Цитирай Първоначално написано от vaniliika
але какви сапуни какво нещо ...та по темата ... ами хора има лесно за тези които не им се учи "смотаните стихотворения" ; "тъпата история" ..
1. Едно е да разсъждаваш върху едно произведение, съвсем друго е да го наизустяваш. И точно това е проблема. Няма лошо в анализа, но механическото наизустяване, според мен, е изключително глупаво.

2. По казуса с "Тъпата история". Първо, Историята изобщо не е тъпа. Тъпи неща няма, има прекалено усложнени учебници, писани от професори и напълнени с множество тежък и излишен материал, който се трупа по всички предмети и заучаването му е трудно. Ако се извади излишното няма да има проблем.

3. Училището бива съсипвано от оценителната система. Както я премахнаха до 4 клас, така трябва да я премахнат изцяло. Най-глупаво е да се оценява с оценки. Ако оценяването е точково, т.е. на брой точки от дадено изпитване/контролна работа ще се избегне механичното зубрене за някакви безсмислени цифри, които отразяват твоето ниво в даден период от време.[/list]