- Форум
- По малко от всичко
- Всичко тийн накуп
- какво мислите за Citroen C5
Заглавието е ясно, какво мислите за Citroen C5 3.0 V6 Exclusive
link>>> http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=viv1vibrafit
за 4к стува ли си според вас ,мен дизайна яко ме кефи.
Първоначално написано от mrKiss
Първоначално написано от gigiii
Като си го купиш с тези 230 000 км ведгна ще седнеш да си го ремонтираш.![]()
Бива.![]()
Но когато се купува една кола трябва да се знае 1во с кви пари можеш да разполагаш за по-нататък.
Защото подръжката е различна при всички коли.
Примерно 1 пич си купи Ауди а6 2002 година. Но смяната на ремък, ролки, масло + труда е 800-1000 лева.. защото консумативите (частите) са скъпи, за да се стигне до ремъка се свалят фарове, броня, радиатори, след което се действа п смяната и отново накачане ..
Това е основното нещо, което се гледа когато си взимаш кола в зависимост от парите с които разполагаш. Същото е примерно да спечелиш от лотария някое Ферари. Ти ще го имаш, но колко ще стува поддръжката![]()
Иначе колата е добра. 1во ако решиш да я взимаш забери един майстор с теб да я закачи с пц да види дали е читава и дали няма някакви грешки и прочие.![]()
Успех ;]
абе да ти кажа не е точно така.. примерно нашата стара кола е на 1 милион и 500 хиляди километра (само от татко навъртяни) и колата не е мръднала.. сменяни са само основните неща - масла, филтри, ремъци, налкадки и биелети.. Опел Вектра Б 92 година 1.6i .. зависи от много нещаПървоначално написано от filmimilmi
![]()
А относно километража не се притеснявай!
Щото по-добре да знаеш реалните километри, отколкото да ти превъртят колометража, защото има програми с които се превъртат и по нинакъв начин не може да се разбере дали е връщан или не![]()
бая грозна кола майна
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
хха ако тая кола е грознаай кажи коя е красива тогава
Първоначално написано от mrKiss
Първоначално написано от gigiii
астра г, бмв е46, инфинити, бмв х6, ауди q7, ауди рс4,6, мерцедес г-клас, волво с40. Всеки си има вкус.
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
Цена 32.890,- EUR
64.327,27 BGN* хоьаоо![]()
Първоначално написано от mrKiss
Първоначално написано от gigiii
няма да сабирам половин живот за 1 кола бе![]()
Първоначално написано от mrKiss
Първоначално написано от gigiii
ти ме пита кво харесвам, не ти казвам да си купиш такава, просто ти изброих някои които ми харесват.
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
така де и аз харесвам най-новия модел фиеста форд и най-новите модели ламборгини и ферари от положин милион ...
Първоначално написано от mrKiss
Първоначално написано от gigiii
Това е сред любимите ми двигатели и е доста по-добър от PRV (предния, който и в момента можеш да го срещнеш в немалко френски коли по улиците – Лагуна, 605, дори 406). Добре балансиран, не е изцеден и предлага адекватно съотношение обем-мощност. С удоволствие бих си купил кола с такъв двигател, ако можех да си го позволя. Има ресурс x2 на обявения километраж на С5-цата от линка ти. Подмяната на консумативите всъщност няма да е много по-скъпа от на двулитровия 16-клапанов по-малък бензин с 136 к.с. Това за A6 май е за 2.5 TDI, един конкретен, крайно несполучлив двигател. А и при Ауди/БМВ/Мерцедес, таксуват по-високо, логично. При по-новите това с достъпа за подмяна на консумативи, е най-малкия разход.) А Опел Вектра 1.6 (75 коня) от 92-ра година, освен да изгние няма какво да ти се повреди, цялата електроника ще да се изразява в няколко платки. Тези са ‘вечните’ опели, ама ако им се сгъваха поне страничните огледала... Неуместно сравнение, C5 има тонове повече електроника. И надеждност, и не на последно място нива на пасивна и активна безопасност. Абе, безсмислено сравнение.
Само надве-натри като погледнах из гугъл и установих, че този разход ‘14/100’ градско е пожелателен, особено за град като София. И това е нормално. Имах приятел с XM 3.0 V6, по-маломощен и със сходно тегло, вървеше много, но.. При нормално каране в града, очаквай разход около 16-17/100. По-тежък крак, по-нагоре, като това е бензин, шестцилиндров, може и над 20 да мине. Ти си сметни колко ще ти струва само горивото. И данъците ще са доста високи и каско (за мен вече безсмислено упражнение), ако решиш да й правиш. При тази модификация, гумите са ти 215/55/16, каквито за под 200+лв бройката трудно би открил. Да ги смениш с по-малки, е неразумно и смешно. Газова уредба е още по-абсурдно да й слагаш, било то газов инжекцион, дори да караш много. Ако все още си на мнение, че можеш да си го позволиш и не те отказват дори безумните ни задръствания, ще трябва да се поразходиш до Дюселдорф мисля.> Да си я поръчаш така колата или по познат не е добра идея. Не и с подобен двигател. Остави километрите колко са реални (разбира се, има значение колко са), ами с този двигател, колата за тези девет години надали е карана пенсионерски или е щадена. Трябва много щателно да се закачи и да се прегледа състоянието й в оторизиран сервиз. Ако приемем, че са реални километрите, скоро предстои смяна на съединител, което няма да е евтино, може да свалиш от цената заради това. При некадърно спортно каране, доста неща може да са в плачевно състояние под капака, най-вероятно е и удряна повече от веднъж. Приложените снимки са с твърде ниска резолюция, за да се прецени.
Помисли си, дали държиш много да е точно такава колата (на мен лично не ми седи грозна външно, вътре не ме радва достатъчно, но е доста удобна) и дали не би ти свършил работа и двигател 2.0 V4 16V. Регистрирай се във форума на Ситроен, попитай за тестдрайв евентуално. Разходите ще са ти осезаемо по-ниски. Вземайки предвид това, не мисля, че ще съжаляваш в кое да е друго отношение, ако предпочетеш флагмана. При второто поколение го има същия двигател и с шестепенна скоростна кутия, цените са по-височки само че. Още нещо, гледай да е след 2002-ра(дори 2003-та), не от първата година на производство винаги има дребни, дразнещи дефекти, които отстраняват в последствие.
Ако си търсиш бегачка или *ичеловка, по-добре нещо по-леко и с по-добро съотношение кг/к.с. Ако ли ти е достатъчно дълъг и просто искаш динамичен и сигурен двигател в удобен и широк автомобил, не е лош вариант.
тоя кошник гори 20 градско![]()
не стига, че е грозна ама и лапа като някоя с-ка майна...
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
Бахххххххх боклука![]()
Имортал, то хубаво баща ти ги навъртял, ама я е пазил, нали ? А знаеш ли тоя как я е карал ?
Колата е грозна, ситроен е (боклук), 10 литра разход ?! няма да можеш да я караш много.207 конски силитова нещо си има и граждански, каскота, т'ва-онова.
Замисли се защо толкова евтино се продава ...![]()
А според Вас S320 (W220), който е шестцилиндров и с подобни характеристики колко гори градско?p А имате ли представа колко струва един амортисьор само за W220 отново, S500 (което няма отношение, но да го спомена) 4matic в Балканстар? Половината от пос. Ситроен. Е, как да не е по-добра? И аз бих я избрал.
Това, че "италианските, френските, японските" коли (или Ситроен/Хонда/ ...) били боклуци са думи на предблоковите квартални разбирачи. Всичко е до модел, ценови клас, а пък при толкова стара кола.. и късмет. По-горния XM поне 150к км имаше в България, никакви съществени ремонти. Това при адекватна поддръжка, разбира се. Много надеждни модели си имат, точно C5 не е идеален пример, така е. С този двигател обаче, ако е читава, не е лош избор.
Продава се толкова евтино заради еко-нормите(дано ни застигнат скоро) и поради още една вече спомената причина, поради която, де-що-има стари автомобили от подобен или по-висок клас губят рязко от стойността си - поддръжката, която като стойност се доближава на същaтa, само че новa. Съответно прави притежанието му нерентабилно за човек, който може да си го позволи. Има и други фактори ест.
Не е особено красива, но E46 двуврата от 325 нагоре, е в доста по-различен ценови клас и има съвсем друга насоченост. Все едно да се сравняват домати с чушки.
ама една е возията на S друга на Ц5 нали?? не може да става никакво сравнение между двата автомобила.
Тва ц5 ми се струва доста тромаво макар и с 200 коня, може би на дълъг път върви добре, ама не е младежка кола.
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
Хмм .. аз не съм квартален разбирачКарал съм и западни и източни коли, стари и нови (буквално), но не едно кръгче, а с месеци
![]()
Частите на мцедеса са скъпи, ама кога се сменят ?
В момента се сещам за една екстра, която при други коли не съм виждал - на високи обороти по грешка да вкараш на по ниска предавка и капут, при мерцедеса това не е проблем, защото си има система, която задейства съединителя при този случай.
А виж, бмв-то не струва - нищо, че е немска ...
И да уточня още веднъж, не говоря наизуст, а от личен опит.
да не съм чул лоша дума за бмв, особено за черно 318и10 километра без грам вода в радиатора и нищо му нема
![]()
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
за 14 години 530к километра, не гори грам малсо и нищо не е барано по двигателя. На контролния преглед казаха че рядко им карат такива коли с такива чисти газове![]()
вече си има и чисто нова предна емблема от бмв модел 2007г. което автоматично му дава още 150 кончета![]()
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
Като знаеш как да си я караш, няма проблем
Аз говоря за друго.Има разлика между това да настъпиш БМВ и АУДИ, примерно.БМВ-то е направено да може да се кара на лимита на двигателя, а другите марки залагат на издръжлиивост.
Както казва един приятел: "Много върви, ама не дълго"![]()
Иначе, ако си караш нормално, никоя кола няма да ти създаде проблеми![]()
ти нали караше една черна корса, тя с задно ли е и как точно се води ?
Иначе бмв-то 1,2,3 до прекъсвач и към 130-140 вървят![]()
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
Че корсата на 2-ра на прекъсвач правеше 951.2 двигател беше ... ама го няма ускорението разбира се.А иначе е предно предаване.Защо
![]()
е ок ... пускаш тема за да си кажат хората мненията, а всъщност не ги допускашПървоначално написано от fire_magic
![]()
аз лично не бих си взел такава кола![]()
Ooooo прекалено съм мързелив че да чета цялото!
На кратко: С тоя 3.0Л месечната ти заплата няма да ти стигне само за гориво!!!