.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 1176

Hybrid View

  1. #1
    Цитирай Първоначално написано от Slawi92
    Цитирай Първоначално написано от Lenux1
    Ford Scorpio, 1995г. >>>

    Кубатура: 3.0i.
    EFI инжекция.
    Цилиндри: V6.
    Мощност: 150hp.
    Скоростна кутия: Автоматична.
    "Kick-down" ускорител.
    Въртящ момент: 230 Nm.



    Карам го единствено със 100 октанов бенз (само това го засища ) и в градско (София) с галене и максимална скорост 60км/ч дава 12/100л. Със ръчкане или недайси-Боже ако му вкараш и "Kick-down" ускорителя вдига разход до 40-45 литра на сто. Върви доста, особено след 160-180км вече е брутална, самолет. Доста стабилна на пътя, даже при големи скорости след 220 км/ч е като залепена за пътя. Голяма кола, с много обширен салон, големи седалки като фотьойли, с огромна задна седалка (а това за мен е важно ) Всички екстри, лети джанти (нормални не лачени). Нечовешки здрава, много корава машина, много рядко се чупи, и ако някакси я потрошиш то трябва да е от дебилщина просто.. Това е от мен
    хмм тва ще да го бъде неква яка машинка я дай некви снимки
    Е не е нещо велико, все пак е 1995 набор. Не съм пипал нищо по външния вид, всичко по нея си е както е фабрично- и мотор и купе. Външният и вид е тип "пенсионерско комби с муцуна на Форд Кобра" Но пък коли от сорта на WV Touareg, BMW 5, Astra GSI, Golf VR6/GTI, Audi A6 (от тея с турботата), и за други не се сещам съм ги правил за резил Помня че веднъж ме изяде един пич на сфетофара в Горубляне с едно Фиатче накакво, мисля че Типо беше или Пунто не знам.. беше много малко едно таковка, много издуто и наточено и мотора му звучеше като на Зил, с къв мотор е било не знам но ми е*а мамата тогава Иначе аз от колицата съм си доволен най-много от това че при високите километри спи на пътя и се чувствам сигурно когато карам с над 100, без да се чудя в кой момент и на кой завой ще излетя от пътя.
    П.П.: Имам едни приятели от Пловдив ме навиват да ми сложат Би-турбо от много време, и по едно време почти се бях навил, но после се отказах, щото просто не виждам смисъл за какво ми е от 150 да стане на 260 коня при положение че не я използвам за ръчки.. Но сега от известно време пак ме гложди едно такова отвътре за тва турбо.. и пак съм се зачудил Като повечето време я карам тука градско има ли файда според вас да се занимавам.. или?! Пък на места твърдят че и разход сваляло турбото.. хм?!








  2. #2
    Мега фен Аватара на dimitar_ak
    Регистриран на
    Sep 2008
    Град
    София
    Мнения
    4 979
    Айде почнахме с колите на тати.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си