- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Не разбирам как се решават тези задачи-8клас
Така... Задачите са от урок "Графично представяне на решенията на системи линейни уравнения". http://img532.imageshack.us/img532/1606/69955929.jpg <--- това е а)-подточка на задачата; http://img707.imageshack.us/img707/2520/93122757.jpg <--- това б)-подточка; http://img535.imageshack.us/img535/3452/70885584.jpg <--- а това в)-подточка. Ето и графиките: http://img696.imageshack.us/img696/971/grafikite.jpg . Това, което не разбирам е, как да направя самото графично представяне; как да определя точките на двете прави, които трябва да се пресекат? Напр. на Фиг.3 знам, че трябва да са успоредни правите, но не мога да разбера защо са сложени по този начин... Моооля помооощ! Мерси предварително!![]()
![]()
[/url]
http://img532.imageshack.us/img532/1606/69955929.jpg
-y= 1 - x / .(-1)
y= x - 1
Задаваш две стойности за х...
2x + y=8
y=8 - 2x
Отново задаваш две стойности за х и чертаеш графика.
Мерси на ospower за отговора, но пак не разбирам... Ужас![]()
![]()
Стойностите за х какви трябва да са? И после как да го начертая? Аз знам защо не мога да го разбера това...защото функциите и графичното им представяне още не ги разбирам...
![]()
![]()
Направооо...не знам?!?
Точно. Графика на линейна фунцкия чертаеш, като вземеш 2 точки от нея и построиш правата, минаваща през точките. Системи от линейни уравнения се решават графично по следния начин:Първоначално написано от ospower
Чертаеш графиките на всички функции от системата. Там където се пресичат са решенията. Трябва всички прави да се пресичат. Дори една права само да не минава през пресечна точка на останалите прави, точката не е решение. Ако всичките прави нямат обща пресечна точка - системата няма решение.
Стойностите за х ти си ги избираш. Обикновено се взимат точни, малки, положителни числа - 1, 2 т.н. По-лесно се смята. Х може да е каквото си избереш число, стига да е от дифиниционното множество (при линейните функции дифин. почти винаги е всяко х).
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Гееееее още на тва ли сте![]()
![]()
![]()
И аз съм 8 клас ама ний сме много напреди
![]()
![]()
![]()
Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни.
хах...ми с наща госпожа кво очакваш... самата тя някой път не успява да реши задачите и се оплита, пък кво остава за нас.![]()
![]()