- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Седми клас....Краят ни се вижда и на нас [vol.3]
Доказваш, че АМС е еднакъв на ДСВ, и после е лесно.Първоначално написано от Enitto
Аз сега ще решавам задачи за преливания и тегления, гадост.
![]()
Male
грешка
Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)
Първоначално написано от meche95
faststep, елементарно е , благодаря!![]()
joannalof, получавам 2.
Мисля за тебе, сякаш ти си до мен,
сякаш мъничка болка трепка бързо във мен,
сякаш искам да плача като малко дете,
но сълзи не потичат от очите въобще.
Peace & Love ;]]
За а получавам 2. Някой може ли да ми припомни кои изрази бяха дробни, защото гледам, че и тях дават на тестове.![]()
Male
Май като има променлива в знаменател, изразът е дробен.
Мисля за тебе, сякаш ти си до мен,
сякаш мъничка болка трепка бързо във мен,
сякаш искам да плача като малко дете,
но сълзи не потичат от очите въобще.
Peace & Love ;]]
Първоначално написано от faststep
http://www.math10.com/bg/algebra/fractions.html
Боса по асфалта минавам,
знам че няма мода такава -
просто детски навик още в мен живее.
Охх, ** ***
Вий хубаво получавате 2, ама как:cry
Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)
Първоначално написано от meche95
реших теста от СМГ-то имам 3,50![]()
ако пуснете още едно тестче ще съм ви МНОГО благодарен
![]()
![]()
![]()
Първо решаваме неравенството без параметъра, защото там "директно" може да получим решение. 2x>1; x>1/2. За да са равносилни двете неравенства, трябва и в параметричното да получим х>1/2. Като опростим, се получава x>(5a-8 )/4. За да са еквивалентни неравенствата, трябва (5a-8 )/4 да е равно на 1/2. Преобразуваме и се получава а=2.Първоначално написано от joannalof
![]()
Male
Много ми мразя задачите с истина или лъжа. Просто.....![]()
Така и не разбирам къде бъркам при параметричното:Първоначално написано от faststep
х-3а<5x-5a+5
x-5x< 3a-5a+5
-4x< -2a+5
x< -2a+5/-4![]()
Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)
Първоначално написано от meche95
Ако имаш под ръка, дай да пробвам някоя, хем за мое упражнениеПървоначално написано от elito6754
![]()
Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)
Първоначално написано от meche95
Заповядай!![]()
Една шивачка ушива 35 кърпи за 1 час. Няколко шивачки могат да ушият една партида за 10 часа. Ако броят на шивачките се увеличи с 2, те ще ушият партидата за 8 часа. От колко кърпи се състои една партида ??
Тази не е точно истина и лъжа, но е вид логическа.....![]()
Тези задачи се решават с допускане на противното(на математически) или с налучкване(на български).Първоначално написано от elito6754
![]()
Направих тема в мат10 за допълнителните построения. Вижте мнението на Tinna:
За петото и шестото за първи път чувам, какво означават?Първоначално написано от Tinna
ПП. Джоан, трябва да разделиш цялата дясна страна на -4, забележи скобите в моето решение. И като умножаваш/делиш на отрицателно число, обръщаш посоката.
Male
Може би ако имаш един триъгълник и направиш същия, нали това е симетрия?![]()
Да, това за знака го знам, ама друг е въпроса,че ти получаваш в скобите (5a-8 )/4, а моето е -2a+5/-4Първоначално написано от faststep
![]()
Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)
Първоначално написано от meche95
ами ти не го ли смяташПървоначално написано от joannalof
х - 3а, а не х-3<5x-5a+5:
-4х <-5а + 8
4х > 5а - 8
х > (5а - 8 ) / 4
we follow the danger wherever it goes.. we are the believers... we are.. heroes...
Jeff Hardy forever!!
Разполагате с везна с две блюда и с три теглилки, съответно от 1 kg, 3 kg и 10 kg. Колко предмета с различни тегла може да се претеглят с помощта на везната, ако в едно претегляне участва само един предмет?
![]()
![]()
![]()
God deam it, спрете да се претоварвате два дни преди изпита, накрая, на 25ти, всичко ще ви е каша в главите..Преговаряйте по малко, основни неща, не да решавате тестове като машини.
Ако през годината не сте учили системно, сега няма да наваксате.
Успех на всички и спокойно.
Тhe Hell is coming!
Оо, извинявам се![]()
Аз съм ви объркала,защото съм написала грешно уравнението и затова не можем да се разберем![]()
![]()
Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)
Първоначално написано от meche95
леле, на тези все нещо пропускам..Първоначално написано от mar7inaaa
да видим
нека предметът да е Х:
може да се измери предмети с тегло: 1кг, 3 кг, 4 кг, 10 кг, 11кг, 13кг, 14 кг
после ако от страната на предмета се слагат теглилки може да стане така: 1кг + Х; 13 кг
3кг + Х; 11 кг
4кг + Х; 10 кг
май ги намерих 10 предмета, ама сиг има и още. Не знам, но на тези задачи съм отсъствала, а и учителката ни реши, че всички ги знаем, просто защото имаше 2-3 човека, които са ходели на курсове в СМГ и са ги знаели
горе-долу по този начин ли се решават тези задачи?
we follow the danger wherever it goes.. we are the believers... we are.. heroes...
Jeff Hardy forever!!
Хора спрете се !!!!
Ще прегреете и няма да направите нищо !!Решете още един тест и спрете и ще учите чак на 15 септември![]()
Сега имам един казус:
СМГ , НТБГ или НЕГ ????