.
Отговор в тема
Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати от 26 до 33 от общо 33
  1. #26
    Аватара на kalashnik
    Регистриран на
    Jan 2009
    Град
    София
    Мнения
    934
    Сътношение на мощността, к.с./т
    1. Русия - Т95 - маса55 тона - мощност 1600 к.с. - съотношение 29 к.с./т
    2. Франция - Льоклерк - маса 56,6 тона - мощност 1500 к.с. - съотношение 27,4 к.с./т
    3. Украйна - Т-84 - маса 46 тона - мощност 1200 к.с. - съотношение 27,2 к.с./т
    4. САЩ - А1М2 Ейбрам - маса 62,5 тона - мощност 1500 к.с. - съотношение 26,1 к.с./т
    5. Германия - Леопард-2А5 - маса 62,5 тона - мощност 1500 к.с. - съотношение 24 к.с./т
    6. Израл - Меркава 4 - маса 65 тона - мощност 1500 к.с. - съотношение 24 к.с./т
    7. Русия - Т-90С - маса 46,5 тона - мощност 1000 к.с. - съотношение 23,1 к.с./т
    8. Израел - Меркава 3 - маса 60 тона - мощност 1200 к.с. - съотношение 21,5 к.с./т
    9. Великобритания - Чаланджър 2 - маса 62,5 тона - мощност 1200 к.с. - съотношение 20 к.с./т

    Указване натиск върху повърхността
    1. Русия - Т-95 - маса 55 т - налягане 0,85
    2. Германия - Леопрад 2 - маса 46,5 т - налягане 0,85
    3. Русия - Т-90С - маса 46 т - налягане 0,85
    4. Украйна - Т-84У Оплот - маса 48 т - налягане 0,93
    5. Великобритания - Чаланджър 2 - маса 62,5 т - налягане 0,98
    6. Франция - Льоклерк - маса 54,6 т - налягане 1,00
    7. Сащ - А1М2 Айбрамс - маса 62,5 т - талягане 1,07
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OKF7g5XD5iU[/youtube]

  2. #27

    Регистриран на
    Mar 2009
    Град
    София/Бургас
    Мнения
    218
    Т95 го извади от класацията, поне докато не влезе на въоръжение, което към момента не е факт... Всички помним революционния суперхеликоптер Ка-50... който накрая се оказа напълно небоеспособен... и бе изтеглен от въоръжение...
    Не отричам, че руснаците ги бива да майсторят оръжия, но доста често мислят едно, а практиката показва нещо съвсем друго.

  3. #28
    Аватара на kalashnik
    Регистриран на
    Jan 2009
    Град
    София
    Мнения
    934
    Цитирай Първоначално написано от blago84
    Тоягите и камъните не искат никакво обучение... нито подръжка... дай да се въоръжим с тях...
    Сложното оборудване без значение от страната производител изисква висококвалифицирани оператори и обслужващ персонал. Ремонта до ниво възел може да бъде проведен в полеви условия при почти всички образци съвременно въоръжение.
    Въпросът опира не до това, кое ще ни излезе по-евтино, а кое ще позволи на войниците ни да изпълняват своите задачи и да се връщат живи и здрави у дома. Защото животът на всеки човек е ценен и не можем да си позволим да го погубваме с лека ръка. За мен сигурността на българските войници е по-важна от разходите, необходими за да бъде тя максимална (до колкото е възможно на бойното поле естествено)
    Сигурностат руската техника го е доказала, ще дам пример седин от трите изтребители МиГ-25 които българия имаше, но ги продаде за ескадрила МиГ-23 втора ръка които 2 години след това бяха бракувани и нарязани при положение, че можехме да купим най-модерната модификация за онова време изтребители МиГ-29М поне 9 такива и една ескадрила нови щурмоваци Су-39. Полета е учебен, младя пилот наблюдава учителя си как се пилотира това чудо на техвиката. Инструктора получава сърдечен удар по време на полет на височина около 25 000 метра (практическия таван на полета за този самолет е 30 000 метра) със скорост около 3 пъти тази на звука (по наумно МАХ 3). Самолета започва да пада стремглаво надолу, пилота е мъртъв. Младият пилот разбира, че нещо става, но контрола е поет още от инструктора, младежът не може да катапултира от тази височина с тази скорост, натиска аварийния бутон, но системите не реагират, това става чак на 10 000 метър. Самолетът сам изправя носа и продължава контролирано спускане до 700 метра със скорост 1200 километра в час. Системата започва чрез уредите за следене релефа на местноста да търси подходящо място за кацане. Самолета каца на 3-4 километра южно от Пловдив върху една нива. Фюзелажът е непоправимо унищожен, но самолетът е звършил нещо което никоя машина до тогава не е правила - спасила е господаря си с цената на живота си. За това се разчува дори в СССР и тази система за самоконтрол на техниката се внедрява и до ден днешен на всички бойни руски самолети, но е далеч по-съвършенна. Младият пилот след време ще стане генерал на българската армия - генерал Михо Михов.

    Малко стилът ми излезна като на литературен разказ, но просто се вълнувам и си представям как е кацнала сама машината.
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OKF7g5XD5iU[/youtube]

  4. #29
    Аватара на kalashnik
    Регистриран на
    Jan 2009
    Град
    София
    Мнения
    934
    Цитирай Първоначално написано от blago84
    Т95 го извади от класацията, поне докато не влезе на въоръжение, което към момента не е факт... Всички помним революционния суперхеликоптер Ка-50... който накрая се оказа напълно небоеспособен... и бе изтеглен от въоръжение...
    Не отричам, че руснаците ги бива да майсторят оръжия, но доста често мислят едно, а практиката показва нещо съвсем друго.
    Всяко нещо има скрити недостатъци, затова руснаците направиха моделнизацията му Ка-50Ш. А относно Т-95, вече започва да замения старите Т-80 и Т-72 в Московския военен окръг, един даже участва във войната с Грузия.
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OKF7g5XD5iU[/youtube]

  5. #30

    Регистриран на
    Mar 2009
    Град
    София/Бургас
    Мнения
    218
    Тези ги разправяй някъде другаде...
    Първо - България има само един двуместен МиГ25 (спарка) и същият е върнат в Русия цял целеничък
    Второ - имаме загубен едноместен МиГ-25, но с успешно катапултирал пилот
    Трето - обясни ми наличието на система за следване на релефа в самолет който е височинен разузнавач/височинен прехващач и като цяло има лошо поведение на малки до средни височини...

    Едно е да си говорим за техника, съвсем друго да си разправяме митове и легенди... още повече, че това е форум "политика" а не "военна техника"

  6. #31
    Аватара на kalashnik
    Регистриран на
    Jan 2009
    Град
    София
    Мнения
    934
    Цитирай Първоначално написано от blago84
    Тези ги разправяй някъде другаде...
    Първо - България има само един двуместен МиГ25 (спарка) и същият е върнат в Русия цял целеничък
    Второ - имаме загубен едноместен МиГ-25, но с успешно катапултирал пилот
    Трето - обясни ми наличието на система за следване на релефа в самолет който е височинен разузнавач/височинен прехващач и като цяло има лошо поведение на малки до средни височини...

    Едно е да си говорим за техника, съвсем друго да си разправяме митове и легенди... още повече, че това е форум "политика" а не "военна техника"
    Това съм чул, това разказвам, признавам, че не съм бил въдиля тези самолети никога, защото съм бил нероден тогава, но казвам, по точно пиша това което съм чул и съм чел за тези самолети.

    Знам, че малко се отклонихме, идеята ми беше да покажа достатъците и качествата на натовсото нашето и руското съвременно оръжие заради едно твое изказване, но се отклонихме изключително много.
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OKF7g5XD5iU[/youtube]

  7. #32

    Регистриран на
    Mar 2009
    Град
    София/Бургас
    Мнения
    218
    Аз бях казал "европейско" не "натовско" макар да е факт, че повечето европейски страни са членки на НАТО.

  8. #33
    Радвам се, че мнозина се интересуват от оръжия и бронетехника.
    Лично аз винаги съм харесвал немските оръжия (и австрийските...).Не че ние не можем да правим качествени неща, напротив, ама дава ли ни някой да се въоръжим подобаващо...
    Пишете грамотно, на кирилица!
    Пийте си млякото редовно!
    Слушайте мама и тате!

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си