.
Затворена тема
Резултати от 1 до 8 от общо 8
  1. #1

    Проблеми с операционната система Windows XP

    Не съм голям компютърен спец, отскоро се занимавам, та значи проблема ми е следният:
    1. При опит за влизане в дадена папка (в случая с видеофайловете), ми излиза прозорец "Windows has encounted a problem and need to close, sorry for inconvinience, current works may be deleted'' и след това затваря прозореца и изчиства десктопа за секунди преди да се появи отново с иконите на него.
    2. За половин час ми се лепят над 20 троянци. Антивирусната ми е
    NOD и е активна.
    3. Не мога да даунлоудвам нищо - нито от директен линк, нито от торентите и eMule, затваря прозореца след свалянето на файла.
    Моля за съвет!!! Help!

  2. #2
    Даже и идиот ще се сети, че ТРЯБВА ДА ПОПИТА СПЕЦИАЛИСТ! Да не говорим, че човекът трябва да го погледне...като за начало напиши тема в специализиран форум.
    Възможно ли е да бъде по-красиво?

  3. #3
    Специализиран форум? Би ли ми дал адрес?

  4. #4
    `Death`Whore``

    Т'ва NOD 32 съкс. Та може да си качиш Norton,Kaspersky,AVG една от трите и го сканирай на ново.. ама като гледам нещо ти се е "разболял" windows-a. Един преинстал ще ти свърши перефектна работа.
    Simplicity is harder than complexity.
    Прост народ - слаба държава!
    Има три вида хора. Част от проблема, част от решението и част от пейзажа.

  5. #5
    Forslor
    Guest
    Тъй като аз нямам диплома за специалсит и т.н .... значи просто няма какво да коментирам ... със мойте не специалистки предложения просто къде да се бутам ...

    `Death`Whore`` - кръвна обида ти казвам ... тежки думи продума...върла съклетница ма хвана


    От колко време ти е пробема?
    Със Service Pack 2 (SP2) ли си ?
    Пробвай да си инсталираш най-новите кодеци, ако ги нямаш !
    Почисти регистъра със Wise Registry Cleaner или мултифункционалния CCleaner !
    Смени си антивирусната със някое безплатно решение (AVG Antivirus, Avira Antivir, Avast...) , защото ако не си си купил лиценз за Нод най-вероятно се си я кракнал , но като цяло единственото с което тази антивирусна програма е толкова популярна е "рекламацията" й.

  6. #6

  7. #7
    Service Pack 2 (SP2) съм.

    Та значи, направих следното:
    1. Изключих system restore > update>restart в save mode>пълно сканиране с protector plus, а след това и с nod 32 (local и in depth)
    2. Сканиране с онлайн скенер command on demand
    Не се откриха вируси изобщо?!...
    а nod 32 отново и отново дава прозорец threat detected и трупа файлове в карантината и threat log...

    Просто не ми дава достъп до една папка... И при даунлоуд в прозореца Save target as ми дава същата папка , а не ми дава да сейвна файла в друга директория -при опи за сейвване в друга директория - затваря прозореца...

  8. #8
    Когато Dr. Watson postmortem debugger дава грешка както е в моя случай, ме посъветваха да си сменя потребителския акаунт. Разбрах, че Dr. Watson не е вирус, а си е част от Windows XP. Смених потребителския акаунт и си създадох нов такъв. Документите от стария акаунт отидоха в диск D - оттам имам достъп вече до всичките си папки... Засега изчистих проблема...

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си