.

Виж резултатите на анкетата: Притеснявате ли се за предстоящите изпити?

Гласували
109. Вие не можете да гласувате в тази анкета
  • Не

    22 20,18%
  • Все още владея ситуацията

    43 39,45%
  • Да

    44 40,37%
Отговор в тема
Страница 11 от 109 ПървиПърви ... 7891011121314152161 ... ПоследнаПърви
Резултати от 251 до 275 от общо 2719
  1. #251
    Супер фен Аватара на vesito13
    Регистриран на
    Mar 2008
    Град
    Nowhere :)))
    Мнения
    1 905
    Хора , не се оплаквайте от учителите си . Аз миналата година през какъв ад минах ... Тест , 50 въпроса , 49 верни и само един , който беше да сложим запетайките , аз слагам 6 , те са 7 ... И имах 5 А другия клас имаше над 6-7 6-ци . Момичета , които с нищо не са по-добри от мен , и всяка олимпиада и изпитите го доказаха , но те имаха по-високи оценки . Миналата година по този български , толкова съм се мъчила . Учех и учех , и пак учех , за да и покажа , че знам , но все имах някъде и 5 . Накрая на годината обаче , тя нямаше избор трябваше да ми пише 6 за годината, оценките ми бяха такива, ако не друго . Първа от цялото училище си взех бележника , защото бях с най-висок успех , но няма да забравя как тя ме мъчи цяла година

  2. #252
    Супер фен Аватара на vesito13
    Регистриран на
    Mar 2008
    Град
    Nowhere :)))
    Мнения
    1 905
    И сега се сетих нещо , като решавах матурите за 12 клас по математика пак имаше подобна задача и не се сетих как се решава , това така и не го разбрах .

    Та тая задача от изпита по математика от миналата година : На конкурс по математика е даден тест от 30 задачи, като за правилен отговор на всяка задача се присъждат 4 точки, за грешен отговор се отнема 1 точка, а за задача без посочен отговор се присъждат 0 точки. При какъв най-малък брой участници в конкурса поне двама от тях ще бъдат оценени с равен брой точки?
    Е някой , ако ми обясни как се решава точно , ще го разцелувам

  3. #253
    Да, ако някой може да обясни как се решава, че я гледах в миналия тест, ане можах да я реша.
    john95, може ли да обясниш тази задача, която беше писал нещо за нея, ама не онова дългото, че от него нищо не схващам, ами това, което беше написал втория пост- че се събират най-малкото и най-голямото, защото нещо не разбрах каква е връзката с решението на задачата...

  4. #254

    Регистриран на
    May 2009
    Мнения
    625
    Цитирай Първоначално написано от vesito13
    И сега се сетих нещо , като решавах матурите за 12 клас по математика пак имаше подобна задача и не се сетих как се решава , това така и не го разбрах .

    Та тая задача от изпита по математика от миналата година : На конкурс по математика е даден тест от 30 задачи, като за правилен отговор на всяка задача се присъждат 4 точки, за грешен отговор се отнема 1 точка, а за задача без посочен отговор се присъждат 0 точки. При какъв най-малък брой участници в конкурса поне двама от тях ще бъдат оценени с равен брой точки?
    Е някой , ако ми обясни как се решава точно , ще го разцелувам
    Това госпожата ни го обясняваше един път, но аз така и не го схванах. Но все пак, ето ти решението, предложено от авторите на теста(бтв на него изкарах 85 точки ).

    http://i286.photobucket.com/albums/l...9/2743e5a9.jpg

  5. #255
    30 задачи
    Правилен отговор - 4 т
    Грешен - 1т
    Без отг-0т
    Макс-120
    Минимум - -30
    Гледаме колко резлични резултати имаме
    I сл
    29 верни -116 точки
    1 въпрос - -1т или 0т /115,116- може/
    => 117,118,119 не могат да се получат
    II сл
    28 верни - 112 точки
    2 въпроса- -2т или -1т , или 0т /110,111,112 може/
    => 113,114 не могат да се получат
    III сл
    27 верни - 108
    3 въпроса- -3т или -2т или -1т или 0т /105,106,107,108 може/
    => 109т не може
    IIII сл
    26 верни - 104т
    4 въпроса - -4 или -3т или -2т или -1т или 0т /100,101,102,103,104 може/

    V сл
    25 верни - 100т
    5 въпроса - -5 или -4 или -3т или -2т или -1т или 0т
    => всички от 0 до 100 може
    =>от 0 до 120 6 резултата не може да се получат
    => от 0 до 120 имаме 115 резултата без повтаряне

    от -1 до -30 имаме 30 резултата
    => 115+30=145
    => 146 - повтаря се реузлтат
    не е само john95 тука

  6. #256
    И ВСЕ ПАК НЯКОЙ ЩЕ МИ КАЖЕ ЛИ ДАЛИ ОЦЕНКИТЕ ПО ДРУГИ ПРЕДМЕТИ КАТО ГЕОГРАФИЯ И ХИМИЯ НАПРИМЕР ИМАТ ЗНАЧЕНИЕ ПРИ КАНДИДАТСТВАНЕ?
    My heart is broke but I have some glue

  7. #257
    за другите задачи от рода има "12 бонбона в купа бля бля бля"
    решението е следното
    Например имаме 13 бонбона в купа и две деца.Всяко дете може да взима 1,2 или 3 бонбона.Колко бонбона трябва да вземе първото дете за да вземе последния бонбон.
    Решение:
    1+3=4
    13/4=3 и остатък 1
    => първото дете взима един бонбон и после само допълва до 4

  8. #258
    тцттц никви благодарности

  9. #259
    Супер фен Аватара на AnIcHkAtA
    Регистриран на
    Jan 2007
    Град
    София
    Мнения
    1 385
    Цитирай Първоначално написано от metaxa
    И ВСЕ ПАК НЯКОЙ ЩЕ МИ КАЖЕ ЛИ ДАЛИ ОЦЕНКИТЕ ПО ДРУГИ ПРЕДМЕТИ КАТО ГЕОГРАФИЯ И ХИМИЯ НАПРИМЕР ИМАТ ЗНАЧЕНИЕ ПРИ КАНДИДАТСТВАНЕ?
    Зависи от училището, което искаш.

    webprng, БЛАГОДАРЯ
    Не си до мен да видиш плача ли, целувките за други харча ли.Няма начин да знаеш, че сърцето ми цялото е пълно с теб.
    И вечер спя до телефона си, но лъжа пак с колко лягам си.Не, не искам да знаеш, че в леглото ми само тишината лежи...

  10. #260
    Цитирай Първоначално написано от AnIcHkAtA
    Цитирай Първоначално написано от metaxa
    И ВСЕ ПАК НЯКОЙ ЩЕ МИ КАЖЕ ЛИ ДАЛИ ОЦЕНКИТЕ ПО ДРУГИ ПРЕДМЕТИ КАТО ГЕОГРАФИЯ И ХИМИЯ НАПРИМЕР ИМАТ ЗНАЧЕНИЕ ПРИ КАНДИДАТСТВАНЕ?
    Зависи от училището, което искаш.

    webprng, БЛАГОДАРЯ
    Ще спа спокойно

  11. #261
    Спококойно, аз ти благодаря много. Този тип задачи ми се струваха невъзможни да ги разбера, а то имало супер лесен начин.
    Ще използвам пак тук да питам за още някои задачи, надявам се, че нямате нещо против.

    1:В един сандък са размесени ябълки от 3 сорта. Най-малко колко ябълки трябва да се извадят, че със сигурност между тях да има поне четири ябълки от един сорт?
    Отговорът е 10, обаче не разбирам как се намира, при положение, че дори не знаем колко ябълки има в сандъка.

    2.От 160 ml соле нразтвор с концентрация 15,5 % изпарили 60 ml вода. Намере процентната концентрация на получения р-р.
    Отг:24,8%

    3. Две деца играят на следната огра: От тесте с 32 карти един след друг за един ход те теглят 1,2 или 3 карти. Печели този, който изтегли последната карта. Колко карти трябва да изтегли първия играч при първия си ход, за да си исигури възможност за победата?
    Отг: при правилна игра 2 игра печели винага.
    Тук я реших, както вие казахте:
    1+2+3
    1+3=4
    32:4=8
    И не се получава остатък.... В такъв случай, когато няма остатък ли се смята, че вторият печели винаги?

    Ако има някой навит да ги обясни, ще съм много благодарна. На урок съм чак другата седмица, а искам да им знам решенията, че тези дни да реша някои тестове...

  12. #262
    Цитирай Първоначално написано от damdam
    Спококойно, аз ти благодаря много. Този тип задачи ми се струваха невъзможни да ги разбера, а то имало супер лесен начин.
    Ще използвам пак тук да питам за още някои задачи, надявам се, че нямате нещо против.

    1:В един сандък са размесени ябълки от 3 сорта. Най-малко колко ябълки трябва да се извадят, че със сигурност между тях да има поне четири ябълки от един сорт?
    Отговорът е 10, обаче не разбирам как се намира, при положение, че дори не знаем колко ябълки има в сандъка.

    2.От 160 ml соле нразтвор с концентрация 15,5 % изпарили 60 ml вода. Намере процентната концентрация на получения р-р.
    Отг:24,8%

    3. Две деца играят на следната огра: От тесте с 32 карти един след друг за един ход те теглят 1,2 или 3 карти. Печели този, който изтегли последната карта. Колко карти трябва да изтегли първия играч при първия си ход, за да си исигури възможност за победата?
    Отг: при правилна игра 2 игра печели винага.
    Тук я реших, както вие казахте:
    1+2+3
    1+3=4
    32:4=8
    И не се получава остатък.... В такъв случай, когато няма остатък ли се смята, че вторият печели винаги?

    Ако има някой навит да ги обясни, ще съм много благодарна. На урок съм чак другата седмица, а искам да им знам решенията, че тези дни да реша някои тестове...
    1. задача
    вадиш по 3 ябълки от всеки сорт и като извадиш десетата си сигурен че тя е четвърта от някой сорт
    3 задача си е така
    2 задача е с таблици по късно ако седне ще я напиша

  13. #263

    Регистриран на
    May 2009
    Мнения
    625
    Цитирай Първоначално написано от damdam
    Спококойно, аз ти благодаря много. Този тип задачи ми се струваха невъзможни да ги разбера, а то имало супер лесен начин.
    Ще използвам пак тук да питам за още някои задачи, надявам се, че нямате нещо против.

    1:В един сандък са размесени ябълки от 3 сорта. Най-малко колко ябълки трябва да се извадят, че със сигурност между тях да има поне четири ябълки от един сорт?
    Отговорът е 10, обаче не разбирам как се намира, при положение, че дори не знаем колко ябълки има в сандъка.

    2.От 160 ml соле нразтвор с концентрация 15,5 % изпарили 60 ml вода. Намере процентната концентрация на получения р-р.
    Отг:24,8%

    3. Две деца играят на следната огра: От тесте с 32 карти един след друг за един ход те теглят 1,2 или 3 карти. Печели този, който изтегли последната карта. Колко карти трябва да изтегли първия играч при първия си ход, за да си исигури възможност за победата?
    Отг: при правилна игра 2 игра печели винага.
    Тук я реших, както вие казахте:
    1+2+3
    1+3=4
    32:4=8
    И не се получава остатък.... В такъв случай, когато няма остатък ли се смята, че вторият печели винаги?

    Ако има някой навит да ги обясни, ще съм много благодарна. На урок съм чак другата седмица, а искам да им знам решенията, че тези дни да реша някои тестове...
    3.За да се изтегли Х(първият или вторият)последната карта, трябва за него да останат най-много 3 карти, ако са 4, колкото и да изтегли, другият ще бие.Така, който остави на противника си 4 карти,при правилна игра не може да загуби. За да остави Х на опонента си 4 карти, трябва да има 8 и колкото и да вземе противника, да допълни до заветната четворка. И така числата, до които трябва да се допълва, се повтарят през 4.=>Х трябва да допълни до 28. Това винаги е възможно, ако Х е втори.

  14. #264
    Голям фен Аватара на melinor
    Регистриран на
    Feb 2008
    Мнения
    538
    Да, Полски тръмбеж е в България
    Боса по асфалта минавам,
    знам че няма мода такава -
    просто детски навик още в мен живее.


  15. #265
    Външният ъгъл при върха A на ▲АВС е 105°.Симетралата на страната ВС пресича страната АС в точка М и ъгъл АВМ=ъгъл АСВ.Намерете големината на ъгълАВС


    В успоредника АВСD АВ=15см, а ВС=5см.Ъглополовящата на ъгъл А пресича СD в точка N, a ъглополовящата на ъгъл D пресича АВ в точка М.Намерете периметъра на четириъгълника MBCN

    Задачите от класното ми.Две от тях по-точно
    My heart is broke but I have some glue

  16. #266
    Цитирай Първоначално написано от metaxa
    Външният ъгъл при върха A на ▲АВС е 105°.Симетралата на страната ВС пресича страната АС в точка М и ъгъл АВМ=ъгъл АСВ.Намерете големината на ъгълАВС


    В успоредника АВСD АВ=15см, а ВС=5см.Ъглополовящата на ъгъл А пресича СD в точка N, a ъглополовящата на ъгъл D пресича АВ в точка М.Намерете периметъра на четириъгълника MBCN

    Задачите от класното ми.Две от тях по-точно
    на първата ъгъл В се получава 70 градуса.
    на втората отговорът е Р=30 см.

    (=
    на ум ги пресметнах, де, не съм 100% сигурна.

    а иначе задачите с картите и бонбоните...уф, измъчила съм се на такива, колкото искаш :Р

  17. #267
    Цитирай Първоначално написано от metaxa
    Външният ъгъл при върха A на ▲АВС е 105°.Симетралата на страната ВС пресича страната АС в точка М и ъгъл АВМ=ъгъл АСВ.Намерете големината на ъгълАВС


    В успоредника АВСD АВ=15см, а ВС=5см.Ъглополовящата на ъгъл А пресича СD в точка N, a ъглополовящата на ъгъл D пресича АВ в точка М.Намерете периметъра на четириъгълника MBCN

    Задачите от класното ми.Две от тях по-точно
    1=Първо си правиш чертеж... Ъгъл АВМ=ъгъл АСВ=х. Ъгъл А=180-105=75 градуса. Симетралата на Вс я дели на две равни отсечки-ВО и Ос и образува два прави ъгъла- ъгъл ВОМ и ъгъл СОМ. Разглеждаш триъгълник МОВ и триъгълник СОМ-Мо-обща, ВО=СО, ъгъл ВОМ=ъгъл СОМ. От това следав, че са еднакви, а от еднаквостта- че ъгъл ОВМ=ъгъл ОСМ=х(в началото означих ъгъл С с х)= ОВМ=ъгъл ОСМ, то ъгъл АСВ=ъгъл АВМ откъдето следва, че и ъгъл МВО=ъгъл МВА=х, откъдето следва, че ВМ-ъглополовяща. Става, че за триъгълник АВС ъгъл В=2х, ъгъл С=х, ъгъл А=75 градуса. А+В+С=180. 2х+х+75=180 3х.105, х=105:3=35 гръдуса. Ъгъл АВС=х=35 градуса.

    2. е пиша на латиница, че да не сменям постоянно езика за ъглите ,съжалявам. Ugyl BAN=ugyl BAD=x. Ugyl MDA=MDN=y= Ab usporedna na Dc prese4ana s DM i ottova sledva 4e AMD=MDN=y(kato krystni ugli). Izliza 4e ugul AMD=ugul MDA=y otkude sledva 4e triugulnik DAM ravnobedred otkudeto sledva 4e AM=DA=5 sm. MB=Ab-Am=15-5=10 sm. AB usporedna na DC presi4a se s An i sledva 4e ugul MAN=ugul AND(krustni)=x. Ottova sledva 4e triugulnik AND ravnobedren otkudeto sledva 4e DA=Dn=5 sm.NC=DC-DN=15-5=10 sm. DC usporedno na AB prese4ana s DM otkudeto sledva 4e udul MDA=ugul AMN=y (krustni) ottova sledva 4e triugulnik MDN ravnobedren otkdueto sledva 4e DN=Nm=5 sm. Obikolkata(P) na mBCN=MB+BC+CN+NM=10+5+10+5=20 sm.

  18. #268
    Цитирай Първоначално написано от anito12
    Цитирай Първоначално написано от metaxa
    Външният ъгъл при върха A на ▲АВС е 105°.Симетралата на страната ВС пресича страната АС в точка М и ъгъл АВМ=ъгъл АСВ.Намерете големината на ъгълАВС


    В успоредника АВСD АВ=15см, а ВС=5см.Ъглополовящата на ъгъл А пресича СD в точка N, a ъглополовящата на ъгъл D пресича АВ в точка М.Намерете периметъра на четириъгълника MBCN

    Задачите от класното ми.Две от тях по-точно
    на първата ъгъл В се получава 70 градуса.
    на втората отговорът е Р=30 см.

    (=
    на ум ги пресметнах, де, не съм 100% сигурна.

    а иначе задачите с картите и бонбоните...уф, измъчила съм се на такива, колкото искаш :Р
    А з получих друго...

  19. #269
    Супер фен Аватара на AnIcHkAtA
    Регистриран на
    Jan 2007
    Град
    София
    Мнения
    1 385
    Първата не е така.ъгъл АВМ=35 градуса, а АВС=2.35=70
    На втората е 30, грешката e елементарна .
    Не си до мен да видиш плача ли, целувките за други харча ли.Няма начин да знаеш, че сърцето ми цялото е пълно с теб.
    И вечер спя до телефона си, но лъжа пак с колко лягам си.Не, не искам да знаеш, че в леглото ми само тишината лежи...

  20. #270
    да (=

    бтв, ходили ли сте на пробни изпити по математика някъде и колко пъти? защото аз досега съм била два пъти на математика и се чудя дали е достатъчно, тъй като вторият пробен беше доста отдавна, януари май че.

  21. #271
    Супер фен Аватара на AnIcHkAtA
    Регистриран на
    Jan 2007
    Град
    София
    Мнения
    1 385
    Цитирай Първоначално написано от anito12
    да (=

    бтв, ходили ли сте на пробни изпити по математика някъде и колко пъти? защото аз досега съм била два пъти на математика и се чудя дали е достатъчно, тъй като вторият пробен беше доста отдавна, януари май че.
    4-5 пъти.Оценките-от 3.84 до 5.35
    Не си до мен да видиш плача ли, целувките за други харча ли.Няма начин да знаеш, че сърцето ми цялото е пълно с теб.
    И вечер спя до телефона си, но лъжа пак с колко лягам си.Не, не искам да знаеш, че в леглото ми само тишината лежи...

  22. #272
    Повече от фен Аватара на Tutmanik
    Регистриран на
    May 2008
    Мнения
    323
    Аз съм ходила само на 1 за сега.В края на месеца ще отида пак.Сетих се кога

    п.с пикс.. с една приятелка.. аз съм тази от дясно. http://gal.impulse.bg/galleries/soci...830_00_600.jpg

    http://gal.impulse.bg/galleries/soci...526_00_600.jpg

    ето и скайп ,хора,плс изтеглете ме да напрайм 1 общ чат 7мокласници
    ΑΝ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΗΤΑΝ ΧΡΥΣΟΣ
    ΘΑ ΗΣΥΟΝ ΘΥΑΣΥΡΟΣ
    ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΣ

    Тhisavros.. <3

  23. #273
    еха, Аничке, имаш голям напредък, щом от 3 и нещо си на 5 и нещо, евалата (:

    на първия имах 5,04, а на втория - 5,36.
    мисля в края на месеца да отида на още един и се моля за оценка над 5,50. а най-големият ми резил беше на първия кръг на националното състезание по математика пред февруари - 69 точки :/

  24. #274
    Супер фен Аватара на AnIcHkAtA
    Регистриран на
    Jan 2007
    Град
    София
    Мнения
    1 385
    ^ Аз имах 50 точки на това
    Не си до мен да видиш плача ли, целувките за други харча ли.Няма начин да знаеш, че сърцето ми цялото е пълно с теб.
    И вечер спя до телефона си, но лъжа пак с колко лягам си.Не, не искам да знаеш, че в леглото ми само тишината лежи...

  25. #275
    задачите бяха отвратителни -.-

    и имам ужасното чувство, че подобни ще се паднат и другия месец :/

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си