.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 17 от общо 17
  1. #1

    СПЕШНО ми трябва ПРОЕКТ ...

    Моля ви се дайте ми някакъв проект няма значение на каква тема само да е разбираемо.. щото не ми се остава в 12 клас

  2. #2
    Мега фен Аватара на sherry
    Регистриран на
    Jan 2005
    Град
    ~KisS ThE RaIn~
    Мнения
    3 851
    Проект по какво?!! Какъв проект? Има много видове проекти!!! На PowerPoint, word...Поясни малко,де!
    Ако ме прогониш, ще изгасна.
    Ала доближиш ли се, ще се стопя.
    Да те имам е така опасно!
    (Да те нямам значи да умра.)

  3. #3
    of mi dedaznam po filosofiq po princip mi trqbva ... vob6te neznam za kvo stava vapros.. edna moq sau4eni4ka pravi za friziorski salon proekt ... az ne sam v 4as s tiq ne6ta .. ta nqma zna4enie na kakva tema 6te e ...

  4. #4
    Мега фен Аватара на sherry
    Регистриран на
    Jan 2005
    Град
    ~KisS ThE RaIn~
    Мнения
    3 851
    Добре, ето



    РЕФЕРАТ


    по“Философия”



    Тема: ”В какво вярвам, защо вярвам”






    изработил:
    курс:
    група:
    фак.ном.:








    София
    2000г

    Няма човек, който да не си е задавал въпроса “В какво вярвам аз ?”. Той някак си инстинктивно се поражда рано или късно в нашето съзнание и колкото повече се стараем да не се замисляме над него, толкова той ни обсебва все повече и все някога ни довежда до състояние, в което часове наред се опитваме да си отговорим на него. Понякога ни се струва че сме близко до отговора, но още в следващия миг сенки на съмнения се пробуждат в нас убеждавайки ни в противното. И така все повече и повече разнищвайки нашите собствени съждения ни се струва, че се объркваме, че единственото което можеме да сторим е да се запитаме “А има ли всъщност отговор на този въпрос ?”.
    Какво сме ние всъщност - хомо сапиенс. Едно непостоянно, противоречиво и подвластно на страстите си същество, обединяващо в себе си животинското и божественото. Човека ту достига пределни висоти на доброта, обич и саможертва, ту потъва до низините на жестокостта, злобата и завистта. Съвременният човек без свян осъжда своите предци като първобитни диваци, без да се замисля с какво той е по-различен и по-хуманен от тях. През последните години сме свидетели на невероятното развитие на науката и техниката. Във всички сфери на човешката дейност се раждат много нови революционни идеи. Днес познанията ни в области като химия, физика, медицина и др. са по-големи от всякога. Хората вече стъпиха на Луната, а скоро ще стъпят и на други планети. Но независимо от всичко това, самият човек не се е променил - мозъка му работи така, както 2000 години преди Христа. Неговите страхове, омраза, страх и тревоги си остават същите. Покоряването на заобикалящия ни свят върви успешно, но вътрешния е все така тайнствен и непознат. Вече знаем много за тайните на физиката и енергията, а нищо за ума и силите, които потдържат живота. Малцина са тези, които могат да заявят уверено : “Аз познавам себе си.”
    Това обаче не тревожи по-голямата част от човечеството, която изпитва самодоволство от привидната власт над природата. Приемайки се за нейни господари бързо забравяме от къде сме тръгнали, и не се и замисляме на къде отиваме, оставяйки живота просто да си върви и да ни носи по своето течение.
    Само болестта, нещастието и смъртта от време на време ни дават урок и тогава онзи, който надменно вярва, че е господар на вселената, свежда глава и застава пред яростните стихии точно толкова смазан и безпомощен, колкото първобитния човек. Колкото да се развива медицината и науката, смъртта - тъмната страна на живота, винаги ще крачи редом до нас, за да ни напомня, че няма нищо по-велико и по-голямо от вечността.
    Едва тогава се замисляме и си задаваме въпросите : “Какво е живота? Защо Бог е несправедлив? Кой съм аз? От къде идвам и къде отивам? Защо всички ние трябва да умрем? Вярвам ли в нещо и защо?”.
    Дълбоко в себе си всички ние живеем объркан и изпълнен със страхове за бъдещето живот, отхвърляйки схващането, че човек е разумно същество, достигнало върха на еволюцията.
    За да намалим това объркване и болката, произтичаща от представата за един свят, очевидно хаотичен, несправедлив и управляван от случайността, ние се обграждаме с материални придобивки, лукс и развлечения. Светският живот, празниците и приятелите ни помагат да забравим духовния вакуум и постепенно затваряме очи пред ужасяващата действителност. Човекът, който живее за материалните удоволствия, изпитва чуство на еуфория, поради което е неспособен да види колко много е изгубил от човешките си качества. Материалните предмети го хипнотизират и владеят, отнемайки му почтеността и превръщайки го в роб на вещите. За да ги има той е готов на всичко. От собствено унижение, до посегателство над личността на себеподобни.
    Как да спрем това ? Има ли сила, която да ни обедини, да ни промени към по-добро и толерантно отношение, както един към друг, така и към заобикалящата ни природа. В света има толкова много учебници и учебни центрове, но в никое училище или университет не учат човек как да живее. Кой може да твърди че е овладял изкуството на живота и смъртта. Дори и най-интелигентните са трагично невежи, защото няма по-ужасяващо невежество от невежеството за себе си, от непознаването на тайните на любовта, добротата и единството на всички хора по света. Ще успеем ли след този век на технологичен прогрес да намерим време и сили за да подредим нашия вътрешен мир. За да може ако не ние, поне нашите деца да заживеят в любов и хармония във вечността на вселената.
    Ако ме прогониш, ще изгасна.
    Ала доближиш ли се, ще се стопя.
    Да те имам е така опасно!
    (Да те нямам значи да умра.)

  5. #5
    Мега фен Аватара на sherry
    Регистриран на
    Jan 2005
    Град
    ~KisS ThE RaIn~
    Мнения
    3 851
    Позитивистката философия започва своето съществуване с възгледите на Огюст Конт, Хърбърт Спенсър, Джон Стюърд Мил. Продължение на емпиристките традиции, тя запазва стремежа научното познание да бъде избавено от тежестта на метафизическите спекулации. Идеологията на ранния позитивизъм може да бъде сведена до следното: всяка наука е методология на самата себе си. Разрастването на научното познание ще съедини границите на отделните науки. Излишна е ролята на философията като интегратор и методология на всички науки. Вторият етап от историята на позитивизма е свързан най-вече с Рихард Авенариус и Ернст Мах. За тях светът на познанието е свят на опита, състоящ се от данни на сетивата и противопоставен им централен член - Аз-а, съединени в една \"принципиална координация\". Даденото в опита погрешно възприемаме като външен, независим свят, поради интроекцията, влагането в съзнанието на другите на личното ни виждане за реалността. От идеята, че всички виждат същото като нас, извеждаме идеята за външен на съзнанието ни свят. Отстраняването на интроекцията ни поставя лице в лице с чистия опит и неговите елементи -усещанията: физически, когато ги отнасяме към \"външния свят\", психически, когато ги отнасяме към себе си, психофизически, които свързват едните и другите. Мисловните алгоритми, съответствуващи на тази онтология, са подчинени на принципа на икономия на мисленето. Въвеждането на нова терминология, опитът за заобикаляне на традиционните метафизически концепции цели да предпази развиващата се наука от презумпциите на онаследени, вече неадекватни философски представи, от \"вместването\" на новата информация в остарели мисловни схеми.

    Третият период в развитието на позитивисткото мислене - неопозитивизма, обхваща аналитичната философия, логическия атомизъм на Ръсел и Витгенщайн; логическия позитивизъм на учените от Виенския кръг; логическия емпиризъм след разпадането на Виенския кръг... Усилията са насочени към възможността за замяна на неточния всекидневен език с логически език на науката; към възможността разсъждението да се превърне в изчисление. В методологията на науката се налага програмата на логицизма - цялостно извеждане на математиката от логиката. След нейното \"въвеждане в действие\" от Готлоб Фреге, след \"Принципи на математиката\" на Уайтхед и Ръсел и \"Логико-философски трактат\" на Витгенщайн, усилията на учените са насочени към разкриване на структурата на наличното знание. Те се абстрахират от генезиса и изменението му във времето като от въпроси с психологически и исторически, а не логически характер. Търсят съвършения логически език, способен да отрази структурата на съществуващото научно знание. Неопозитивизмът заема мисловно пространство, в което ключова роля имат, от една страна, проблемите за смисъла и значението, истинността на теоретическите конструкции, а от друга - за фактите и тяхната природа.

    Източник - помагало.ком
    Ако ме прогониш, ще изгасна.
    Ала доближиш ли се, ще се стопя.
    Да те имам е така опасно!
    (Да те нямам значи да умра.)

  6. #6
    Супер фен Аватара на GLeZoRanA
    Регистриран на
    Aug 2005
    Град
    ®България...®
    Мнения
    2 863
    Всъщност Шери това което си написала изобщо не и върши работа... Нейния проект трябва да предствалява друго. Давам пример -> имаш дадено помещение с някви размери и трябва да го ремонтираш и обзаведеш и всичко трябва да се опише, както каза авторката няква нейна съоченичка прави фризиорски салон..

  7. #7
    da blagodarq samo 4e ne stava vapros za takova ne6to a sega 6e ti dam primer s friziorskiq salon : ot kade se zapo4va da se pravi.. kolko e golqm kato kvadratura.. kakvo trqbva da ima v nego... kakvo e nujno za da se napravi friziorski salon.. razbira6 li ne6to takova trqa da e i da sa dadeni vsi4kite stapki za da se stigne do .. edi kakvo si .. az tarsih v pomagaloto i v referatite ama ne namerih zatova re6ih da pi6e tuk slu4aino nqkoi ako ima gotov vse pak tenx

  8. #8
    Мега фен Аватара на sherry
    Регистриран на
    Jan 2005
    Град
    ~KisS ThE RaIn~
    Мнения
    3 851
    Глезоранке, представа си нямах, че става дума за това Мислех, че просто трябва да подготви някакъв реферат, проект, доклад, за да й пишат оценка, някакъв, свързан с философията.
    Добре де, какво общо има това, което правят, с философията? Аз съм 11 клас, досега не сме имали такива задачи. Някой ако е по - наясно, да обясни Аз ще търся пак в нета,де
    Ако ме прогониш, ще изгасна.
    Ала доближиш ли се, ще се стопя.
    Да те имам е така опасно!
    (Да те нямам значи да умра.)

  9. #9
    Мега фен Аватара на sherry
    Регистриран на
    Jan 2005
    Град
    ~KisS ThE RaIn~
    Мнения
    3 851
    Много кофти, че не успях да помогна...За кога ти е това?
    Ако ме прогониш, ще изгасна.
    Ала доближиш ли се, ще се стопя.
    Да те имам е така опасно!
    (Да те нямам значи да умра.)

  10. #10
    ne ne zna4i ti nqma da razbere6 sherry za kakvo stava vapros glezoranke da prava si to4no takova ne6to mi trqbva samo 4e da e razli4no nali ot friziorskiq salon

  11. #11
    emi ima vreme .. do na4aloto na mai bi trqbvalo da go napravq oba4e koito ne go napravi nqma da mine ... kvo da vi kaja otka4ena rabota i to tva ne6to go e nalojil ministara na obrazovanieto taka 4e .. koito ne e po4nal 12 klas da se podgotvq za takiva 6turotii

  12. #12
    Супер фен Аватара на GLeZoRanA
    Регистриран на
    Aug 2005
    Град
    ®България...®
    Мнения
    2 863
    Ето ти примерен план как да го напишеш дано ти свърши работа:
    1. Каква идея (замисъл) искаме да осъществиме
    2. Какви проблеми ще решим с реализарането на проекта
    3. Какви цели си поставяме и какви резултати искаме да постигнем
    4. Към кого е насочен проекта
    5. По какъв начин ще решим проблемите(стратегий)
    6. Какви задачи трябва да изпълним , за да постигнем желаните цели
    7. Кога започва и кога трябва да завърши проетка
    8. Какви ресурси са необходими за изпълнение на проекта
    9. С какъв работен екип ще осъществим проекта
    10. Какво трябва да направим , за да може постигнатите резултати да бъдат успешни
    11. Кога ще отчитаме напредъка на проекта
    а) планиране (справяне с несигурно бъдеще)
    б) организиране (съгласуване)
    в) ръководство (винаги се осъществява от хора спрямо други хора)
    г) контрол



    Другия вариант е :
    1. анализ на досегашна ситуация
    2. цели
    3. Задачи и дейности
    4. Към кого е насочен проекта
    5. График на изпълнение
    6. Очаквания и резултати
    7. ЖиЗнеспособност
    8. Бюджет

  13. #13
    blagodarqqqqqqqqqqq \/

  14. #14
    Цитирай Първоначално написано от GLeZoRanA
    Ето ти примерен план как да го напишеш дано ти свърши работа:
    1. Каква идея (замисъл) искаме да осъществиме
    2. Какви проблеми ще решим с реализарането на проекта
    3. Какви цели си поставяме и какви резултати искаме да постигнем
    4. Към кого е насочен проекта
    5. По какъв начин ще решим проблемите(стратегий)
    6. Какви задачи трябва да изпълним , за да постигнем желаните цели
    7. Кога започва и кога трябва да завърши проетка
    8. Какви ресурси са необходими за изпълнение на проекта
    9. С какъв работен екип ще осъществим проекта
    10. Какво трябва да направим , за да може постигнатите резултати да бъдат успешни
    11. Кога ще отчитаме напредъка на проекта
    а) планиране (справяне с несигурно бъдеще)
    б) организиране (съгласуване)
    в) ръководство (винаги се осъществява от хора спрямо други хора)
    г) контрол



    Другия вариант е :
    1. анализ на досегашна ситуация
    2. цели
    3. Задачи и дейности
    4. Към кого е насочен проекта
    5. График на изпълнение
    6. Очаквания и резултати
    7. ЖиЗнеспособност
    8. Бюджет
    ДАМ ТОВА Е ПЛАНА!ПО ТОЗИ ПЛАН МОЖЕШ ДА НАПРАВИШ ПРИМЕРНО СВАТБЕНА АГЕНЦИЯ,АПТЕКА,МАГАЗИН ЗА ОБУВКИ!НАШИЯ ПРОЕКТ Е НА ТЕМА "ЕДНО МЕЖДУЧАСИЕ БЕЗ ЦИГАРИ"....НАБУТАХМЕ СЕ 8 ЧОВЕКА ЗА ДА НИ Е ПО-ЛЕСНО
    СТИСКАМ ТИ ПЛЦИ!

  15. #15
    Мега фен
    Регистриран на
    Nov 2005
    Мнения
    9 621
    Предметът е Свят и личност! И аз не съм ходила в 12-ти клас, но поне си знаех предметите!

  16. #16
    Guest
    XAx golqm praz kato e svqt i li4nost a ne filosofiq te horata se setiha za kakvo govorq ... rubi tenx

  17. #17
    Пак заповядай!И УСПЕХ!!!

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си