- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- BMW E34 525i - газова инжекция ?
струва ли си на BMW E34 525i да се сложи газова инжекция ? Двигателя е M50B25 192 коня, дава разход средно около 15 на 100. Ако и сложим газова инжекция как ще е ? Газовата инжекция не спъва, върви като бензин? Знам че на газ разхода ще скочи доста затова се чудя. И ще направи ли проблем понеже отзад има 500W каса ? Да не стане някой гаф поради вибрациите ?
Последно редактирано от xXxAngerfisTxXx : 02-29-2012 на 07:08
Гаф няма да стане или при мен не съм забелязал .. за газта наистина ще гори доста повече но трябва да знаеш че зимата може да пали трудно ако замръзне изпарителя ..
а колко лева горе долу? казаха ми че около 2000 лева струвало всичко ?
При газов инжекцион заради прецизното процесорно управление разхода на газ не е по-висок от бензиновия.
всичко зависи от марката, колко ти е стара колата и дали е инженция или карборатаор.. 1900лв излезе на 126-та 50-литрова бутилка и с автоматичен превключвател за паленето преди 1-година става въпрос ..
ако говориш за бмв 525 - горе долу цената на самата кола е равна на цената на газовата
Последно редактирано от trabi_bs : 02-29-2012 на 07:39
говоря за 525i 2.5 шестак пълна инжекция. А и да 50 литрова бутилка ще слагам.
1500-2000лв струва да се сложи газова независимо от бутилката ( тя беше 160лв) и два три дни прекарване на медни тръби под колата и после за паспорт
ама медните тръби се връзват долу по гредите с метални скоби а не с свински опашки( че ще те върнат)
Демек тряа да не те слуша главата . . А и тва много интересно прозвуча . . "газовата инжекция не спъва, върви като бензин? " По скоро нищо общо
Бензина си е бензин . .
е нали би трябвало всичко да направят те ? Ако е нещо по двигателя мога да се оправя, ама с газови не съм запознат - нямали сме досега кола с газово и не разбирам.
Последно редактирано от xXxAngerfisTxXx : 02-29-2012 на 08:20
ако си я сложиш сам беше малко по-евтино ама се вкарваш в един филм (това за къде ..а може и без него) само не режете ламарината за да и извадите тръбата за зареждане .че после лесно раздясва около нея
никога сме нямали кола с газово и не знам дори от кво се състои инсталацията. Медни тръби под купето ??? сефте чувам... Ако са дребни неща по двигателя бих ги направил сам - m50b25 го познавам като петте си пръстаама инсталации на газови уредби - не. Приготвям 2000 лева и я карам тука при едни момчета които слагат хубави газови инжекции. Дано я направят като хората че тая кола ми е супер ценна.
ама за мен е специална... БМВ фанатик съм и Е34 съм искал от 5 годишен![]()
Аз съм в другата крайност. Постигнах мечтата си и си купих чисто нова кола. Сега тази кола умира да ме дразни. На 3 и половина години е и 63 000км, а вече дрънчи и тропа като 20 годишен курник и иска постоянни грижи. За щастие вече ми е минало времето когато робувах на една проста вещ.
всички коли особено старите искат хубава поддръжкаподдържаш ли ги както трябва ще им се радваш дълго време
Съгласен съм.. моята кола е на 33 години и е горе долу в добър вид ама цялото лято само с нея се занимавах .. Каквато и кола да вземеш все иска да се поддържа независимо от марката и годините
Поддръжка е едно, но цялостен ремонт на предница при нова кола само след 50 000км е смешно. Колата трябва да ти служи, а не ти да служиш на нея.
Е да.. ама като видиш какви пътища имаме не е нущо чудно и на 20-30.000 да се поразтропа
особено ако е от ония дървени хюндай... пред мен при рязко спиране на един хюндай му се откачи едното колело и 5 метра го влачи по маркучи само... на тва качество дори Бенц ще завидятзасега бавареца върви на А98, събирам парички за газовото. Да не говорим за качеството на бензина у нас. А95 всъщност е 92 октана а 98 е 95.... преди години като имахме Космич му слагахме 92 октана, и при нагорнище аванса чука като... все едно има разбит клапан. Горивния филтър се задръстваше всяка седмица, накрая го карахме без филтър
Бензина е под всяка критика и е супер скъп и не искам да тровя бавареца с него. Дано на двигателя му е по-хубаво на газ, че това БМВ не се щади.
Последно редактирано от xXxAngerfisTxXx : 03-04-2012 на 10:16
Бензина някой път даже и с вода го разреждат аз трабантбурга го зареждам с schell v-power racing ако не се лъжа е 100 октана
Не съм срещал ядове с горивото. Карам на нафта и независимо къде заредя разхода си е винаги постоянен и мотора работи добре. Е ако сложа Maxx Moition или VPower дизел усещам разлика. Най-вече двигателят става по тих и по-пъргав и го няма характерното дизелово тракане.