.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 16 от общо 16

Hybrid View

  1. #1
    Голям фен Аватара на GrippingBosh
    Регистриран на
    Jan 2009
    Мнения
    947

    Изтрещяла зубърка :D

    Здравейтее Аз съм на 15 ,момиче....Винаги от както се помня съм бележкарка,искам да е всичко от горе до долу 6 ,но просто...не се получава и все имам 5 по някой и друг предмет .Миналата година в 8ми клас нонстоп ходех на уроци по какво ли не поне по 5 предмета...и само си пръсках парите наляво и надясно за глупости..днес това го промених ,но ...слушам часовете ,пиша и у нас уча ,но...след 1 седмица нямам и на представа дори заглавието на урока ,акъл ли нямам може би е въпрос на психическа нагласа , гледам да ми е интересно ,това което чета ....някой има ли подобен проблем или пък някакъв съвет
    LOVE не означава Legs Open Very Easy !!!
    момиче

  2. #2
    Оптималната система, кошто действа за всички предмети освен математика е - прочиташ урок или глава, след което затваряш учебника и се опитваш да си спомнив всичко, което си прочела. Освен това, ако нещо ти е интересно, не се ограничавай само до учебниците. Гледай да търсив знанието не оценките, в работата дипломата е важна само на интервюто....

  3. #3
    ^
    Аз не бих ти препоръчала да учиш така уроците. Това е начин да ги зазубриш и както ти каза, след една седмица не знаеш заглавието. По-скоро се опитай да ги пресъздадеш по-развлекателно или по скоро по-разбираемо за самата теб, а запомнянето ще дойде от само себе си. Ще ти дам пример с историята - не знам какво учите в девети клас, мисля че българска история до към 1200 год. Но както и да е, когато учиш даден урок си направи нещо като хронология на събитията, като отбелязваш какво се е случило и със стрелки отбелязваш причините да се случи. Можеш да потърсиш допълнително информация - не за да учиш повече, че другото не ти е достатъчно - не, а за да ти е по-лесно ода направиш причинно-следствените връзки между събитията. Може да включиш и разни личности и да отбележиш събитията за които са причина или в които участват. Това разбира се е само пример, и само за историята, но мисълта ми е да се опиташ да схванеш връзката между нещата. Което е много трудно с нашите глупави учебници, но какво да се прави.

  4. #4
    Фен Аватара на bloodysunrise
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Пловдив
    Мнения
    232
    От 2-3 години не съм учил от учебник по разказвателен предмет. Слушам в час, вечер преди да легна прочитам тук-там (от плана и малко от учебника) - само най-важните неща, същото правя и в часа. Така хем не се тормозя, хем запомням нещата и уверявам те, не се забравят. Иначе със зубрене не мога да запомня нищо

  5. #5
    По история доказн метод, който помага да развием уменията по импровизация е "историческо CV". Праскаш най-важните дати. Прочиташ урока и се хвърляш на CV то. Да речеме нещо от рода на:

    9.3.1230. Битка-Клокотница, борба за хегемония, домогвания на Асен II до латинския трон, Епирско деспотство, "най-щастлива" битка.

    В началото изглеьда непонятно, но с времето от 4 думи, можеш да си извлечеш A4 формат.

  6. #6
    Мега фен Аватара на britzy
    Регистриран на
    Nov 2009
    Град
    In Lady Gaga's Starstruck 8-)
    Мнения
    3 755
    офф ем то тфойто си е чистак зубрене-малеееее как мраза зубари
    а по темата търси в нета бла бла аз си преписвам най-важното и докато го пиша го и запомням,и все пак мраза зубари
    Има само едно мнение-МОЕТО


    Uploaded with ImageShack.us

  7. #7
    anonymous546178
    Guest
    Сама си го каза щото си зубърка. Когато зубриш, а не научаваш няма шанс след седмица да си спомняш. Има хора, които си го могат, които не учат и са на 6 ... ти не си от тях. Сменяй техниката на учене.

  8. #8
    Супер фен Аватара на Zarity
    Регистриран на
    Aug 2007
    Град
    Шумен...
    Мнения
    1 855
    Проблема ти е,че зубриш,кретен такъв Как очакваш да запомниш нещо,УЧИ,НЕ ЗУБРИ!Знаеш ли разликата?
    Брях,брях

  9. #9
    Супер фен Аватара на Luscious_Heart
    Регистриран на
    Oct 2008
    Мнения
    1 674
    Не знам, обаче вижте сега.
    В сряда имаме химия.
    Та миналата сряда следователно сме взели някакъв урок.
    Но хора, аз не знам кой е той, щото не съм отворила тетрадката да видя още. Не съм учила нищо по химия от една седмица.
    Всяка седмица съм така... Не знам защо! След това отварям тетрадката, само като го видя, се сещам: "Аааа, тва бяхме взелии! " Не чета учебника, единствено решавам домашните и всичко ми е тип-топ.
    Щото сме първа смяна, а химията първите два часа и така...

    Така са ми нещата обикновено... На теория малко куцам, щото толкова я и уча. Всмисъл такъв - ако ми кажеш някое дълго заглавие на урок по математика, няма да ти зацепя, но ако ми дадеш задачата, ще ти я реша. Все пак съм по точните науки, а там всичко е една непрекъсната система, в която знанията ти се вграждат от раз (често) и чрез практика.

    Но при разказвателните предмети (а не точните науки) е другояче.
    Там главно те води интереса.
    Историята като цяло не ми е хоби, може би само Средновековната и на Древен Рим.

    За да не използваш прекалено сухи и зубрачески методи, систематизирай информацията под форма на план. Заделяй малко повече време от обикновено. А за да не забравяш - преговаряй един урок всяка седмица.

  10. #10
    Аватара на LuxurySk0B
    Регистриран на
    Aug 2009
    Град
    Plovdiv
    Мнения
    705
    Цитирай Първоначално написано от bloodysunrise
    От 2-3 години не съм учил от учебник по разказвателен предмет. Слушам в час, вечер преди да легна прочитам тук-там (от плана и малко от учебника) - само най-важните неща, същото правя и в часа. Така хем не се тормозя, хем запомням нещата и уверявам те, не се забравят. Иначе със зубрене не мога да запомня нищо
    така повече от заглавието не се помни учи се както авторката казва
    kogato re6a da bezdeistvam ni6to ne moje da me spre

  11. #11
    Супер фен Аватара на ImmortalSportFreak
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    София
    Мнения
    1 930
    Човек запомня каквото му е интересно.Другото може да го научи за деня на изпитването и след това да го забрави...

    "Вярвам в розовото. Вярвам, че смехът е най – добрият начин да изгориш няколко калории. Вярвам в целувките, в многото целувки. Вярвам, че трябва да останеш силен дори тогава, когато изглежда, че всичко върви на зле. Вярвам, че щастливите момичета са най-красивите момичета. Вярвам, че винаги ще има утре и вярвам в чудеса."
    Audrey Hepburn

  12. #12
    Супер фен Аватара на someonerandom
    Регистриран на
    Jun 2009
    Мнения
    1 710
    Всеки има свой метод на учене,безсмислено е да спорите и да се опитвате да се налагате.Пробвали сме с мои приятели,дори с леля ми и майка ми(те ми казват как са учили)е аз уча както си знам,иначе не се получава.

  13. #13
    Мега фен
    Регистриран на
    Jun 2004
    Град
    веселите пейки
    Мнения
    5 103
    Аз от 14 години прилагам една и съща система и работи.
    Чета само в последния момент.Ако съм била в час и от там си поспомням,а ако реша да правя и пищови всичко е екстра.
    Някои хора просто не са родени да зубрят,други не могат друго яче.

  14. #14
    Учи с разбиране, представяй си, пиши. Например както казаха по история си пиши годините, по различните предмети си прави таблици. Аз ей така като ми трябваше да запомня нещо бях почнала да го преписвам за пищов и взех, че го научих.

  15. #15
    Цитирай Първоначално написано от bloodysunrise
    От 2-3 години не съм учил от учебник по разказвателен предмет. Слушам в час, вечер преди да легна прочитам тук-там (от плана и малко от учебника) - само най-важните неща, същото правя и в часа. Така хем не се тормозя, хем запомням нещата и уверявам те, не се забравят. Иначе със зубрене не мога да запомня нищо
    ии аз така
    If you were born an original, don't die as a copy !!

  16. #16
    от това няма лечение .. поне не си зубар вечее

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си