.
Отговор в тема
Страница 2 от 3 ПървиПърви 123 ПоследнаПърви
Резултати от 26 до 50 от общо 55
  1. #26
    Фен Аватара на dominating
    Регистриран на
    Oct 2009
    Град
    София
    Мнения
    114
    Знам, че мотор не може да се кара в зимни условия...
    ... за това пожелавам на всеки фен да си купи този ВИСОКОПРОХОДИМ джип

    http://www.vbox7.com/play:e459a307

  2. #27
    Кола рабира се
    Глупости правят умните хора. За останалите е ежедневие.

  3. #28
    Голям фен Аватара на stelit0
    Регистриран на
    Jun 2009
    Мнения
    884
    мотор можеш да почувстваш такъв адреналин че... от 9 годишна съм по моторите и саборите.Не ми се мисли за след няколко години.Още нямам право да карам но съм се возила много пъти и е ...(no coment)

    p.s Вече открихме сезона

  4. #29
    Моторите са 1000000000000000 пъти по-яки от колите(е, може би го казвам щото и аз имам мотор). В колата си като в някакъв пъшкул, изолиран си от околния свят, докато в/у мотора осещаш всичко около себе си. На мотор могат и да се правят безброй много номера(наистина са безброй-от челна стойка, до кантарене обърнат на обратно, до каране по сграда и т.н и т.н), докато в колата кво-поничкии,дрифт и бързо каране.Просто моторите пъхат в малкия си джоб колите.Признайте си, че като сте били на по 5-6 годинки повече ви е кефела няква пистарка или кроска, отколкото някво си там БМВ или ГОЛФЧЕ.
    87% от българското население е неграмотно,ако си от останалите 59%, сложи това в подписа си!

  5. #30
    Мен пък моторите винаги са ми били по яки от колите, незнам защо .....
    I love my girl <3

  6. #31
    Цитирай Първоначално написано от johnnybravo
    Мен пък моторите винаги са ми били по яки от колите, незнам защо .....
    Може би защото като гледаш нещо подобно се чувстваш страхотно:

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lRfhIjqiIMA[/youtube]

  7. #32
    Аз лично предпочитам колата,защото с мотора рискът е двойно по-голям отколкото с кола.Вярно е че с колата си увит като пашкул,но предпочитам да си остана здрава и читава отколкото да се позабавлявам и получа невороятен адреналин като карам или се возя на мотор и в най-добрия случай да съм в болница с сумати счупвания. Моторите са за хора които са падат по адреналина и харесват бързите скорости и които нямат задръжки,а аз не спадам към този тип хора.

  8. #33
    ако можех и ас така да си кантара моя мотор направо щях да сум на седмото небe

  9. #34
    Вярно е че колата вози тялото, а мотора душата, но аз съм за колите. Всяка кола си има свои характер. Не е само до риска. Ако караш с 300 км/ч и с каруца да си е пак еднакво рисковано, но за мене колата си е истината иначе евала на пичвете по нагоре в един клип бива си ги.

  10. #35
    Мега фен Аватара на dimitar_ak
    Регистриран на
    Sep 2008
    Град
    София
    Мнения
    4 979
    И колата и мотора си носят не малко адреналин. Ако ме питате за тези 2-те кое, ще кажа и двете.

    Ferrari F430 Scuderia - 520к.с. под капака
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K7U9ZlDpolM[/youtube]

    MV Agusta F4 1000 R - 186к.с. и 305км/ч макс. скорост
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s4kJqTiL38k[/youtube]

  11. #36

    Регистриран на
    Sep 2010
    Град
    Бургас
    Мнения
    253
    Много повече ми харесват моторите, поради ред причини, които ме мързи да изброявам, но определено е много по-удобно да се кара кола.На дълги растояния(над 300км)моторът е много неудобен-целия се схващаш и чувсташ задните си части, като че ли си бил изнасилен от слон на виагра.Но на кратки растояния(под 200км)моторът е много по-приятен, ако търсиш адреналин .
    Аз си карам колело.
    Same shit,different day .

  12. #37
    @създателя на темата. На мотори се кефя, светлинни години преди да наравят тези филми, а и скоростта никога не ме е привличала.
    На човека, возил с 291км/час му пожелавам да мисли преди да се "вози". Този, който беше направил сравнението на мотори с некролози.. нзм на колко години си, а и честно не ме интересува, но развитието на човешкия мозък продължава до края на 40-те години, т.е. имаш още време.
    Добри заглавия с мотори ще намерите най-вече в мото форумите. Съкратих го, защото са твърде много, за да ги пиша 'сите.
    Не позволявайте на адреналина и гордостта ви да управляват мотора, защото всичко става много бързо

  13. #38
    Фен Аватара на Tennnnn
    Регистриран на
    Jan 2011
    Град
    Майна city
    Мнения
    238
    Колкото по добра кола толкова повече адреналин , не сам сагласен че кола за работа мотор за кеф , и двете могат да служат за распускане.

  14. #39
    Честно казано и двете ме карат да умирам от кеф

  15. #40
    Офф как може да сравнявате кола с мотор.Ми то има мотори и коли за дълъг път така наречените touring има и по-спорти като пистацитие и ферарита,slr-и и т.н.Просто всеки си избира какво го влече повече.И не ми казвайте,че с мотор е много по-готино отколкото с кола.Качете се на Ферари,Ламборджини или нещо подобно и тогава пак говорете.Щото аз само като чух как пее blow-off-а на едно 3000GT в Калояново на тунинг феста...такъв звук,че чак ме прерязваше в корема а представете си нещо за 1 милион как ще е,щото така вървят италианките

  16. #41
    Мислиш ,че Ферарито за 700-800 хил лв. е по-бързо от Хаябуса 1300 или Р1?За около 14хил лв??И че на звук по го докарва ли?
    Пак помисли
    Та като заговорихме за звук...
    един Втек или един Турбо редови 6 напомпани какъв звук могат да изкарат.. Италянките ряпа да ядат,е да всеки си има вкус . . .
    http://www.youtube.com/watch?v=86_cxUbsqGI
    http://www.youtube.com/watch?v=lch_exQJPzc

  17. #42
    Мега фен Аватара на dimitar_ak
    Регистриран на
    Sep 2008
    Град
    София
    Мнения
    4 979
    Цитирай Първоначално написано от r19
    Мислиш ,че Ферарито за 700-800 хил лв. е по-бързо от Хаябуса 1300 или Р1?За около 14хил лв??И че на звук по го докарва ли?
    Пак помисли
    Та като заговорихме за звук...
    един Втек или един Турбо редови 6 напомпани какъв звук могат да изкарат.. Италянките ряпа да ядат,е да всеки си има вкус . . .
    http://www.youtube.com/watch?v=86_cxUbsqGI
    http://www.youtube.com/watch?v=lch_exQJPzc
    Чакай къде отиде? Едно ферари не струва толкова. Също така така моторетката ако струва толкова това е цена на старо. Моят любим мотoр MV Agusta F4 MY е над 20 000 долара нов. Ако избереш лимитираната серия с 200 коня вече отиваш на 120 000 долара.

  18. #43
    Повече от фен Аватара на Kurdokolenko
    Регистриран на
    Jun 2006
    Град
    Sofia City
    Мнения
    339
    Мощен мотор + тийнейджър зад волана = донор за органи(в повечето случаи и за това не става...)

    Колата си е кола.
    Ho Ho Ho, I'm using tEh internet

  19. #44
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Цитирай Първоначално написано от Kurdokolenko
    Мощен мотор + тийнейджър зад волана = донор за органи(в повечето случаи и за това не става...)

    Колата си е кола.
    като бях на 16 карах от тея "мощните" и още не съм донор


  20. #45
    Цитирай Първоначално написано от dimitar_ak
    Цитирай Първоначално написано от r19
    Мислиш ,че Ферарито за 700-800 хил лв. е по-бързо от Хаябуса 1300 или Р1?За около 14хил лв??И че на звук по го докарва ли?
    Пак помисли
    Та като заговорихме за звук...
    един Втек или един Турбо редови 6 напомпани какъв звук могат да изкарат.. Италянките ряпа да ядат,е да всеки си има вкус . . .
    http://www.youtube.com/watch?v=86_cxUbsqGI
    http://www.youtube.com/watch?v=lch_exQJPzc
    Чакай къде отиде? Едно ферари не струва толкова. Също така така моторетката ако струва толкова това е цена на старо. Моят любим мотoр MV Agusta F4 MY е над 20 000 долара нов. Ако избереш лимитираната серия с 200 коня вече отиваш на 120 000 долара.
    Добре прекалих признавам .Ферари 300 хил лв. да кажем има.. , но за мнооого по-малко пари каква кола мога да си направя..
    Иначе тая мв агуста това са страшно много пари за мотор... иначе на Гоуст райдър мотора 509 коня турбо .. и не мисля че е вложил повече от 20 хил по тунинга на двигателя .

  21. #46
    Мега фен Аватара на dimitar_ak
    Регистриран на
    Sep 2008
    Град
    София
    Мнения
    4 979
    Аз например не си падам по "помпането". За мен един турбо двигател не е същото като една високооборотна атмосферка с голям обем. Ferrari почти нямат турбо двигатели. Единствено F40 и още един за модела, на който не мога да се сетя веднага. Тогава просто е било модерно да се слага турбо (турбо ерата във F1). Турбото има лаг и не е особено приложимо при нуждата от бързо ускорение при честа смяна в режима на работа на мотора. Мога да приема принудителното пълнене както е при Lancia Delta S4. Съчетани компресор за ниските обороти и турбо за високите.

  22. #47
    Аз пък съм фен на Турбо моторите .Просто няма такъв кеф като влезе бууста и като изсъска Блоу Оф клапана.Да турбо моторите имат лаг, но си има лаг системи,които почти напълно го премахват(на WRC колите като върнат газта затова пукат и хвърлят пламъци,точно от тази система)
    А за ускорението не съм съгласен.. и за него си има лънч контрол, който държи двигателя в оборотите, при които има най-голям въртящ момент и максимален бууст, и като тръгне отлита просто
    http://www.youtube.com/watch?v=aGg1m...eature=related .
    Иначе е вярно, че Ферари и Ламбо почти нямат турбо мотори.
    Но "помпането" на атмоферен двигател е далеч по-трудно от на такъв с принудително пълнене, и значително по-скъпо.
    Точно затова слагат огромни V10 или 12 мотори с голям обем, иначе ако са по-малки, много по-трудно ще изкарват подобни коне.
    Иначе ето видео със Супра Турбо и Ламбо ЛП..
    http://www.youtube.com/watch?v=GI0EO1kFBgk от Супрата
    http://www.youtube.com/watch?v=-piEjJMOEDs от Ламбото
    просто си прави гаврата Супрата, и е доста по-ефтина .
    М/у другото и 2те коли са на човека, които кара ламбото и просто си ги пробва...

  23. #48
    Повече от фен Аватара на Kurdokolenko
    Регистриран на
    Jun 2006
    Град
    Sofia City
    Мнения
    339
    Тук лага се усеща в началото, но като се поразвъртят турбините, става страшно за ламбото - добри клипове!
    Ho Ho Ho, I'm using tEh internet

  24. #49
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Некъв пич дори не знае колко струва 1 Ферари ама си спори нашия..

    Това точно е разликата между Turbo and Supercharger. Турбото има това забавяне, докато Supercharger го няма. Turboto се задвижва от изгорелите газова, а Supercharger е елетрически...

    ПС: Тоя дето кара ламбото много му треперят ръцете бе. За кво така ги мести постоянно? Май не може да кара а? И като натисне газта се здухва?
    Няма шанс той да притежава това ламбо!

  25. #50
    Мен ли визираш??
    Ако да, доста грешиш

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си