Аз не знам какви неща учите, но имам няколко идейки и те са:
На първо място според мен проблемът произтича от недобре изградената организационна структура на предприятието, както и прекалената централизация на властта, съсредоточена на върха на йерархичната пирамида. Не са точно установени отговорностите, правата и задълженията на хората от различните нива на управление. Поради тази причина се появяват и несъответствия в мненията, следователно и до конфликти на интереси между отделни инстанции. Не е ясно кой пред кого отговоря за извършваните от него дейности, прехвърлят се отговорностите и задълженията.
Затова според мен властта трябва да се децентрализира, да се намалят нивата на вертикална йерархия и да се предостави по-голямо поле за вземане на решения на управниците от по-нисшите нива на управление. За да не се получават конфликти на интереси, трябва да се изгради подходящ интеграционен механизъм (за целта могат да се използват целеви колективи, екипи, свързващи роли и т.н.).