.
Отговор в тема
Страница 5 от 5 ПървиПърви 12345
Резултати от 101 до 119 от общо 119
  1. #101
    Аватара на VaMpiRKaTaaa
    Регистриран на
    Jan 2011
    Град
    София
    Мнения
    2 652
    Цитирай Първоначално написано от machoka
    поддържаната кола няма възраст!
    ^Надали би карал:волга,москве,лада или трабант,колкото и поддържани да са те,до колкото това е възможно с тия бракми разбира се.
    Да се върнем на темата,от BMW и folcvagen TAUREG за мен по готини и качествени няма.

  2. #102
    Явно много евтинко вървят тези фаетони, защото около 2004-а година се движат между 25к и 30к тези автомобили, а за тези пари си купувам Аурис или Корола с по-нисък пакет на екстри.

    Ако не гледаме най-изпърдяните и разтракани Фаетони (т.е. най-евтините), то тогава започваме да мятаме поглед и към Авенсис. С малката разлика, че си купуваш чисто нов автомобил, а не такъв, който някой джигит вече му е взел живота.


    Втората гледна точка е типичното изхвърляне - хората, които се напъват да карат коли, чиито статус и клас надхвърлят далеч техните възможности. Бавареца е скъп за поддръжка (колко го беше смятал ти? Средно 800 на месец?) и съм се наслушал на истории на двама приятели монтьори как хора с бая "скъпи" возила, ходят и се чудят как да закърпят положението, защото оригиналните части не са им хич по джоба.

  3. #103
    Мега фен Аватара на machoka
    Регистриран на
    May 2005
    Мнения
    11 113 835
    А, това за изхвърлянето съм съвсем съгласен. То за това BMW стана нарицателно в България. Ако се погледне - в Германия тази марка е карана само от високо в обществото хора, а тука всеки циганин се качил на бмв в критично състояние и жули по завоите.. и за това тази превъзходна марка САМО у нас има толкова черно име.

    ИНаче да .. средно 800лв на месец трябва да си готов да дадеш за бмв-то си, ако искаш да бъде в перфектна техническа изрядност, да го обслужваш само с най-качествените чарколяци и консумативи и да го караш без да те е страх на цъкнеш климатика или да го вкараш в червено хАХхХА

    А иначе съм сигурен, че хората които карат фаетони в Германия никак не са джигити и не им взимат душиците, а да се качиш на такава кола от 2004 и на нов авенсис, извинявай, ама база за сравнение няма - с тая разлика да можеш да си позволиш да караш премиерската лимузина, щото не всичко опира до покупката - нещата почват от там нататък.

  4. #104
    Не е много удоволствие в тия задръствания и с тия малоумни шофери около теб.Така че по скоро е необходимост.Не робувам на колата ,защото тя е купчина метал ,който трябва да ме превозва от точка А до точка Б с най-малко възможно средства.Не мога да разбера как някой хора тунинговат и наливат пари в една проста машина...но това е друга тема де.Предполагам за хората ,които се грижат за колите си повече от колкото за гаджетата си -карането е удоволствие.

  5. #105
    Цитирай Първоначално написано от machoka
    А, това за изхвърлянето съм съвсем съгласен. То за това BMW стана нарицателно в България. Ако се погледне - в Германия тази марка е карана само от високо в обществото хора, а тука всеки циганин се качил на бмв в критично състояние и жули по завоите.. и за това тази превъзходна марка САМО у нас има толкова черно име.

    ИНаче да .. средно 800лв на месец трябва да си готов да дадеш за бмв-то си, ако искаш да бъде в перфектна техническа изрядност, да го обслужваш само с най-качествените чарколяци и консумативи и да го караш без да те е страх на цъкнеш климатика или да го вкараш в червено хАХхХА

    А иначе съм сигурен, че хората които карат фаетони в Германия никак не са джигити и не им взимат душиците, а да се качиш на такава кола от 2004 и на нов авенсис, извинявай, ама база за сравнение няма - с тая разлика да можеш да си позволиш да караш премиерската лимузина, щото не всичко опира до покупката - нещата почват от там нататък.
    Тръпката на премиерската лимузина е да те возят на задната седалка, а не нещо друго.


    И да, Авенсиса би ми се вързал по-добре на паркинга пред блока, няма дори и да говоря за застраховките, подръжката, разходите за гориво И самият факт, че все пак имаш чисто нова кола и всичко си зависи от теб.


    А Фаетона може да е бил служебен - тогава ще има мощно джигити, джигитайци и най-обикновени киликанзери, които са й е'бали майката на тази кола, а после разбирачи като славето как им гръмнали двигатели, анусите и т.н.

    Винаги бих предпочел да си купя нова кола от по-нисък клас от такава втора употреба, но по-висок клас.

  6. #106
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Цитирай Първоначално написано от machoka
    Nakadah

    нещо много си се объркал по повод 'възрастта' на колата..

    я ми сравни чисто ново Рено Клио Symbol, ситроен Ц4, сузуки суифт и всички кенефи - тука струва около 18хиляди лв и сравни един VW Phaeton или BMW 7ца от 2004 (ужас, ще стане на 10 години след кратко време), който на старо струва пак толкова. Да видим сега - кое не спира повече, кое ще се разпадне след 3 години, и кое ще надживее много много нови бараки?

    Напротив - всички чисто нови, нискобюджетни коли по 10 - 15хиляди трябва да се ЗАЛИЧАТ от пазара, защото нито са стабилни, нито предпазват добре пасажерите, нито са качествена сглобка - започват да скърцат след година-две, нещо по компютъра все не е наред, цялата им ходова част е от масло и се чупи на всяка дупка и т.н.

    Освен това - къде загърбихме РЕТРО колите или някои класики.. Ти на Кадилак, че е по-близка марка до теб, новите масовки ли предпочиташ, които ще ги сбъркаш със Шкода ако не е емблемата или някой стар модел ще предпочтеш? Ами Линкълн, ами Ролс Ройс?

    Така, със 100 бинки всеки може да си купи RS4, въпроса е съпоставено със средните заплати в БЪЛГАРИЯ (натъртвам силно региона), хораата едвам събират по няколко хиляди лева и си купуват автомобили да им вършат работа, и като им се счупи нещо, да могат да си позволят да го заменят, а не да са с 4 турбини и и 800 коня.

    Ххахаха! А аз мислех да приключвам темата с моя пост по-нагоре

    Тези евтини коли не мога да ги сравнявам тъй като нямам опит с тях. Но 1 ще ти кажа! Нямал съм BMW което да не е било като светофар вътре... Изгасваш му всичко, и след няколко хил километра пак се появават лампичките. Никога, ама никога не бих извадил от собствения си джоб пари и да си купя BMW на Market Price.

    VW, Phaeton не съм имал, ма знам какво става с моя Passat CC. Той е по-дборе от BMW, ма колко трески за пилене има, само аз си знам

    Бил съм в 10 годишно BMW, и не благодаря! Предпочитам нова Fiesta или Mazda 2. Най-добрата кола тука за обиквенон човек е Mazda 3. Просто тази кола е евтина, добре направена и икономична. Аз имам MazdaSpeed 3 Gen 1, в Европа се води Mazda 3 MPS и лоша дума за нея не мога да кажа!!!

    Тез 7-мици се изкарват по веднъж/2 пъти в годината. Не въртят много километри, за това и няма толкова много хора дето да пискат от нея. Или другия случей се взима на Lease и след 2 години се връща на дълъра. Няма никога да чуеш че кола която ти струва $100 000 се е строшила на пътя, нали? Ще изглеждаш като идиот че си си похабил парите. Така че тея сравнения малко... Много може да спориме по тая тема, просто мене не ми се пише толкова

    Не казвам че ниско бюджетните коли са качествени! Казвам че са по-качествени от тез стари бараки! Аз ако нямах пари, и исках да си взема кола която да ме вози, щях да си купа чисто нова малка евтина кола, от колкото 6-7+ годишна! Така де, единствената чисто нова кола която купих е Audi-то и не бих повторил в скоро време

    Ретро колите и класиките, се изкарват веднъж в цялата година, и те се теглят от някой F-350. Тез коли ги няма на пътя! В/у тези коли толкова труд и пари е хвърлено, че не можеме дори да ги слагаме в нашия разговор! Аз не съм човек който харесва класиките, но никога не бих казал лоша дума.

    Слави, иска ми сравни Audi-то с коли като Toyota Supra, Nissan Skyline и ецт. Е па те са си боклуци! Нема кво да си говориме! Отиваш в Япония и за $2000 е пристигнала тука. Японците са ги забранили да се движат по пътищата. Сигурно си има причина!? Виждал съм ги такива много. Ей чакай да допълня, идиоти дето карат с обратен волан НЕ ТРЯБВА ДА СА НА ПЪТЯ!

    В България си купували кола по джоба Ти направо ме взе за бита слива... Като чели не съм си идвал в България, и като чели нямам познати/роднини там. Всеки втори кретен теглеше кредит на времето че да отиде в Германия и да вземе S-Class, 7-Series, A8/S8 и тн. Тези коли ги гледам как седят пред блоковете. В България еснафщината е пълна! Това че в момента никой нема 5 стинки(Не че преди са имали) не означава че тези коли не бяха накупени. през 2006 като караш по околовръстното между Shell Бояна и отбивката за драгалевци имаше 3 автокъщи със такива коли. В България има повече лъскави/скъпи коли от колкото в която и да е друга държава!

    Винаги са ми били смешни хората дето си купуват скъпа кола и живеят в Блок! И винаги ще са ми! Много е важно как изглеждат навънка. Ма живеят в кочина....

    100% съм пропуснал нещо, и 100% ще ми намериш косура, така че очакваме другия ти пост

    Едит: Слави показа за пореден път колко е прост, след като не знае защо не трябва да караш бързо/юркаш чисто нова кола! Въобще не знае че трябва да се разработи.

    Едит2: Вампиркееее, Турег Ген 1 въобще не бих го карал! Даже не бих го купил! Той е има в България, защото си спомням последно като бях в България как всеки с дебел врат седеше в 1 такова. Но всъщност не е нищо особено! За цената си е боклук!

    Едит3: Мачок, с този мустанг за Драг няма да споря. Но ако отидеме на някоя писта на първия завой те няма....

    Айде калпазани, аз отивам изнасям презентации. Уручасвайте ме колкото си искате

    Се върна късно за да поспориме отново

  7. #107
    Ако караш хубава кола,ще е удоволствие ако караш гадна кола естествено,че няма да е удоволствие.Хората са казали-В света има 2 марки коли...Nakadah да продължи ако обича.
    The time's for sobieski

  8. #108
    Имам удоволствието да се глезя с едно BMW имайки се в предвид, че съм само на 19г. Истински фен на марката съм и изпитвам огромен респект към този автомобил. Шофирането за мен е начин на живот. Обичам високите скорости, не мога да издържа да карам бавно и да се влача... Просто, когато вляза в колата паля мотора, музиката на макс и се оставям на великолепните 345 конски сили да дърпат... е после бъркам дълбоко в джоба, но удоволствието да караш BMW ... не може да бъде описано с думи.

  9. #109
    ^ удоволствието да се влача пред някой такъв с 5 км/ч и да не може да ме изпревари катила - безценно. За всичко друго си имам Мастъркард

  10. #110
    За какво спорите да ви се чуди човек... Приличате на баща ми, който не може да слезе от джипа даже и като ходи до магазина на 200м...

    Аз използвам колата само, ако трябва да си свърша работа с нея или трябва да отида някъде надалеч... Тва да седнеш и да връткаш кръгчета, ей така са кефа...

    Иначе по въпроса Nakadah е доста прав. Преди време и аз нещо бях хвърлил окото по BMW-тата ама след няколко fail-a на познати се отказах яко от тази марка.

    Lupus in fabula

    http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php - Онлайн кирилизатор!

  11. #111
    Какви fail-a ? "Неудобството" наречено "шпер диференциал"? Да, но именно тази придобивка те кара взеки път като видиш завой, да натискаш лекичко педала на газта. Никой не е казъл, че да караш този автомобил е евтино! Но както казват от BMW: "Вие не направихте компромис, когато го избрахте".

  12. #112
    Основен ремонт на двигатели, смяна на скоростни кутии и т.н. Все не особено весели неща...

    Lupus in fabula

    http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php - Онлайн кирилизатор!

  13. #113
    Banned Супер фен
    Регистриран на
    Jul 2010
    Град
    Varna
    Мнения
    1 710
    Щях да карам с удоволствие, ако имахме хубави пътища и бензина не беше с космически цени

  14. #114
    Абе, в работата служебните ни коли са БМВ-та (корпоративен партньор) и нямат никакви такива проблеми, но се подържат качествено и се взимат нови.

    Честно да ви кажа - това човек да си купи БМВ на 15 години и да е трети собственик, не е най-показателното нещо.

  15. #115
    Айде ще споделя една много интересна информация! Историята е следната - BMW 318i 99г. Е46. Км - 400 000. Спортно окачване и шпер. Поддръжка - само в Дарукар. Да, имаше едно ново съединителче, тук там нещо друго, горе долу влезе ли в Дарукар по-евтино от хилядарка не пада. Но външния вид на колата ме предизвиква до такава степен, че съм я оставил и може би ще и присъдя едно ново сърце към 3.0 кубика. От Дарукар ми казаха, че удоволствието почва от 10 хиляди. И честно казано мисля, че ще се навия. Да имам и 335i, но някак не е същото. Хулигана на аутобана
    Научно е доказано, че жената може да бъде задоволена и само с 8,5 сантиметра... И няма значение дали картата е Виза или Мастеркард.

  16. #116
    Цитирай Първоначално написано от mlakniwe2
    Щях да карам с удоволствие, ако имахме хубави пътища и бензина не беше с космически цени
    и аз съм на това мнение
    [ I'm not Normal ]

  17. #117
    Карам с удоволствие но извънградско и по възможност през седмицата.
    В София по-скоро е задължение,особено в пиковите часове си е отговорност и на един току що взел книжка новобранец може и нервна криза да му докара,без майтап.Била съм в това положение и слизах трепереща,не от страх а от яд .Сега вече свикнах,все пак от три години се подвизавам по пътищата,не ми правят впечатление идиотиите на които хората са готови за да минат две коли напред.

  18. #118
    Цитирай Първоначално написано от Nakadah
    Цитирай Първоначално написано от machoka
    Nakadah

    нещо много си се объркал по повод 'възрастта' на колата..

    я ми сравни чисто ново Рено Клио Symbol, ситроен Ц4, сузуки суифт и всички кенефи - тука струва около 18хиляди лв и сравни един VW Phaeton или BMW 7ца от 2004 (ужас, ще стане на 10 години след кратко време), който на старо струва пак толкова. Да видим сега - кое не спира повече, кое ще се разпадне след 3 години, и кое ще надживее много много нови бараки?

    Напротив - всички чисто нови, нискобюджетни коли по 10 - 15хиляди трябва да се ЗАЛИЧАТ от пазара, защото нито са стабилни, нито предпазват добре пасажерите, нито са качествена сглобка - започват да скърцат след година-две, нещо по компютъра все не е наред, цялата им ходова част е от масло и се чупи на всяка дупка и т.н.

    Освен това - къде загърбихме РЕТРО колите или някои класики.. Ти на Кадилак, че е по-близка марка до теб, новите масовки ли предпочиташ, които ще ги сбъркаш със Шкода ако не е емблемата или някой стар модел ще предпочтеш? Ами Линкълн, ами Ролс Ройс?

    Така, със 100 бинки всеки може да си купи RS4, въпроса е съпоставено със средните заплати в БЪЛГАРИЯ (натъртвам силно региона), хораата едвам събират по няколко хиляди лева и си купуват автомобили да им вършат работа, и като им се счупи нещо, да могат да си позволят да го заменят, а не да са с 4 турбини и и 800 коня.

    Ххахаха! А аз мислех да приключвам темата с моя пост по-нагоре

    Тези евтини коли не мога да ги сравнявам тъй като нямам опит с тях. Но 1 ще ти кажа! Нямал съм BMW което да не е било като светофар вътре... Изгасваш му всичко, и след няколко хил километра пак се появават лампичките. Никога, ама никога не бих извадил от собствения си джоб пари и да си купя BMW на Market Price.

    VW, Phaeton не съм имал, ма знам какво става с моя Passat CC. Той е по-дборе от BMW, ма колко трески за пилене има, само аз си знам

    Бил съм в 10 годишно BMW, и не благодаря! Предпочитам нова Fiesta или Mazda 2. Най-добрата кола тука за обиквенон човек е Mazda 3. Просто тази кола е евтина, добре направена и икономична. Аз имам MazdaSpeed 3 Gen 1, в Европа се води Mazda 3 MPS и лоша дума за нея не мога да кажа!!!

    Тез 7-мици се изкарват по веднъж/2 пъти в годината. Не въртят много километри, за това и няма толкова много хора дето да пискат от нея. Или другия случей се взима на Lease и след 2 години се връща на дълъра. Няма никога да чуеш че кола която ти струва $100 000 се е строшила на пътя, нали? Ще изглеждаш като идиот че си си похабил парите. Така че тея сравнения малко... Много може да спориме по тая тема, просто мене не ми се пише толкова

    Не казвам че ниско бюджетните коли са качествени! Казвам че са по-качествени от тез стари бараки! Аз ако нямах пари, и исках да си взема кола която да ме вози, щях да си купа чисто нова малка евтина кола, от колкото 6-7+ годишна! Така де, единствената чисто нова кола която купих е Audi-то и не бих повторил в скоро време

    Ретро колите и класиките, се изкарват веднъж в цялата година, и те се теглят от някой F-350. Тез коли ги няма на пътя! В/у тези коли толкова труд и пари е хвърлено, че не можеме дори да ги слагаме в нашия разговор! Аз не съм човек който харесва класиките, но никога не бих казал лоша дума.

    Слави, иска ми сравни Audi-то с коли като Toyota Supra, Nissan Skyline и ецт. Е па те са си боклуци! Нема кво да си говориме! Отиваш в Япония и за $2000 е пристигнала тука. Японците са ги забранили да се движат по пътищата. Сигурно си има причина!? Виждал съм ги такива много. Ей чакай да допълня, идиоти дето карат с обратен волан НЕ ТРЯБВА ДА СА НА ПЪТЯ!

    В България си купували кола по джоба Ти направо ме взе за бита слива... Като чели не съм си идвал в България, и като чели нямам познати/роднини там. Всеки втори кретен теглеше кредит на времето че да отиде в Германия и да вземе S-Class, 7-Series, A8/S8 и тн. Тези коли ги гледам как седят пред блоковете. В България еснафщината е пълна! Това че в момента никой нема 5 стинки(Не че преди са имали) не означава че тези коли не бяха накупени. през 2006 като караш по околовръстното между Shell Бояна и отбивката за драгалевци имаше 3 автокъщи със такива коли. В България има повече лъскави/скъпи коли от колкото в която и да е друга държава!

    Винаги са ми били смешни хората дето си купуват скъпа кола и живеят в Блок! И винаги ще са ми! Много е важно как изглеждат навънка. Ма живеят в кочина....

    100% съм пропуснал нещо, и 100% ще ми намериш косура, така че очакваме другия ти пост

    Едит: Слави показа за пореден път колко е прост, след като не знае защо не трябва да караш бързо/юркаш чисто нова кола! Въобще не знае че трябва да се разработи.

    Едит2: Вампиркееее, Турег Ген 1 въобще не бих го карал! Даже не бих го купил! Той е има в България, защото си спомням последно като бях в България как всеки с дебел врат седеше в 1 такова. Но всъщност не е нищо особено! За цената си е боклук!

    Едит3: Мачок, с този мустанг за Драг няма да споря. Но ако отидеме на някоя писта на първия завой те няма....

    Айде калпазани, аз отивам изнасям презентации. Уручасвайте ме колкото си искате

    Се върна късно за да поспориме отново
    Ама и аз като ви слушам....Щото някой ша даде 60 - 70 хиляди за лимузина като ВФ фаетон и ше го кара 2пъти в годината.Чуваш ли са кви ги дрънкаш?Тея коли са купуват от бизнесмени предимно, защото работата им е свързана с много пътуване и тези коли предлагат нужния комфорт.Самият факт че е дал толкова пари пари за кола, значи че сиг. има пари за още 3 такива.това не са бюджетни коли

  19. #119
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    За кво подяволите трябва да палите спора от ново и от ново и от ново? И то все некви с на по 20-30 поста опитващи се да изпъкнат....

    Не, няма да ти отговора! Сега се разкарай!

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си