.
Отговор в тема
Страница 1 от 3 123 ПоследнаПърви
Резултати от 1 до 25 от общо 61
  1. #1
    Голям фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    692

    Съвети за изпита пo кормуване

    Утре съм на изпит по кормуване. Малко се притеснявам,да си кажа.
    Имате ли какво да ме постъветвате? Също така имам едно въпросче-като се кача в колата и като наглася седлката,след това огледалата и си сложа колана, ТРЯБВА ЛИ да пусна късите светлини? Смисъл трябва ли да карам със светлини или не е задължително да ги пускам? Би ли се отчело като грешка,ако не ги пусна? Също така как се отчиатат грешките, коя сме смята за основна, коя е второстеппенна и т.н. и на колко имам право,за да го издържа? Изпитваха ли ви на паркиране? Айдее,чакам отговори и ей,стискайте палци. Трябва да го взема от първия път. (В автошкола ''Кали'' във Варна съм,между другото. :P )

  2. #2
    Мега фен Аватара на Disrespect
    Регистриран на
    Apr 2007
    Град
    Варна
    Мнения
    6 398
    фаровете трябва да са си включени попринцип от инструктора ти и като запалиш си светват сами..
    фаталните грешки са да не спреш на стоп, отнемане на предимство, птп и да не спреш на пешеходци...късат те от първия път
    също така ако се изстреляш напред в нерегулирано кръстовище пак късат..
    демек трябва да се изтеглиш бавно
    за паркирането зависи от изпитващия...при някои паркираш, при други - не..
    второстепенни са примерно да застъпиш маркировката...
    имаш право на 6 второстепенни мисля..
    Никой днес не е невинен
    избрахме бъдеще сами
    това, което ни очаква
    мъчително-жестоки дни

  3. #3

    Регистриран на
    Jul 2008
    Град
    тук таме
    Мнения
    1 101
    Хахахаха аз вчера изпита го взех на магия,направо си бях минал границата,обаче ми се струва че инструктура е оредил работата с изпитващия,щото сме и последни които курмуват тая година и последни които курмуват на тази кола изобщо,от даскало купуват нова.Има към даскалото ми такъв курс.Голямо притеснение големи терзания....мноо яко се изпожих и въобще си нямам и на идея как тка съм го взел
    Тка че най-важното е да си спокоен,хладнокръвен и да не ти пука мноо мноо...
    "Митът за Христос ни свърши много добра работа..."Папа Лъв Х
    "Верните слова не са красиви, красивите слова не са верни." Лао Дзъ
    "Това което не ме убива,ме прави по-силен"Ницше
    http://bezbog.blogspot.com/

  4. #4

    Re: Съвети за изпита пo кормуване

    Отиваш на изпит, а не знаеш, че в момента е задължително да се кара с пуснати фарове ? Пише го в закона, прочети го. Не мога да ти кажа за грешките, защото зависи какъв даяджия ти се падне. Единственият съвет, който бих могла да дам, е да гледаш знаците и да не се притесняваш.
    (пп: Преди да тръгнеш хвърли едно око на ръчната спирачка - да не е вдигната.)

  5. #5

    Re: Съвети за изпита пo кормуване

    Цитирай Първоначално написано от MusicIsTheKey
    Отиваш на изпит, а не знаеш, че в момента е задължително да се кара с пуснати фарове ? Пише го в закона, прочети го. Не мога да ти кажа за грешките, защото зависи какъв даяджия ти се падне. Единственият съвет, който бих могла да дам, е да гледаш знаците и да не се притесняваш.
    (пп: Преди да тръгнеш хвърли едно око на ръчната спирачка - да не е вдигната.)
    И внимавай на светофара да не си на трета... (Да, угасна ми колата на първия изпит )

    Слушай MusicIsTheKey, тя е най-добрата шофьорка, която познавам, въпреки че не съм се возил при нея.

  6. #6
    Голям фен Аватара на 24white24
    Регистриран на
    Sep 2008
    Мнения
    581
    Най-важното е да си спокойна, най-малкото притеснение може да доведе до гаснене на кола и правене на грешки които иначе няма да направиш...Щом седеш в колата намести си седалката и оправи огледалата дори така и да са ти добре се направи, че ги наместваш, сложи колана и след това запали колата и включи светлините и натам вече си зависи от теб или от това колко добронамерен е изпитващия...

  7. #7
    Мега фен
    Регистриран на
    Sep 2006
    Град
    Utopia..
    Мнения
    4 561
    ^ общо взето, да

  8. #8
    Мега фен
    Регистриран на
    Feb 2006
    Град
    София
    Мнения
    3 379
    И основните и второстепенните грешки ще г видиш на листа, която ще ти дадат да попълваш утре. Основните по- горе ти ги казаха. Съвет от мен: заковавай ако трябва на стоповете, че затова се заядоха с мен първия път и не ме пуснаха. Фаровете ще видиш дали са пуснати на таблото. Много внимавай с пешеходните и с автобусите, които тръгват, че трябва да им даваш предимство. Това се сещам аз.

    Едит: първостепенна грешка, при която се къса също е ако влезеш в еднопосочна.

  9. #9

    Re: Съвети за изпита пo кормуване

    Цитирай Първоначално написано от psihqsala
    Утре съм на изпит по кормуване. Малко се притеснявам,да си кажа.
    Имате ли какво да ме постъветвате? Също така имам едно въпросче-като се кача в колата и като наглася седлката,след това огледалата и си сложа колана, ТРЯБВА ЛИ да пусна късите светлини? Смисъл трябва ли да карам със светлини или не е задължително да ги пускам? Би ли се отчело като грешка,ако не ги пусна? Също така как се отчиатат грешките, коя сме смята за основна, коя е второстеппенна и т.н. и на колко имам право,за да го издържа? Изпитваха ли ви на паркиране? Айдее,чакам отговори и ей,стискайте палци. Трябва да го взема от първия път. (В автошкола ''Кали'' във Варна съм,между другото. :P )

    Има.
    Не знам какъв е бил инструктора ти, но това със светлените го пише в закона. Ако забравиш да ги пуснеш - 3 основни точки (точките са основни и второстепенни. При 9 основни зимаш, при 16 второстепенни пак взимаш.
    Да, грешка е, ако не ги пуснеш и ти носи 3 основни точки.
    Изпит за паркиране НЕ винаги има. Основни са по фрапиращите грешки - неспазване на странична дистанция - 3 основни, настъпване на непрекъснатата линия - 3 основни. Гаснене на колата 3 последователни пъти на едно и също място - скъсана си. Всяко гаснене на различни места е 1 второстепенна точка. Не поглеждане в огледалото и липса на пътепоказател - второстепенна.

    От какво трябва да се пазиш - Изпитващите могат да налагат психо атаки по точка 4. Може да ти дава зор, да те препира. НЕ МУ ОТГОВАРЯЙ! Не говори с него. Освен посоките, всичко друго е психо атака. Ако ти казва - давай по -бързо, къде се моташ, пак не го слушай, защото имаш ограничение. Сменяй предавките, тоест не карай само на втора, слагай трета, без газ примерно и това е... При птп, застрашаване на живота на изпитващия и хората в колата и неспиране на знак стоп те късат веднага по точки А, Б И В от талона на изпитвания.

    Спирането на стоп на 2 ра скорост и потеглянето на такава се пише - Неспрял на знака стоп и се къса. Спирането се отчита след превключването на 1 ва предавка.

    Не се притеснявай, гледай пешеходните пътеки и много внимавай да не отнемеш предимство.
    Успех и умната, няма за какво да се притесняваш. : )

  10. #10
    Мега фен
    Регистриран на
    Feb 2006
    Град
    София
    Мнения
    3 379
    Аз доколкото знам, нямат право да правят тези психо атака, за които говори свастика, но е факт, че го правят. Също нямат право да те подвеждат, но и това го правят. Ако не ти казва на къде да караш- карай напред или ако не може напред надясно.

    Братовчедка ми я изкарал при капака на колата и я разпитвал за всичките чаркове и машинарии вътре.

    Ако е решил да те скъса, или ако са се разбрали с инструктура да те скъсат- нямаш шанс, затова не се притеснявай и ядосвай.

  11. #11
    Аватара на PeopleAlwaysLeave
    Регистриран на
    Apr 2008
    Град
    ~`*`~ СоФиЯ ~`*`~
    Мнения
    1 169
    Абе най-важното е да си спокойна. Даяджията го изолирай, изобщо все едно го няма, все едно си караш само с инструктура. Гледай знаците и ограниченията, къде си с предимство, къде не, къде имаш стоп... И усещането за място на пътя - гледай да не застъпваш границата... Общо взето това е. И да не ти пука - ако не стане от първият-от втория, от третия и т-н- Няма да се отказваш само
    Няма вече за какво ти да ми прощаваш... минаха времената да ме заебаваш.. сега към теб изпитвам само съжаление.. даже омраза с извинение... За мен значиш вече по-малко и от нула... Това че те обичам все едно не си го чул..

  12. #12
    Голям фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    692
    Като съм на кръстовище,пред сфетофар,светещ червено, нали натискам съединителя с натисната спирачка и оставям на без скорост,след което натискам спирачката и отпускам съединителя. Това мога да го направя на изпита,нали? Така ме е учил инструктора.. Освен това като съм на СТОП, както си карам и съм на 1ва,като спра да отпускам ли от скорост или? Да се изтегля по-напред,за да имам видимост,да се огледам и да потегля на първа?
    При какво положение на съединителя и спирачката ми изгасва колата?
    Какво точно се прави на стоп? Ъъм,дано успея,стискайте палциии! И ако може някой да ми отговори на въпросите..

  13. #13
    Мега фен
    Регистриран на
    Feb 2006
    Град
    София
    Мнения
    3 379
    За сфетофара: спираш, изключваш от скорост и си дръж спирачката, че коча от даи може да ти натисне спирачката и да ти каже, че е предотвратил птп. Като тръгваш натискаш съединителя, даваш първа и натискаш газта като плавно отделяш крака от съединителя и в момента, в който усетиш, че колата тръгва задържаш. Колага ще ти загасне ако подаваш малко газ при потегляне или ако отпуснеш прекалено бързо съединителя.

    Като видиш стоп знак трябва да спреш пред него така че да го виждаш. Няма значение дали има видимост или не- спираш. После тръгваш и се подаваш леко- леко да видиш дали идва кола. При спиране на първа според мен няма нужда да изключваш от скорост пък после пак да включваш- губи се време и не е практично.

  14. #14
    Мега фен
    Регистриран на
    Sep 2006
    Град
    Utopia..
    Мнения
    4 561
    ако не знаеш какво се прави на знак СТОП, изобщо не си прави труда да ходиш на изпита

  15. #15
    Мен ме скъсаха защото забравих да си сложа колана. Доста глупаво..

  16. #16
    Голям фен
    Регистриран на
    Sep 2007
    Мнения
    592
    Здравей,

    На стоп ВИНАГИ спираш (точно на равнината на знака на стопа). Включваш първа и тръгваш БАВНО. След като си изминала метър-два, пак спираш. Оглеждаш се. Тръгваш, СЛЕД КАТО СИ СЕ УВЕРИЛА, ЧЕ Е БЕЗОПАСНО ДА СЕ ПРЕМИНЕ.

    Поздрави

  17. #17
    Голям фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    692
    Цитирай Първоначално написано от OtherDimension
    ако не знаеш какво се прави на знак СТОП, изобщо не си прави труда да ходиш на изпита
    Е,спирам на стоп линията, изтеглям се напред,оглеждам се вляво и вдясно за минаващи коли и когато ми се освободи пътя,преминавам..

  18. #18
    Цитирай Първоначално написано от Loshotia
    При спиране на първа според мен няма нужда да изключваш от скорост пък после пак да включваш- губи се време и не е практично.
    Като спираш по-добре да изключваш от скорост, ако го държиш много може да разхлабиш жило, може да се повреди притисквателния диск, лагери, помпи и тн.

    На легнал полицай също вървиш на неутрална. После като предните гуми се качат, пускаш на първа и лекичко със съединителя докато се качат и слезнат задните.

  19. #19
    Мега фен
    Регистриран на
    Feb 2006
    Град
    София
    Мнения
    3 379
    ^ знам, но в случая говорих за спиране пред знак Стоп. А и за изпита според мен не трябва да се гледа толкова практично- важното е да го вземе.

  20. #20
    Голям фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    692
    Кажете ми Честито ! Предизвиках ПТП ...

  21. #21
    Мега фен
    Регистриран на
    Sep 2006
    Град
    Utopia..
    Мнения
    4 561
    Цитирай Първоначално написано от psihqsala
    Кажете ми Честито ! Предизвиках ПТП ...
    да, бе?!

  22. #22
    Голям фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    692
    Цитирай Първоначално написано от OtherDimension
    Цитирай Първоначално написано от psihqsala
    Кажете ми Честито ! Предизвиках ПТП ...
    да, бе?!
    Да, случи се.

  23. #23
    Голям фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    692
    Но много моля..ситуацията беше следната..бях на светофар, трябваше да завивам надясно,но бях на 3та предавка,заради което бях доста засилена,бях с подаден мигач и в същия момент,почти да мина,изпитващия ми натиска спирачката и този зад нас се забива в задницата.

  24. #24
    Мега фен Аватара на Disrespect
    Регистриран на
    Apr 2007
    Град
    Варна
    Мнения
    6 398
    е инструктора не те ли е учил, че трябва да намалиш за втора преди завой??
    Никой днес не е невинен
    избрахме бъдеще сами
    това, което ни очаква
    мъчително-жестоки дни

  25. #25
    Голям фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    692
    Цитирай Първоначално написано от Disrespect
    е инструктора не те ли е учил, че трябва да намалиш за втора преди завой??
    Да, но бях прекалено панирана, за да отреагирам. Не знам. Качих се на колата. Запалих я и изгасна. Левият ми крак трепереше. Натисках съединителя. Продължавах напред и трябваше да направя този завой, нататък знаете. Вместо да намаля,се спуснах,при което се случи всичко останало. Бях прекалено стресната, а си обещах да не го позволявам и въпреки това. Никога преди не съм карала така, въпреки че е вярно,че до мен е бил инструктора,но не съм си позволявала подобни неща (да завивам на 3та и т.н.), а заради спирачката на изпитващия,стана сблъсъка. Просто не знам,паниката се оказа решаваща, бях 1вата изпитвана и може би от там,а аз самата го пожелах(уж,за да минава). Изпатих си и не знам дали скоро ще се кача пак в кола. Не искам да се отказвам,но това категорично ме изплаши още повече. Явно ми трябва повече време и практика,поне за да не се панирам по този начин.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си