- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- Мотори vs Коли
Знам, че мотор не може да се кара в зимни условия...
... за това пожелавам на всеки фен да си купи този ВИСОКОПРОХОДИМ джип
http://www.vbox7.com/play:e459a307
Кола рабира се![]()
Глупости правят умните хора. За останалите е ежедневие.
мотор![]()
![]()
можеш да почувстваш такъв адреналин че... от 9 годишна съм по моторите и саборите.Не ми се мисли за след няколко години.Още нямам право да карам но съм се возила много пъти и е ...(no coment)
![]()
p.s Вече открихме сезона![]()
![]()
![]()
Моторите са 1000000000000000 пъти по-яки от колите(е, може би го казвам щото и аз имам мотор). В колата си като в някакъв пъшкул, изолиран си от околния свят, докато в/у мотора осещаш всичко около себе си. На мотор могат и да се правят безброй много номера(наистина са безброй-от челна стойка, до кантарене обърнат на обратно, до каране по сграда и т.н и т.н), докато в колата кво-поничкии,дрифт и бързо каране.Просто моторите пъхат в малкия си джоб колите.Признайте си, че като сте били на по 5-6 годинки повече ви е кефела няква пистарка или кроска, отколкото някво си там БМВ или ГОЛФЧЕ.
87% от българското население е неграмотно,ако си от останалите 59%, сложи това в подписа си!
Мен пък моторите винаги са ми били по яки от колите, незнам защо .....
I love my girl <3
Може би защото като гледаш нещо подобно се чувстваш страхотно:Първоначално написано от johnnybravo
![]()
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lRfhIjqiIMA[/youtube]
Аз лично предпочитам колата,защото с мотора рискът е двойно по-голям отколкото с кола.Вярно е че с колата си увит като пашкул,но предпочитам да си остана здрава и читава отколкото да се позабавлявам и получа невороятен адреналин като карам или се возя на мотор и в най-добрия случай да съм в болница с сумати счупвания. Моторите са за хора които са падат по адреналина и харесват бързите скорости и които нямат задръжки,а аз не спадам към този тип хора.
ако можех и ас така да си кантара моя мотор направо щях да сум на седмото небe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Вярно е че колата вози тялото, а мотора душата, но аз съм за колите. Всяка кола си има свои характер. Не е само до риска. Ако караш с 300 км/ч и с каруца да си е пак еднакво рисковано, но за мене колата си е истината иначе евала на пичвете по нагоре в един клип бива си ги.
И колата и мотора си носят не малко адреналин. Ако ме питате за тези 2-те кое, ще кажа и двете.
Ferrari F430 Scuderia - 520к.с. под капака
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K7U9ZlDpolM[/youtube]
MV Agusta F4 1000 R - 186к.с. и 305км/ч макс. скорост
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s4kJqTiL38k[/youtube]
Много повече ми харесват моторите, поради ред причини, които ме мързи да изброявам, но определено е много по-удобно да се кара кола.На дълги растояния(над 300км)моторът е много неудобен-целия се схващаш и чувсташ задните си части, като че ли си бил изнасилен от слон на виагра.Но на кратки растояния(под 200км)моторът е много по-приятен, ако търсиш адреналин .
Аз си карам колело.
Same shit,different day .
@създателя на темата. На мотори се кефя, светлинни години преди да наравят тези филми, а и скоростта никога не ме е привличала.
На човека, возил с 291км/час му пожелавам да мисли преди да се "вози". Този, който беше направил сравнението на мотори с некролози.. нзм на колко години си, а и честно не ме интересува, но развитието на човешкия мозък продължава до края на 40-те години, т.е. имаш още време.
Добри заглавия с мотори ще намерите най-вече в мото форумите. Съкратих го, защото са твърде много, за да ги пиша 'сите.
Не позволявайте на адреналина и гордостта ви да управляват мотора, защото всичко става много бързо
Колкото по добра кола толкова повече адреналин , не сам сагласен че кола за работа мотор за кеф , и двете могат да служат за распускане.![]()
Офф как може да сравнявате кола с мотор.Ми то има мотори и коли за дълъг път така наречените touring има и по-спорти като пистацитие и ферарита,slr-и и т.н.Просто всеки си избира какво го влече повече.И не ми казвайте,че с мотор е много по-готино отколкото с кола.Качете се на Ферари,Ламборджини или нещо подобно и тогава пак говорете.Щото аз само като чух как пее blow-off-а на едно 3000GT в Калояново на тунинг феста...такъв звук,че чак ме прерязваше в корема а представете си нещо за 1 милион как ще е,щото така вървят италианките![]()
Мислиш ,че Ферарито за 700-800 хил лв. е по-бързо от Хаябуса 1300 или Р1?За около 14хил лв??И че на звук по го докарва ли?
Пак помисли
Та като заговорихме за звук...
един Втек или един Турбо редови 6 напомпани какъв звук могат да изкарат.. Италянките ряпа да ядат,е да всеки си има вкус . . .
http://www.youtube.com/watch?v=86_cxUbsqGI
http://www.youtube.com/watch?v=lch_exQJPzc
Чакай къде отиде? Едно ферари не струва толкова. Също така така моторетката ако струва толкова това е цена на старо. Моят любим мотoр MV Agusta F4 MY е над 20 000 долара нов. Ако избереш лимитираната серия с 200 коня вече отиваш на 120 000 долара.Първоначално написано от r19
Мощен мотор + тийнейджър зад волана = донор за органи(в повечето случаи и за това не става...)
Колата си е кола.
Ho Ho Ho, I'm using tEh internet
Първоначално написано от Kurdokolenko
![]()
като бях на 16 карах от тея "мощните" и още не съм донор
![]()
![]()
![]()
![]()
Добре прекалих признавамПървоначално написано от dimitar_ak
.Ферари 300 хил лв. да кажем има.. , но за мнооого по-малко пари каква кола мога да си направя..
Иначе тая мв агуста това са страшно много пари за мотор... иначе на Гоуст райдър мотора 509 коня турбо .. и не мисля че е вложил повече от 20 хил по тунинга на двигателя.
Аз например не си падам по "помпането". За мен един турбо двигател не е същото като една високооборотна атмосферка с голям обем. Ferrari почти нямат турбо двигатели. Единствено F40 и още един за модела, на който не мога да се сетя веднага. Тогава просто е било модерно да се слага турбо (турбо ерата във F1). Турбото има лаг и не е особено приложимо при нуждата от бързо ускорение при честа смяна в режима на работа на мотора. Мога да приема принудителното пълнене както е при Lancia Delta S4. Съчетани компресор за ниските обороти и турбо за високите.
Аз пък съм фен на Турбо моторите.Просто няма такъв кеф като влезе бууста и като изсъска Блоу Оф клапана.Да турбо моторите имат лаг, но си има лаг системи,които почти напълно го премахват(на WRC колите като върнат газта затова пукат и хвърлят пламъци,точно от тази система)
А за ускорението не съм съгласен.. и за него си има лънч контрол, който държи двигателя в оборотите, при които има най-голям въртящ момент и максимален бууст, и като тръгне отлита просто
http://www.youtube.com/watch?v=aGg1m...eature=related.
Иначе е вярно, че Ферари и Ламбо почти нямат турбо мотори.
Но "помпането" на атмоферен двигател е далеч по-трудно от на такъв с принудително пълнене, и значително по-скъпо.
Точно затова слагат огромни V10 или 12 мотори с голям обем, иначе ако са по-малки, много по-трудно ще изкарват подобни коне.
Иначе ето видео със Супра Турбо и Ламбо ЛП..
http://www.youtube.com/watch?v=GI0EO1kFBgk от Супрата
http://www.youtube.com/watch?v=-piEjJMOEDs от Ламбото
просто си прави гаврата Супрата, и е доста по-ефтина.
М/у другото и 2те коли са на човека, които кара ламбото и просто си ги пробва...![]()
Тук лага се усеща в началото, но като се поразвъртят турбините, става страшно за ламбото - добри клипове!
Ho Ho Ho, I'm using tEh internet
Некъв пич дори не знае колко струва 1 Ферари ама си спори нашия..
Това точно е разликата между Turbo and Supercharger. Турбото има това забавяне, докато Supercharger го няма. Turboto се задвижва от изгорелите газова, а Supercharger е елетрически...
ПС: Тоя дето кара ламбото много му треперят ръцете бе. За кво така ги мести постоянно? Май не може да кара а? И като натисне газта се здухва?
Няма шанс той да притежава това ламбо!