- Форум
- По малко от всичко
- Всичко тийн накуп
- Първата ви кола ?
sh3_1s_7h3_0n3, зависи коя година и кой мотор ще хване.
1.4 все пак е по-добре за тия пари
Тиграта е проблемно недоразумение.
А бе тротинетка, ама вместо бензин ще хвърля пари за вафли да я поддържа във форма
Имам лични познати с Корси и от техен опит казвам, че си струват
Другия вариант е някоя Сеат Ибиза пак тези години (то реално е VW, ама поне не е толкова тривиален).
Или пък VW Polo, ама за тях не съм се инт. много
Друг доста добър варианр е Mazda 323 F BA 1.5 - 90 кончета - те вървят по около 3000, добра возия (найдобра от споменатите марки), мн стабилна, различна, икономична и са здрави японки. Не мога д аопределя външността дали е повече мъжка или дамска (Пример: http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=6&t=20711)
.: Всеки може да ти хване окото, но само специален човек може да хване сърцето ти! :.
╰ ☆ ╮Бори се за това, което искаш, за да може един ден да кажеш: ИСКАХ и... ИМАМ!╰ ☆ ╮
Ти на колко си? 10?Първоначално написано от MakeMeLaugh
![]()
Пичовете дето бръмчат със смарт из града са много женствени вероятно.
Или мацките на по 19-20 с Q7-ци? Те само външни са жени!
Относно другото - къде видя да давам съвети за комби/бмв..![]()
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.
корсата я бива, ама с 2 врати да е. Иначе пежо 206, роувър 25, мойта любима астра ф.
Само да си изкажа впечатлението, миналия ден се повозих на голф 3 vr6 200 конянаправо унемях как ускорява
![]()
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
Първоначално написано от sh3_1s_7h3_0n3
То пак е добре .. возил съм се в корса 1.0трима пътници и шофьор и колата не може да тръгне на баир
![]()
![]()
![]()
![]()
Да, вярно Пежо 306 не е лоша идея.
Ама по-спомен, поддръжката излизаше маалко по-скъпа, поне преди време![]()
.: Всеки може да ти хване окото, но само специален човек може да хване сърцето ти! :.
╰ ☆ ╮Бори се за това, което искаш, за да може един ден да кажеш: ИСКАХ и... ИМАМ!╰ ☆ ╮
Започвате да се отклонявате от главната идея за първа дамска кола.
Нито ще изпреварва като луда тировете по Шипка, че да й трябва мощ.
Поне не е казала.
SemperArdens, кефи се тогава на ''пичовете'' със смартове.
А тия с 19-20 год. с Кю-тата, да не мислиш, че те са си ги избирали и са си ги купили.
Обобщих мнението си за комбитата и т.н.
Не ми се говорят празни приказки
.: Всеки може да ти хване окото, но само специален човек може да хване сърцето ти! :.
╰ ☆ ╮Бори се за това, което искаш, за да може един ден да кажеш: ИСКАХ и... ИМАМ!╰ ☆ ╮
'Пич' е обръщение и не им се кефя. Те си се кефят на колите, но само ако знаеха, че някои хора ги заклеймвяват като 'женствени' или направо жени!Първоначално написано от MakeMeLaugh
Не са ги купили сами, но тва е равносилно на мъжете с малки коли. (мъже ли казах?)
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.
това ако е кола....може да е подобие на такова...Първоначално написано от ArrowsOfDeath
взимаи едно пежо 206/306...нещо по-сносно,тия малките колички...след време ще съжеляваш,че си я купила но ти си знаеш най-добре.Защо не идеш да пробваш някоя друга ? пък която ти пасне.
Бати караницата...
Вземи си Ford Focus 2001-2002-2003
стига с тия фокуси и пежа.. някой поддържал ли е пежо или рено от по-новите?
корса е вариант за момичето, както казаха 96-00 или нещо малокалибрено на фолксваген, ноо най-добре корса 1.2 или 1.4, или дизеловия. По възможност двигателя да е ЕКОТЕК, че са по-издръжливи (когато мацката кара 20минути в 5К оборота на първа или втора), както са евтини и лесни като ремонт жилата на ръчната, когато кара на ръча 2 седмици (за разлика от френските). Това е.
Това, което каза за ЕКОТЕК-а, е малко глуповато. Отскоро имаме Корса. Легна 3200-3300лв. с прехвърлянето. 1.4 16 клапана, екотек, автоматик. Екотеците на Опел харчат масло. Имам наблюдения над полицейските Астри. Харчат. Много. Една такава Корса е идеалната женска кола, а автоматика ще го оцениш по достойнство. Аз не бих карал кола, която ми сменя сама скоростите, но за теб ще е перфектна. Разгледай обявите, имаше една около 3500 в Добрич с много екстри, пак автоматик.Първоначално написано от machoka
...
Първата ми беше Skoda 120L, втората Golf MKIII 1,6L 75hp - доволен съм и откъм разход и откъм поддръжка, но препоръчват да е с двигателя 1,8 ABS тъй като много лесно се подлагал на газификация. Полото също е вариант, за по-женска колица![]()
Аз ще наследя таксито на тате! Не-е-е-ка ви!
Здрасти!
Каква точно е разликата между теб и мамините дечица, които не знаят цената на парите и карат нови Q7-ци, X6-ци (уникалната стойка! а как ускорява саaмо.. дори с най-слабия двигател) или подобни, освен, че родителите ти не са толкова заможни (или склонни), че да ти подарят автомобил за 200 000лв, ами за ‘до 3-4-5000, максимум”? Сама ли ще си я поддържаш колата? Само за справка: гражданската за една година ми беше 140лв(старичка е, затова), 33лв технически преглед, 75лв данък. Ако сменяш веднъж годишно само: масло, въздушен филтър и филтър-климатик (няма начин при този въздух), добавяш още 100 до 200лв. Имаше промоция и ми излезе точно 100 на мен преди седмица. Това ще рече грубо 400лв минимум, за да ти е в движение колата. Дори повече, ако гумите са за подмяна, ако накладките и дисковете не са нови и т.н. И няма как само това да са ти смените за една календарна година. Още нещо - годишна винетка (купува се януари, ама както се случи; мин. година и аз купувах юли) - 67лв. Три излизания извън града в различни седмици и си я осмислила). Все още ли си навита за автомобил? *
Ок. При бюджет 5000лв, аз не бих купил нещо за повече от 3500. Като я купиш е желателно да й смениш всички видове консумативи, да я застраховаш, евентуално да я регистрираш (ако е нов внос, което според мен е за препоръчване), да й смениш гумите. Аз изпрах и тапицерията след като я купих непосредствено, не беше много мръсна, но от хигиенична гл. точка – към 60лв струваше. Качествено пастиране и още някоя-друга екстра по боята = 100+ лв допълнително. Ако пък решиш и да попътуваш някъде след това, ето ти ги 5000. Да не говорим, че все ще има някоя изненадка, която ще трябва да подмениш, все пак това е стара кола и купувана от автотърговци. Най-важното е да не е удряна сериозно, а после замазана, каквато е честата практика от автоджамбазите у нас. Нарушената обтекаемост на каросерията..., с две думи: много лошо! Добре е да я закараш в официален сервиз за обстоен преглед, но само след като наистина си се спряла на Автомобилът, щото последното не е безплатно(около 50лв). Предполагам ще имаш баща и/или приятел с теб под ръка и те ще знаят по-добре какво да гледат? Каквито и да е съмнения относно различни по цвят външни елементи трябва да те откажат. Гледай внимателно волан и мястото над жабката за преден еърбег. Ако изглеждат по-нови от останалото – не е това колата. Всъщност, те и тези неща се правят. Остави я да поработи на празен ход поне 3 минути, остани вътре в купето на затворени врати през това време, след което поискай да я покараш. Не само баща ти за добиване на обща представа, ами и ти. Важно е да ти е удобно. Проблемите по ел. инсталацията (примерно недобре смъкващ се прозорец) не са ‘дреболийка, която се оправя за 20-30лв”, а едно пълнене на климатик е около 80лв. Ако не работи, има вероятност да е спукан радиатор, което ще ти излезе към 200+лв. За да провериш дали е така или е само за пълнене, включваш го и чакаш, ако не е зареден, ще усетиш как ‘дръпва’ и ще чуеш работата на компресора, не се ли появи какъв да е признак на живот, най-вероятно е спукан радиатора. Ако има малко ръжда по калниците, това се оправя, няма да се плашиш. Но е добър повод да смъкнеш поне с 200лв обявената цена. Често ги мацват само с най-горен слой боя тези неща, ама си личи при внимателно оглеждане. Ако има ръжда по вратата на багажника или някоя от другите врати – на това място колата е била удряна. Не е задължително да е било сериозно. Сещам се за още неща, които е хубаво да погледнеш, но направо ще ти драсна едно л.с. по-късно, че да не става 2 страници поста ми.
Автомобил, автомобил... Много зависи за какво ще се ползва. Ако родителите ти имат друга семейна кола, не е нужно да е нещо особено практично. Всеки случай Corsa B (особено триврата), не бих препоръчал. Единственото й предимство е, че е евтина. Но ако ще е за евтината поддръжка, за по-малко пари можеш да си вземеш Деу на старо, което ще е доста повече кола. Кеф ти Nexia, Espero, даже и Nubira запазена. Има багажник едва 260л Корсата, вътре е доста тясна и неудобна. Ти все ще се побереш, то е ясно, ама не е до това само. Двигателите Eкотек им викат Мекотек във форума на Опел, също и бакшишите. Под 1.4 са прекалено слаби за удобна експолатация. С двигател 1.6 16V или 1.4 16V, хич няма да гори като малолитражка.;] Много е малка външно и дори да се научиш да я паркираш, пак ще трябва да се учиш, като попаднеш на малко по-голяма кола. Допада ми визуално във вариант червена и триврата, но това не е достатъчен довод. По моргите е пълно с такива, но е пълно и с почти всичките й алтернативи до една, а ти колата не я купуваш да се блъскаш с нея, нали така. Двигател 1.4 е добре. Ваня е права, че 1.2 е прекалено слаб. Ако включиш климатик и качиш двама души съвсем ще издъхне. За Corsa C, 3500 са малко. За сходни пари би могла да си вземеш Renault Clio II, което ще е по-добре оборудвано и вози малко по-добре. Има доста ниши за предмети вътре. Бивша колежка караше такова (но 1.6 16V, което не е вариант за теб), поне 15 000км му беше навъртяла без да смени какви да е консумативи и колата си се държеше съвсем нормално. Пример: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...788&f1=details .От толкова малка кола обаче кярът е спорен. От София ли си? Да се кара в центъра всеки ден е глупаво и ненужно, независимо с каква кола си. Там ти е единственото предимство да се завреш’ на половин паркоместо, примерно. За мен по-важното е да се научиш да боравиш адекватно с нормален размер кола. И задължително да е с 4 врати, все ще ти се наложи да качиш 2-3 души (приятелки или компания) вътре, независимо градско или извън. А и отзад можеш да си оставиш каквото ти хрумне – папка, пликове с нещо-си (след пазаруване), имаш много по-удобен достъп до него след това. Peugeot 206 не е лош избор. Евтини са, поддръжката не е скъпа и са много масови. Двигател 1.4 75 коня, май е най-надежден. С вкл. климатик и 3-ма души вътре ще се задъхва, но все пак ще става и за рискови изпреварвания, каквито няма как да не ти се наложат из родните ни първокласни пътища. VW Polo са добри, но държат прекалено високи цени на старо. По-оправдано от Корсите, но ако е след 2000-та ще ти е над бюджета, а първото поколение е морално остаряло и по правило доста бедно оборудвано. Astra F е класика в жанра, макар и дървена. По-старите ръждясват на поразия, а при малко по-неприятни атмосферни условия, става като аквариум вътре. Повече ме радват от Голф III обаче. За 3000лв, би следвало да е края на ’97-ма с много екстри (реално с/ед мен са ти необходими климатик, автоматични прозорци, ABS и възд. възглавници) и т.н. Ето един пример: http://www.mobile.bg/11255070867408840 . Това е с най-евтиния и елементарен за ремонт двигател, който се монтира още от Vectra A '87, километрите не са реални, но това не е проблем, ако е читава. Има ги мнoого и трябва да бъдеш внимателна. Не вози хубаво, но се ядва. Machoka може да те посъветва най-добре за такава кола. Golf III е вариант, защото наистина е евтин за поддръжка, а е сравнително удобен. Аз бих погледнал и Vento. Golf II е модел края на 70-те и ти е много под бюджета. По принцип съм фен на френските автомобили (ако ще е за скромен бюджет), но ще гледам да не си пробутвам повече пристрастията. Ford KA не вАжи, също и Fiesta. Fiesta всъщност става, но след 2003-та. Tова безспорно им е най-сполучливото поколение. Ще се наложи да си преразгледате бюджета само че. Сиерaта за съжаление е твърде стара (същото се отнася и за Scorpio I), Escort са зле, виж за Focus лоша дума не съм чул или прочел. Мен ме дразни само, че при тази кола (както и при Фиат) радиото ти е