, но не се използват.
Не е свързано с химията, а е за икономия. Защото общо взето е все едно каква ще е.
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
Не съм сигурен, предвид че медните тръби се запояват бързо и евтино, докато за алуминиевите се иска заварка.
Прав си, но смяташ ли, че за огромни концерни като Опел, Фолксваген и други, е проблем да направят една заварка с аргон за стотинки.. Отделно, че може и с телоподаващо. Ако е за единични бройки е скъпо, но иначе... Те имат страшни конвейри и нещата стават за секунди, автоматично. Всичко е пресметнато, така че да бъде най-евтино за тях. Затова и новите коли са такива боклуци. В руските не е пестен материал, много пъти съм ровичкал по двигателя на дядо ми на Волгата от 67-ма година, е, ела да видиш какво значи да не се пести. Всичко е стомана и всичко е правено да кара по 100 години. Радиатора едва съм и го свалял, тежи колкото 50кг торба цимент. И за немските стари важи същото, а от около 93-та-4-5-та е забранен фреона, който се е използвал за климатиците, защото не бил "екологичен" и въведоха друг, който е по-зле, а и не се знае той колко е безопасен. Всичко е за пари и печалба.
Последно редактирано от RedArmy : 04-11-2020 на 22:36
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
И не се стърпях да го кажа - Трабанта е най-опростената кола на света. Предно предаване, директно превключване на предавките, няма бензинова помпа - резервоара е до двигателяДва цилиндъра. Няма водно охлаждане - ремъка от двигателя задвижва перката, която духа срещу цилиндрите, а също и динамото. Центровката - на око. Няма делко - две отделни бобини. Няма маслена помпа - маслото направо с бензина
Въздушния филтър може и на ръка да си го направиш от филтърна хартия
Обичам простите неща.
Последно редактирано от RedArmy : 04-12-2020 на 04:22
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
Ясно ми е, че за масовото производство не е проблем, но там и дължините на тръбите са толкова малки, че разликата между мед и алуминий няма да се усети въобще, докато за големите климатични системи пък използват медни тръби. Иначе, R22 е много по-ефективен и евтин за производство от R134, но е около 1000 пъти по-"парников" газ, което си е проблем. Производителите са имали полза да се запази стария фреон, ама сега Грета Тунберг щеше да стига до София с яхтата си :Д
Руските инженерни недомислици изобщо не подлежат на коментар..Там голяма част от "материалът" е просто похабен без реален смисъл откъм надеждност и ефективност. Западните модели, които са копирали братушките са доста по-измислени, но пък за производството им е била необходима техника и акъл, не само желязо и алуминий.
За простота - факт - царе са на простите и недодялани работи с много похабен материал. Един Мерцедес от 80-те години кара по милион километра без ремонт на мотора, една Волга я изкара 250 хил, я не. Даже без да броим, че Мерцедеса е вдигал 150км/ч съвсем спокойно, а Альошата се е чувствал като космонавт със 120км/ч.
"Хабенето на материал" не е безсмислено, дава сигурност и надеждност, отделно от това, от съвременните коли само Жигулито е копие на Фиат 124 и то с повече от 100 модификации. Лада 2103/2106 е съвършено различна, по-надеждна от Фиат 125, чието копие би трябвало да бъде, но не е, поради ред причини, и е правена за суровите условия в Съюза. Най-малкото ключалките на вратите. За радиатора - едно е радиатор в Италия, друго е радиатор в Русия. Многото метал в Ладите не е случаен - задържа топлината по-добре, не става въпрос само за охлаждане. Повярвай, от 9-10 годишен съм разглеждал много руски коли, така трябва да се прави една кола, за да не и трябва основен ремонт на 50000 км. Волгата можеш да си я оправиш с тел и чук, да не говорим, че има една особеност - винаги пали като и сипеш от шише малко бензин в карбуратора, докато някой върти стартера вътре.Стар и изпитан номер. Същото е и при почти всички руски - Москвичи, Лади... А западните се задавят. Преди няколко години дори бях виждал Волга-М24 с двигател от ГАЗ-53 - 8 цилиндров V-образен. Е, няма такова нещо. От 0 до 100 сигурно ги вдигаше за 10 секунди. Винаги ми е било мечта да намеря такъв и да преправя Волгата, много лекета с БМВ ще потънат в скръб
![]()
Последно редактирано от RedArmy : 04-12-2020 на 04:39
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.