Когато знаеш как да караш спирането не е никакъв проблем, а рязкото връщане на газта по никакъв начин няма да накара задницата на кола с предно да тръгне да те изпреварва. Без спор е, че колата с предно предаване, ако тръгне се изискват повече умения да се вкара в пътя и с връщане на газта или набиване на спирачки нещата не се получават. Има голяма разлика и между спиране с ABS и без такъв, дори и на сухо/мокро. Представи си че се изкачваш по стръмен път в лоши условия със задно предаване по път с остри завои, мислиш ли че това задно ще ти помогне много ? Отделно факта, че във всяка втора преспа ще трябва да си викаш някой да те бута за да излезеш. А това на снимките първите две е място което не се разчиства от машини, същото е и с повечето паркинги и малки улици особено когато ти се наложи да излезеш в 7ч и има 40см нов сняг. Ако в тоя случай си със задно ще си останеш там. Дори където аз спирам колите най-често зимата със задно няма да излезеш и с 15см сняг, какво остава за повече. Приеми на доверие, че задното предаване изостава с много пред предното зимно време. Можеш спокойно да степенуваш така нещата 4х4, предно, задно. Като естествено и при 4х4 си има тънкости при поднасяне и каране, тъй като колата се усеща и тръгва да поднася по доста различен начин. Но пък с 4х4 си е голям кеф да се ровиш в преспите особено ако си с кола с постоянно зацепено 4х4 с бавни.