.
Резултати от 1 до 25 от общо 2160

Threaded View

  1. #10
    Мега фен
    Регистриран на
    Aug 2010
    Мнения
    6 259
    тук ще бъдат допояснени и обобщени нещата относно "вярата" и "кръщението", за духовниците/вярващите кръщението се извършва чрез въвеждането им в правилната вяра за духовно служене на истинският Господ Бог, докато за невярващите то се извършва чрез тяхното освещаване от страна на истинският Господ Бог и Неговите истински Духовни Служители

    "И тъй, увещавам, преди всичко, да отправяте молби, молитви, прошения, благодарения за всичките човеци, за царе и за всички, които са високопоставени, за да поминем тих и спокоен живот в пълно благочестие и сериозност. Това е добро и благоприятно пред Бога, нашия Спасител, Който иска да се спасят всичките човеци и да достигнат до познание на истината. Защото има само един Бог и един ходатай(или: един Господ) между Бога и човеците, човекът(т.е. Одушевеното Същество) Христос Исус, Който, като своевременно свидетелство за това, даде Себе Си откуп за всички; за което аз бях поставен проповедник и апостол, (истина казвам, не лъжа), учител на езичниците във вярата и истината." 1 Тимотей 2: 1-7,

    "всяко нещо, създадено от Бога, е добро, и нищо не е за отхвърляне, ако се приема с благодарение; понеже се освещава чрез Божието слово и молитва." 1 Тимотей 4: 4-5

    така че, вярата за духовниците/вярващите е нещо, в което те трябва да действат съзнателно, докато за невярващите е нещо, което те получават/имат несъзнателно от истинският Господ Бог, Който действува вътре в тях наместо/вместо самите тях

    "И тъй, где остава хвалбата? Изключена е. Чрез какъв закон? чрез закона на делата ли? Не, но чрез закона на вярата. И така, ние заключаваме, че човек се оправдава чрез вяра, без делата на закона. Или Бог е Бог само на юдеите(т.е. на духовниците/вярващите), а не и на езичниците(т.е. а не и на невярващите)? Да, и на езичниците е. Понеже същият Бог ще оправдае обрязаните(т.е. духовниците/вярващите) от вяра(т.е. ако те упражняват правилната вяра) и необрязаните(т.е. и невярващите) чрез вяра(т.е. чрез вярност, действувайки в тях наместо/вместо самите тях). Тогава, чрез вяра разваляме ли закона? Да не бъде! Но утвърждаваме закона." Римляни 3: 27-31

    така че, Добре е да се проповядва на невярващите как (ние човеците) не е добре да бъдем лоши един към друг и че дори е добре да бъдем добри в същото отношение, а който от тях не е против да бъде "кръстен", и ако е напълно достоен, тогава ще може да бъде кръстен без проблем, иначе кръщението не е препоръчително

    "всеки от вас дума: Аз съм Павлов; а аз Аполосов; а аз Кифов; а пък аз Христов. Нима се е разделил Христос? Павел ли се разпна за вас? Или в Павловото име се кръстихте? Благодаря Богу, че не съм кръстил никого от вас, освен Криспа и Гаия, да не би да каже някой, че сте били кръстени в мое име. Кръстих още и Стефаниновия дом; освен тия, не помня да съм кръстил някой друг. Защото Христос не ме е пратил да кръщавам, но да проповядвам благовестието; не с мъдри думи, да не се лиши Христовия кръст от значението си(сиреч, от Съвършенната Божия Любов). Защото словото на кръста е безумие за тия(т.е. за онези духовници/вярващи), които погиват(т.е. които вършат верческа/духовна неправда); а за нас, които се спасяваме, то е Божия сила." 1 Коринтяни 1: 12-18
    Последно редактирано от npp : 12-14-2011 на 09:54

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си