.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 2160

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен
    Регистриран на
    Aug 2010
    Мнения
    6 259
    Цитирай Първоначално написано от monka Виж мнението
    Да си религиозен според мен значи да обръщаш повече внимание на така да се каже по-формалните неща, да осъждаш други хора, които не искат да вярват в Бог, да си мислят, че като са християни (примерно) са над всички останали, а да нямат любов в сърцето, да не се държат почтително с другите, да не се молят и така да се каже са повече привидно вярващи. Строгото спазване на разни ритуали или това, че ходиш на църква, палиш свещи, а сякаш го правиш от показност. Не мога да дам точно определение, защото и аз самата сега се уча на тези неща и нямам отговор, особено систематизиран.

    Относно казуса с изнасиленото момиче, не разбирам защо това да е контра аргумент? Всеки човек минава през трудни моменти, някои дори през почти непосилно трудни. И аз минавам през такива и то моменти, толкова трудни че много хора не могат даже да си го представят.Но това не убива вярата ми, а я прави още по-силна. Нещата, през които минаваме са изпитания по пътя ни и трябва да се научим да живеем с тях. Вярата в Бог не означава, че няма да имаш проблеми,а как да се радваш на живота въпреки тях. Надявам се поне малко да съм успяла да отговоря на въпросите ви, тъй като,както вече казах и аз сега се уча
    наистина е така че всичко в вярата е безсмислено без любовта към човеците, било то ритуали, или каквито и да е други неща, например, какво би станало ако живота на човека му бъде отнет напълно оставайки му само съществуването тук в това тяло?!, той би се оказал нещо като "жив" мъртвец, така и ако не беше любовта, която идва от Бога, тогава всичките тези ритуални религии нямаше да бъдат желани от никого, но всеки човек щеше да ги пренебрегва напълно, ето защо Св. Апостоли са казали това:

    "Поради това, нека оставим първоначалното учение за Христа и нека се стремим към съвършенство, без да полагаме изново за основа покаяние от мъртви дела, вяра в Бога, учение за кръщения, за ръкополагане, за възкресяване на мъртви и за вечен съд. И това ще сторим, ако Бог позволи. Защото за тия, които веднъж са били просветени, и са вкусили от небесния дар, и са станали причастници на Светия Дух(т.е. духовни служители на спасението от истинският Господ Бог) и са вкусили, колко е добро Божието слово, още са вкусили и от великите дела, които въвеждат бъдещия век, а са отпаднали, невъзможно е да се обновят пак и доведат до покаяние, докато разпъват втори път в себе си Божия Син и Го опозоряват. Защото земята, която се е поила от дъжда, що пада често на нея, и която ражда трева полезна на тия, за които се и обработва, получава благословение от Бога; но ако ражда тръни и репеи, отхвърля се; тя скоро ще се прокълне, и сетнината й е да се изгори. Обаче, ако и да говорим така, надяваме се от вас, възлюбени, за нещо по-добро, нещо, което води към спасението(т.е. към съвършено спасение за всички човеци)." Евреи 6: 1-9,

    "А от това, което казваме, ето що е смисълът: Ние имаме такъв първосвещеник, Който седна отдясно на престола на Величието в небесата, служител на светилището и на истинската скиния, която Господ е поставил, а не човек. Защото всеки първосвещеник се поставя да принася и дарове и жертви; затова, нужно е и Тоя първосвещеник да има нещо да принася. А ако беше на земята, Той не щеше нито да бъде свещеник, защото има такива, които принасят даровете според закона; (които служат на онова, което е само образ и сянка на небесните неща, както бе заповядано на Моисея, когато щеше да направи скинията; защото: "Внимавай", му каза Бог, "да направиш всичко по образеца, който ти бе показан на планината"), но на дело Христос е получил служение толкоз по-превъзходно, колкото и завета, на който Той е ходатай, е по-превъзходен, като узаконен върху по-превъзходни обещания. Защото, ако оня първи завет е бил без недостатък, Бог не би търсил място за втори. А напротив, когато порицава израилтяните, казва: "Ето, идат дни, казва Господ, Когато ще сключа с Израилевия дом и с Юдовия дом нов завет; Не такъв завет, какъвто направих с бащите им В деня, когато ги хванах за ръка, за да ги изведа из Египетската земя; Защото те не устояха в завета Ми, И Аз ги оставих, казва Господ. Защото, ето заветът, който ще направя с Израилевия дом(т.е. с човечеството) След ония дни, казва Господ: Ще положа законите Си в ума им И ще ги напиша в сърцата им; Аз ще бъда техен Бог, И те ще бъдат мои люде; И няма вече да учат всеки съгражданина си И всеки брата си, като му казват: Познай Господа; Защото всички ще Ме познават, От малък до голям между тях. Защото ще покажа милост към неправдите им(т.е. защото ще отмахна неправдите (им) от тях) И греховете им (и беззаконията им) няма да помня вече(т.е. и няма вече да допусна да бъдат съдени за греховете/беззаконията (им))". А като каза "нов завет", Той обявява първия за остарял(т.е. за несъвършен). А онова, което овехтява и остарява, е близо до изчезване(т.е. а сетнината на такъв завет е да бъде заменен с съвършен Завет)." Евреи 8: 1-13

    що се отнася до мъките и трудностите в живота на човека, целта в вярата е всички злини да бъдат премахнати преди някой от човеците да пострада от тях, било то за първи или пореден път, иначе наистина, в случай че бъде сполетян приживе, на човек не би му останало нищо друго освен да се справя с трудностите, но най-добре е въобще да не се (допуска да се) стига до там

    Цитирай Първоначално написано от Incadeptus Виж мнението
    Ама нали ти казах,че това е просто едно физическо тяло,което всички имаме.След като умреш отиваш в другото си астрално тяло,където можеш да правиш каквото си поискааш само като си го помислиш.Според теб кое аджиба е по-добре?Според мен второто.Но,разбира се,смятам че трябва да си изживеем живота тук на земята.Относно Господ,и аз да бях на негово място нямаше да мисля за едно същество,което не е от голямо значение,а и ще знам,че ще иде на по-хубаво място.
    къде в Библията ще видиш да се говори за астрално, каузално, или трансцендентално тяло?!, ако имаше такова учение, без което никой човек не може да наследи рай/вечен живот, тогава то щеше да бъде достатъчно подробно описано в Библията за да може всеки да го практикува, но както всеки може да види с очите си, никъде в Библията няма такива учения, нито карма, нито самсара, нито три гуни, нито кундалини, нито чакри, нито йога, нито пранаяма, нито медитация, нито брахма, нито вишну, нито шива, нито кришна, нито каквото и да е от този род, такива неща са сатанински измишления типични за сатанински религии като: йога, ведантизъм, хиндуизъм, будизъм, сикхизъм, и т.н., най-добре е човек въобще да не се занимава с подобни учения, иначе съществува риск, който не е нищожен, само вярата дадена от посочените в Библията Исус Христос и истински(-те) Пророци/Светии е съвършено безгрешна, докато всички други са малко или много несъвършени/неправедни

    "Внимавайте да ви не заплени някой с философията си и с празна измама, по човешко предание, по първоначалните учения на света(т.е. по несъвършените вероучения), а не по Христа. Защото в Него обитава телесно всичката пълнота на Божеството; и вие имате пълнота в Него, Който е глава на всяко началство и власт." Колосяни 2: 8-10
    Последно редактирано от npp : 09-03-2012 на 19:14

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си