- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Математика
Не е баш като да са наум....Трябва да се намери ДМ после х1/х2,трудничко си е и дълго,някой ако му се занимава да ги реши ще съм му много благодарен![]()
DaughterOftheDevil
CherryBell13 <3
icebullet14 <3
Третото е 3 върху х-1 и тая дроб минус 2 върху х+1=0
DaughterOftheDevil
CherryBell13 <3
icebullet14 <3
Напиши ги на пейнт като ти казвам , нищо не се разбира
И сигурен ли си,че е =0 а не по-голямо,по-малко..Защото само се взима най-малкото общ-но и правиш 2 изчисления и си готов.. ?
Ето.... http://prikachi.com/images/571/4016571c.jpg не е,както ти викаш 2 сметки.Трябва да се намери опрости,ако може,после да се намери ОЗ,после ДМ на числителя и знаменателя и накрая там някви преобразувания по формула дето не разбирам![]()
DaughterOftheDevil
CherryBell13 <3
icebullet14 <3
Е голем сиАма не съм сигурен дали е така,не трябва ли да се намери там ДМ
![]()
DaughterOftheDevil
CherryBell13 <3
icebullet14 <3
Първоначално написано от Greennight
На тия задачи дето си дал,друго решение немаА грешка едва ли съм допуснал,защото са прекалено лесни.Втората беше казал,че се умножава с -2 а тук си го писал като -2 (изважда се,не се умножава) Прегледай пак
![]()
Айде после пиши , да видим дали са верни задачите![]()
Аз бягам на даскало![]()
Някой може ли да ми помогне, седмокласник иска да му помогна със задачи за разлагане на множители, но не се сещам много как става това (разлагане на тричлен знам как става, но се учи в 9.клас...)
9x
ГРАНИЦИ НА РЕДИЦИ В ГЕОМЕТРИЯТА
Даден е ▲ABC със страни AB=14, BC=13,CA=15. На всяко естествено число n≥2 съпоставяме начупена линия от C до A така:разделяме страната AC на n+1 равни части и построяваме правоъгълни триъгълници вътре в ▲ABC с хипотенузи тези части и с по един катет, успореден на AB.
задачата е от учебник по математика за 11 клас на просвета, ЗП, урок 21, 3та, ако някой го вълнува.. мерси предварително![]()
Случайно да има някой добър човечец които да иска да ми помогне с три задачи по Линейна алгебра? Става дума за намиране на СЛУ,Детерминанта ии едно комплексно число..![]()
на 1ва задача там е 2*6 а не 26 моя грешка![]()
за първа задача трябва да представиш тези уравнения в матрица
!1 0 1 1 !4!
!1 1 -1 1 !0!
!0 1 1 1 !8!
!1 1 1 1 1!12! Избираш подходящият ред с който да умножаваш другите, за да получиш стълбичка от нули под първия ред. Тоест нулите да се местят надясно. Погледни в лекции или сборник метод на Гаус. Ако първият ред умножиш с -1 и го прибавиш към втория ще получиш
!1 0 1 1 !4 !
!0 0 -2 0 !-4!
!0 1 1 1 !8 !
!1 1 1 1 1 !12!
и т.н тоет такива числа избираш с които като прибавиш към даден ред да ти се получат нулички отляво на дясно.
След като получиш стълбичката заместваш
може да има безброй решения или да зависят от параметър.
Не ти помогнах много ама съм ги забравила, ако не ти е спешно утре може да попрегледам старите лекции![]()
@Petrov
Нещо не успях да ги докарам задачите като хората, позабравил съм ги нещата. Ето все пак какво написах по тях. Ако имам време, ще им хвърля пак един поглед утре на трезва глава.
1 задача
x1+x3+x4=3+1
x1+x2-x3+x4=0
x2+x3+x4=6+2
x1+x2+x3+x4=12
1 0 1 1 | 4
1 1 -1 1 | 0
0 1 1 1 | 8
1 1 1 1 | 12
L4:=L4-L3
1 0 1 1 | 4
1 1 -1 1 | 0
0 1 1 1 | 8
1 0 0 0 | 4
L1 := L1-L4
L1:=L1-L3
0 -1 0 0 | -8
1 1 -1 1 | 0
0 1 1 1 | 8
1 0 0 0 | 4
L2:= L2-L3
L2:=L2 - L4
0 -1 0 0 | -8
0 0 -2 0 | -12
0 1 1 1 | 8
1 0 0 0 | 4
L1:=L1.-1
L2:=L2 / -2
L3:=L3+L1
0 1 0 0 | 8
0 0 1 0 | 6
0 0 1 1 | 0
1 0 0 0 | 4
L3:=L3-L2
0 1 0 0 | 8
0 0 1 0 | 6
0 0 0 1 | -6
1 0 0 0 | 4
x2=8
x3=6
x4=-6
x1=4
2 задача
-6-2=-8=a
3+1=4=b
|a b b b ... b|
|b a b b ... b|
|b b a b ... b|
|.. .... .... ....|
|b b b b ... a|
L(i):=L(i)-L(i+1) , за цялото числo i E [1;n-1]
|a-b b-a 0 0 0 ... 0|
|0 a-b b-a 0 ... 0|
|0 0 a-b b-a .. 0|
|.. ... .... .... .... .... .|
|0 0 0 . a-b b-a|
|b b b .... a|
|a-b 0 0 0 ... 0|
|0 a-b 0 0 ... 0|
|0 0 a-b 0 ... 0|
|b 2b 3b 0 .. a+(n-1)b|
D=(a+(n-1)b).(а-b)^n
a-b=-12
a+(n-1)b=-8+4(n-1) = 4(n-1-2)=4(n-3)
D=4(n-3).(-12)^n
3 задача
(1+i)^[2a+2b+4c+1].(1+i)^[6+12+24+1] / [(√3+i)^2]^11) = (1+i)^[2a+2b+4c+44] / (2(1+√3i))^11 = ((1+i)^2)^[a+b+2c+22] / (2(1+√3i))^11 = (2i)^[a+b+2c+22] / (2(1+√3i))^11 = 2^[a+b+2c].i^[a+b+2c+22] / (1+√3i)^11 = 2^[a+b+2c+11].i^[a+b+2c+22] . (1-√3i)^11 / 4 = (2.i
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
ами на мен този предмет ми е доста голяма мъгла,така че тези не са вярни така ли ?
На първа задача нали на последния ред трябва да е 12, а не 26.
На 1 задача промених от 26 на 12 в последния ред и сега е вярна.
2 задача мисля, че ми е вярна, но пък не веднъж ми се е случвало едно да си мисля, пък друго да се окаже.
3 задача не е довършена. Докъдето съм я решил, смятам, че ми е вярна (а и стига да съм прочел правилно условието). Сега трябва да се разкие в числител (1-i√3)^11 в числителя по формулата за Нютоновия бином, след това умножаваш с i^[a+b+2c+11] и от там тръгват едни разсъждения за степента на i.
Забелязваме, че i повдигнато на произволна k-та степен може да приема само една от 4 стойности, защото:
i=√-1
i
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
да
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Еми брат ще ги напиша така 3та няма да е цялата но нищо... много ти благодаря(Bow)
Моля, пак заповядай! Ако си КН, внимавай с математиката - няма да се отървеш скоро от нея. Линейната алгебра се ползва в други предмети и ще ти е търсене, ако не схванеш идеите в нея. Пък и сега решавате нещата на лист, утре ще ви карат да ги пишете на C++. По обектно-ориентираното програмиране много обичат да тормозят студентите със задачи за матрици, вектори и детерминанти.
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Сега забелязах нещо в 3-та задача, та вметнах и там поправка.
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.