.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 18 от общо 18
  1. #1

    Скъсвали ли са ви на шофьорски курс ?

    Късали ли са ви на изпит за книжка , и за какво най-често късат даяджиите ?
    Питам понеже имам още 4 часа и съм на изпит

  2. #2
    На "Б" не спрях на стоп,На "С" на листовките,На С+Е заради разсеян пешеходец,само "Д" взех от раз .Даяджията гледа всичко което правиш и си записва дори и леко да настъпиш маркировката, а ти най-много гледай знаците и хората който вървя покрай пътя че някой пресичат без да се огледат

  3. #3
    BadBlueTroll Мега фен Аватара на psychopath
    Регистриран на
    Jan 2008
    Град
    София
    Мнения
    9 889
    Всичко си взех от първия път. : )

  4. #4
    Повече от фен
    Регистриран на
    Nov 2011
    Мнения
    307
    Скъсаха ме на полигон (А кат.) на 4-ти елемент, който представлява скоростно избягване на препядствие и убиване на скоростта (50км/ч) за 10м. ...
    най-важните неща като цяло са да запазиш самообладание, седалка/огледало/колан <- за тях късат без да се замислят, за неспиране на STOP също. дръж волана с 2-те ръце, СПИРАЙ на пешеходци, без значение дали пълзят като мравки или спринтират по зебрата. за светофарите - жълтото НЕ е зелено, за това ще те скъсат от раз. ако си от голям град - оставането в кръстовище е много коварно (влизаш в кръстовище и не можеш да се изнесеш, преди да светне червено). спазвай дистанция и предимство. общо взето това е, най-важно е да запазиш спокойствие и да бъдеш самоуверен, 'щото усети ли изпитващия, че проявяваш дори малко несигурност - ще почне да ти се заяжда. успех

  5. #5
    Супер фен Аватара на mlakniwe
    Регистриран на
    Apr 2010
    Мнения
    1 616
    Да 2 пъти са ме късали на кормуване, защото ми натиснаха спирачката 1 сек преди аз да я натисна-страшно ме беше яд без нито 1 грешка, но като ти натиснат спирачката и край-но 3-тият път го взех-най-важното е да не се шашкаш/аз първият път много се шашнах щото ми се падна най-гадният изпитващ от всички/ и да караш БАВНО и да ГЛЕДАШ ВНИМАТЕЛНО
    късат веднага ако не спреш на стоп или светофар, навлизане в забранена улица, ако изпитващият ти пипне волана или ти натисне спирачката, гледай да избягваш дупките-карай с 30-40 най-много-общо взето изпита е 15-20минути и зависи кой ще ти се падне-просто ако ти натиснат спирачката или ти бутнат волана имай едно на ум, че си скъсан
    ако минеш на жълто също късат
    като цяло изпита е няколко леви и няколко десни завоя,1-2 обратни завоя, паркиране на заден ход или странично, преминаване поне през 5 стопа или сфетофара и тва е май-преди да почне изпита ще те питат за устройството на автомобила

    имаш късмет, че изпитата ти не е зимата
    На моят изпит беше заледено и валеше сняг на всичкото отгоре
    Последно редактирано от mlakniwe : 06-24-2012 на 10:46

  6. #6
    Голям фен Аватара на PLEYGIRL
    Регистриран на
    Jul 2008
    Мнения
    506
    Бъди внимателен и прави нещата така както трябва .. и не се нервирай ,че една приятелка се надруса с валерян преди изпита и много яко се усра заради това ....
    *Писателят Радичков казва: „Човекът представлява едно
    дълго изречение, написано с голяма любов и вдъхновение,
    но пълно с правописни грешки”.

  7. #7
    добре аз съм на 30ти час (за Б категория ще карам) до сега моя инструктор най-много 2-3 пъти да ме е карал да паркирам , какво правим ако не паркирам както трябва на изпита ? Дупките по улиците по принцип трябва да ги заобиколя или да намаля скоростта и да минавам през тях (по принцип мисля,че трябва през тях да минавам) , когато приближавам сфетофара и няма брояч в момента в който преминавам ако светне жълто ме късат ? Нали на всеки пешеходец трябва да спирам , независимо дали е на пешеходна пътека.

  8. #8
    Цитирай Първоначално написано от mlakniwe Виж мнението
    като цяло изпита е няколко леви и няколко десни завоя,1-2 обратни завоя, паркиране на заден ход или странично,
    Сега когато сложиха камерите в автомобила мисля че вече карат пълни 45 минути.Поне при мен беше така във автобуса преди една година.Въртя ме точно 45 минути из целия град.Но то всяко чудо за 3 дена така че няма да се учудя ако вече няма камери

    Цитирай Първоначално написано от abvgde93 Виж мнението
    Дупките по улиците по принцип трябва да ги заобиколя или да намаля скоростта и да минавам през тях (по принцип мисля,че трябва през тях да минавам)
    Заобикаляш ги с мигач а когато не можеш минаваш отгоре.
    Последно редактирано от kolegata88 : 06-24-2012 на 12:10

  9. #9
    Цитирай Първоначално написано от mlakniwe Виж мнението
    Да 2 пъти са ме късали на кормуване, защото ми натиснаха спирачката 1 сек преди аз да я натисна-страшно ме беше яд без нито 1 грешка, но като ти натиснат спирачката и край-но 3-тият път го взех-най-важното е да не се шашкаш/аз първият път много се шашнах щото ми се падна най-гадният изпитващ от всички/ и да караш БАВНО и да ГЛЕДАШ ВНИМАТЕЛНО
    късат веднага ако не спреш на стоп или светофар, навлизане в забранена улица, ако изпитващият ти пипне волана или ти натисне спирачката, гледай да избягваш дупките-карай с 30-40 най-много-общо взето изпита е 15-20минути и зависи кой ще ти се падне-просто ако ти натиснат спирачката или ти бутнат волана имай едно на ум, че си скъсан
    ако минеш на жълто също късат
    като цяло изпита е няколко леви и няколко десни завоя,1-2 обратни завоя, паркиране на заден ход или странично, преминаване поне през 5 стопа или сфетофара и тва е май-преди да почне изпита ще те питат за устройството на автомобила

    имаш късмет, че изпитата ти не е зимата
    На моят изпит беше заледено и валеше сняг на всичкото отгоре

    Как така ако влезна в забранена улица ? Нали те ми казват завии наляво/дясно/направо и т.н
    В какъв случай може да ми натисне спирачката ?

  10. #10
    Голям фен
    Регистриран на
    Sep 2007
    Мнения
    592
    Мен ме изпитва Каракашев (Варна). Започнах със задно паркиране, което едва успях да направя. След това ми натисна спирачката и ми иззе волана изпод ръцете. Ситуацията си беше екстремна. После тръгнах да давам предимство, когато на мен трябваше да ми се даде. Не ме скъса накрая.
    Смекчаващи фактори обаче бяха много: между двете коли имаше едва достатъчно място да се мушне трета; светкавичната му реакция на спирачката и волана беше, за да се предотврати катастрофа, която аз като новобранец по никакъв начин нямаше да мога да избегна; за предимството толкова много се старах да дам път в тясната уличка, че явно се е смилил; прекара ме през някакви части на града, в които даже не бях стъпвал; валеше силен град.
    Последно редактирано от 1n5ub0rd1na73 : 06-24-2012 на 15:47

  11. #11
    Супер фен Аватара на mlakniwe
    Регистриран на
    Apr 2010
    Мнения
    1 616
    Ами например караш си по някоя забутана уличка и имаш пред теб знам влизането забранено, но отдолу имаш знак да кажем задължително надясно или наляво и ти ако не обърнеш внимание на знаците ще продължиш направо и край на изпита

    Не е вярно, че 45 мин те изпитват моят изпит беше 20-25мин и имаше камера
    Как така само 2-3 пъти си паркирал/по принцип паркирането назад между две коли не е трудно-само тряя да си свиикнал с габаритите на колата/-това е второстепенна грешка тъй, че няя страшно дори и да не паркираш правилно от 9 наказателни ще ти вземат само 1
    би тряяло последният час да е нещо като пробен изпит да паркираш и тнт после вътрешен и външен при инспектор, който е най-гадният изпит
    НЕДЕЙ СЕ ШАШКА щото ако сгафиш нещо могат да те скъсат и на 5-тата секудна и после щее даваш пак 100 и колко лева, оценката ти я каазват на края на изпиита -да или не, дори вече да си скъсан докато караш няя да ти го кажат, те само казват кво да прайш и си записват грешките ти
    От кой град си?

  12. #12
    От София съм аз , кормувам от Хенри Форд (от там карам книжката) , проблема е ,ако не я зема другата дата е чак към ноември месец , затова ми е притеснено. Иначе караме около К.Величков , сточна гара там г/д

  13. #13
    Супер фен Аватара на mlakniwe
    Регистриран на
    Apr 2010
    Мнения
    1 616
    Аз никога не съм бил в София, от Варна съм, пък и за къде бързаш? Аз почнах курса август 2011, взех книжка февруари 2012-първият ми изпит беше октомври, вторият декември и третият февруари и сега много рядко карам-повечето пеша вървя-само ако ми се наложи нещо или ме домързи

    Защо чак ноември? Като те скъсат записват те със следващата група-караш 4 часа допълнително и готово

  14. #14
    Голям фен Аватара на error92
    Регистриран на
    Sep 2011
    Град
    Варна
    Мнения
    505
    От раз ги опънах

  15. #15
    Здравейте , искам съвет от някой ако може Бях на изпит и ме скъсаха , отнех предимство , направо бях в шок след това , както и да е .... Понеже карам книжка от училище и госпожата ми каза ,че може да ме запише за 27ми(другия петък) за изпит , обаче ще карам на друга кола защото моя инструктор излизал отпуска. Нещо да ме посъветвате ? До сега бях карал само на тази кола на която ме скъсаха ....Преди това ще карам 4 часа на нея де ( по точно 2 реални часа) и ще видя как е ама ме притеснявам да не ми угасне баш на изпита няколко пъти ...

  16. #16
    Супер фен Аватара на mlakniwe
    Регистриран на
    Apr 2010
    Мнения
    1 616
    Първият път и аз бях много шашнат и притеснен-Вторият път би тряяло вече да си по-спокоен, щото знаеш за кво става въпрос

    Ако ти угасне няма страшно, на всеки се случва 1-2 пъти не е фатално, взимат по 1 точка ако я изгасиш-обикновено става на наклон със стоп или светофар, но би тряяло вече да си свикнал със съединителя и да не я изгасяш-първият път и аз я изгасих на 1 стоп беше доста голям наклон, но ме скъсаха щото минаах на жълто/доста глупаво/-вече си видял листа с грешките тъй,че знаеш на кво късат, дори и вторият път да те скъсат нее сее отказвай-толкова пари си дал и накрая ако се откажеш няма да има смисъл

  17. #17
    мисълта ми е ,че моя инструктор вече бил отпуска и ще карам 4те часа при друг с друг автомобил , както и изпита. И се чудя до сега като съм карал само на 1 кола , с тази новата дали ще свикна за 4 часа със съединителя скорости и т.н..

  18. #18
    Супер фен Аватара на mlakniwe
    Регистриран на
    Apr 2010
    Мнения
    1 616
    скоростите са еднакви само тряя да свикнеш със съединителя и габаритите на колата-даваш газ като тръгваш и тва е така няма шанс да я изгасиш

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си