.
Отговор в тема
Страница 2 от 6 ПървиПърви 123456 ПоследнаПърви
Резултати от 26 до 50 от общо 127
  1. #26
    Супер фен Аватара на pifiella
    Регистриран на
    Mar 2008
    Град
    Шоколадовия град
    Мнения
    2 456
    АХА!^
    Аз карам Корса и съм си ок,не съм умряла от тежкарлък,но всеки сам си избира!
    Хората понякога не забелязват как плаче през ноща този,който върви в живота смеейки се!

  2. #27
    Мега фен Аватара на granger
    Регистриран на
    Jul 2011
    Град
    Beyond reality
    Мнения
    12 830
    Именно. Честно казано на всичко съм доволна, стига да мога да му сипвам и да се карам без проблеми от точка а до точка б.
    maDamn

  3. #28
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Цитирай Първоначално написано от Je7 Виж мнението
    хахаха
    ти вицове ли си дошъл да разправяш
    Да ще ти кажа един виц M6 vs GTR - да не ти сравнявам цените на колите, че ще стане още по-голям вица.

  4. #29
    Супер фен Аватара на Whyniser
    Регистриран на
    Apr 2007
    Град
    Благоевград
    Мнения
    1 341
    ^^

    Тука няма спор , но двете коли не са съпоставими реално.При положение, че от страна на Нисана имаш спортен GT модел, 4х4 , 2 турбини и всичко останали неща свързани с този модел. А М6 си е стандартен базов модел с малко по-спортна насоченост от обикновения стандарт. В случая GT-R отвява. Но да не се забравя и задкормилното устройство, защото тогава теста може да се промени.
    Все същия ™G-Baby™

    Лудият се оплаква,
    че хората не го познават,
    а мъдрецът —
    че не познава хората.


    House M.D.
    -Sometimes we can't see why normal isn't normal.

  5. #30
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Цитирай Първоначално написано от Whyniser Виж мнението
    ^^

    Тука няма спор , но двете коли не са съпоставими реално.При положение, че от страна на Нисана имаш спортен GT модел, 4х4 , 2 турбини и всичко останали неща свързани с този модел. А М6 си е стандартен базов модел с малко по-спортна насоченост от обикновения стандарт. В случая GT-R отвява. Но да не се забравя и задкормилното устройство, защото тогава теста може да се промени.
    Идеята беше, че BMW правят луксозни автомобили със спортна насоченост, но са далеч от спортните автомобили.

  6. #31
    Супер фен Аватара на Whyniser
    Регистриран на
    Apr 2007
    Град
    Благоевград
    Мнения
    1 341
    Определено е така.И е глупаво да се спори така несъстоятелно. Спора нещо наподобява на голф 2ка с реактивен двигател и самата ракета.
    Все същия ™G-Baby™

    Лудият се оплаква,
    че хората не го познават,
    а мъдрецът —
    че не познава хората.


    House M.D.
    -Sometimes we can't see why normal isn't normal.

  7. #32
    Повече от фен Аватара на Je7
    Регистриран на
    Oct 2009
    Мнения
    398
    Цитирай Първоначално написано от draid Виж мнението
    Идеята беше, че BMW правят луксозни автомобили със спортна насоченост, но са далеч от спортните автомобили.
    комбинират спортно с луксозно.
    Определено М6 не е конкурент на ГТР и не е замислен като такъв.
    GTR e страхотна кола, тва обаче не прави БМВ М-дивизия "спортно-насочени". Не знам от къде си го измисли.
    Не съм фанатик на тема БМВ, но да кажеш, че не правят спортни коли е глупост, огромна. Принципно нормалните БМВ-та са по-спортно ориентирани, а М-сериите са си баш спортни. Вярно е че им слагат луди цени ама си имат пазар и то доста стабилен. Всеки според вкуса и възможностите си. Аз също бих избрал R35.
    А немците правят и винаги са правели "бегачки". Примери много...
    най-бързата серийна кола в света например.

    Въобще не подкрепям рацерите с 20-годишни опели, бмв-та и голф-ове, дето си мислят че карат болид и пътя е техен.
    Та към автора на темата, по-добре си вземи кола, която да е здрава, икономична и не мн мощна. Пък като се научиш да караш и ти стане бавна, ще я смениш.

  8. #33
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    BMW не са луксозни коли! В 21 век електрически стъкла и кожени седалки(нищо, че аз ги мразя) идват стандартно на много коли! Да не говориме, че модели като 3-ките са си направо спартански. И не М BMW също не са спортни коли.

    BMW има толкова добър пазар точно защото е в класа на Honda, Toyota, Starbucks, Apple и тн...

  9. #34
    Повече от фен Аватара на Je7
    Регистриран на
    Oct 2009
    Мнения
    398
    Цитирай Първоначално написано от Nakadah Виж мнението
    BMW не са луксозни коли! В 21 век електрически стъкла и кожени седалки(нищо, че аз ги мразя) идват стандартно на много коли! Да не говориме, че модели като 3-ките са си направо спартански. И не М BMW също не са спортни коли.

    BMW има толкова добър пазар точно защото е в класа на Honda, Toyota, Starbucks, Apple и тн...
    Какви са М БМВ?
    Ти си като развален грамофон. Подкарай го тоя старбъкс, като си толкова отворен!
    Разбрахме, че бачкаш извънземна работа в щатите и че караше по едно време РС4. И кво? РС4 ли е най-великата кола на света. Аудито е по-различно от старбъкс и епъл? Дрън че пляс. Евала, че си се реализирал добре(ако тва дето си твърдял в тоя форум е истина), ама недей да ръсиш глупости.

    Разбирам някой от тия, с които споря да караше Ферари, Астън Мартин... нещо екзотично и да ми говори, че коли, които си попадат в клас спортни са някви постни бавни каручки дето производителите се прецакват да произвеждат едва ли не. Пък хората се прецакват да ги купуват.

  10. #35
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Цитирай Първоначално написано от Je7 Виж мнението
    Какви са М БМВ?
    Ти си като развален грамофон. Подкарай го тоя старбъкс, като си толкова отворен!
    Разбрахме, че бачкаш извънземна работа в щатите и че караше по едно време РС4. И кво? РС4 ли е най-великата кола на света. Аудито е по-различно от старбъкс и епъл? Дрън че пляс. Евала, че си се реализирал добре(ако тва дето си твърдял в тоя форум е истина), ама недей да ръсиш глупости.

    Разбирам някой от тия, с които споря да караше Ферари, Астън Мартин... нещо екзотично и да ми говори, че коли, които си попадат в клас спортни са някви постни бавни каручки дето производителите се прецакват да произвеждат едва ли не. Пък хората се прецакват да ги купуват.
    Много нерва има в тебе бе момче... Да не би някой да ти е накърнил егото което се състой от собственост на BMW?

    Никъде в темата не съм говорил за Audi, RS4, моето материално положение, къде съм и що съм. Твоята намеса на такива неща е напълно не на място! Но след като спомена какво съм карал по 1 време ще ти кажа, че и BMW съм карал.

    Моля те, прочети ето този ред отново и много внимателно! Ако трябва и повече от веднъж го направи.
    Цитирай Първоначално написано от Nakadah Виж мнението
    не М BMW също не са спортни коли
    Или казано по друг начин BMW-та които не са M ака 320/323/325/530/760 и тн не са спортни коли! Те не са в спортен клас! И да коли като 320/323 и тн са бавни!

    Никъде не съм казал, че M са бавни или, че не са спортни! Никъде не съм говорил против M колите в тази тема!

    Цитирай Първоначално написано от Nakadah Виж мнението
    BMW е в класа на Honda, Toyota, Starbucks, Apple и тн...
    С този си пост не казвам, че Starbucks(което до колкото знам, вече го имате в България и е много модерно) или пък Apple(без който в България си никой) са коли. В това мое изречение казвам нещо съвсем различно което докато си фенче никога няма да можеш да разбереш... И да, Audi няма място в този списък!

    ЕДИТ: Преди да се заядете с мене се научете да четете и да се аргументирате. Много обичате да вкарвате информация някъде от въздуха която нито е в темата нито е важна в дадена тема...
    Последно редактирано от Nakadah : 12-22-2012 на 01:56

  11. #36
    Повече от фен Аватара на Je7
    Регистриран на
    Oct 2009
    Мнения
    398
    Не ми е накърнено егото и не карам БМВ.

    да, онова не го разбрах. Помислих, че си пропуснал запетаята след "не".
    Моя грешка е, сори.
    Прав си, че обикновените БМВ-та не са спортни коли.

    Имаш предвид, че да караш БМВ, да имаш Мак и да пиеш кафе в Старбъкс е върховна гъзария за някои хора?
    Ако е това, съгласен съм.

  12. #37
    Защо коментарите са насочени срещу БМВ ? някакво мнение за Ауди А3 примеро или за фиат пунто ?

  13. #38
    Фен
    Регистриран на
    Dec 2007
    Град
    Варна
    Мнения
    257
    Ако имаш наистина мерак да пързаляш и да се учиш на контрол то "дъртото,гадно,закъсващо" БМВ е за теб.Има някакъв странен мит,че тези коли не вървят зимата и съм доказвал на доста хора,че грешат пък и доста коси съм изправил докато се забавлявам.Но наистина трябва да имаш желание да се учиш,защото е малко по-трудно за свикване от предняка.След като се научиш ще разбереш предимствата на задното пред предното,а именно контрола над предницата(волана) и над задницата(педала за газта)...освен ако не си огромен ентусиаст по-добре се насочи към нещо различно(с грешното предаване )...Вектра Б,Пасат,А4...И това ти го казва заклет RWD фен.Пo-добрия избор е задното,но просто не е за всеки.(не всеки иска да става по-бърз,да пързаля и т.н,а просто иска да кара без много усилия).
    Дъжд кола не мие и срам путка не ебе!

  14. #39
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 780
    така... като човек дето преди 8 месеца продадохме старото Е34 525i 192 коня M50 93-та (за тия дет не знаят туй е BMW )мога да кажа че е супер здрава машина, лесно можеш да се убиеш с нея, въпроса е че разхода градско рядко падаше под 16. Всеки БМВ фен знае че БМВ спряха да съществуват след 2000 година. (бях фен, сега карам нещо по-икономично и по евтино за поддръжка) И не го казвам щото сме имали такова, ами чета по форуми, питали сме в сервизи... Имам познат с E60 530d 2007-ма пълен М пакет туй унуй ама през 2 седмици в сервиза... Та да кажа. Старите БМВ-та са доста по-корави от новите, а новите вървят предоволно. Стават да ги караш на писта 1 път в седмицата... казвам писта щото ако я настъпиш по наще пътища кекавите им окачвания направени за господарите на немските аутобани ще станат на сол за 1 ден... ако разчиташ за ежедневка да караш някое M3 E92 или M5 E60... по хуу я продай и си земи голф 2 дизел
    Последно редактирано от xXxAngerfisTxXx : 12-24-2012 на 16:19

  15. #40
    Голям фен Аватара на Xitap
    Регистриран на
    Jan 2004
    Град
    Vav fitnes zalata
    Мнения
    552
    Цитирай Първоначално написано от Je7 Виж мнението
    А немците правят и винаги са правели "бегачки". Примери много...
    най-бързата серийна кола в света например.
    Колега, в грешка си. Сериен автомобил на конвейерно производство казваме, най-бързия казваш е БМВ? Не е БМВ, Dodge Viper е, както и новия Крайслер Viper. Аз лично съм шофирал тази 10-цилиндрова машина и видях за какво чудо става дума. И не са немците със най-бързата кола. Дори и Бугати не е най-бързата вече, Saleen Mustang GT прототипен модел 2012 е най-бързата.

  16. #41
    Повече от фен Аватара на Je7
    Регистриран на
    Oct 2009
    Мнения
    398
    Цитирай Първоначално написано от Xitap Виж мнението
    Колега, в грешка си. Сериен автомобил на конвейерно производство казваме, най-бързия казваш е БМВ? Не е БМВ, Dodge Viper е, както и новия Крайслер Viper. Аз лично съм шофирал тази 10-цилиндрова машина и видях за какво чудо става дума. И не са немците със най-бързата кола. Дори и Бугати не е най-бързата вече, Saleen Mustang GT прототипен модел 2012 е най-бързата.
    Никъде не съм казал, че БМВ е най-бързата кола в серийно производство. Бугати ВЕйрон Супер спорт е. SAleen Mustang GT прототипен модел е прототипен модел, а не кола в производство. ВАйпъра не знам къде го слагаш.

  17. #42
    Голям фен Аватара на Xitap
    Регистриран на
    Jan 2004
    Град
    Vav fitnes zalata
    Мнения
    552
    Цитирай Първоначално написано от Je7 Виж мнението
    Никъде не съм казал, че БМВ е най-бързата кола в серийно производство. Бугати ВЕйрон Супер спорт е. SAleen Mustang GT прототипен модел е прототипен модел, а не кола в производство. ВАйпъра не знам къде го слагаш.
    Цитирал съм казаното от теб за немците. А по-бърза серийна шосейна кола (над 500 бр. годишно производство) са Корвет и Вайпер. Там ги слагам... където на реални условия няма кой да им се опре. И не ми излизай с AMG и разни тунинг фирми, дето изменят заводското. Та ако не си шофирал Вайпер, пожелавам ти да се качиш, сам да се увериш коя е най-бързата серийна кола. Няма Тойоти, Мазди, Хонди и М-ки. Всичко остава назад!

  18. #43
    Голям фен Аватара на DENKAZ
    Регистриран на
    May 2010
    Град
    В реалността
    Мнения
    773
    Пълни глупости говориш. Първа кола, искаш да не е нормалните 70-80 коня, през това време да не ти гори, да не забравим задното предаване за да се правиш на гъзар. Не става нещо.
    Schhh! Hear the silence...

  19. #44
    Мега фен Аватара на MaGuSs
    Регистриран на
    Nov 2009
    Град
    Варна
    Мнения
    3 182
    Мерцедеса му е майката
    -Щастието е нещо вътрешно, а не външно, затова то не зависи от онова, което имаме, а от това, което сме.
    -Учи се от вчера, живей за днес, вярвaй в утре!

  20. #45
    Мега фен Аватара на xXxAngerfisTxXx
    Регистриран на
    Jan 2010
    Град
    Adidas City a.k.a. Бургас ве лек...
    Мнения
    26 780
    Цитирай Първоначално написано от MaGuSs Виж мнението
    Мерцедеса му е майката
    Bugatti Veyron Supersport му е майката

  21. #46
    Супер фен Аватара на ForzaFelipe
    Регистриран на
    Apr 2010
    Град
    Варна
    Мнения
    2 333
    Едно Камаро или Чалънджър му е майката Може да не са най-бързите,но звука от двигателите е божествен и определено ще съберат повече погледи
    >>DjBelev<<

  22. #47
    anonymous708973
    Guest
    Що не спорите в тема, предназначена за това?
    Влизам, майна, искам да видя колички, подходящи за начинаещи и тука ми спорят за БВМ-та, Бугати-та и някви подобни, дето не са коли, а бронирани ракети.

    Идеалната първа кола гори малко и има евтина поддръжка, не е автоматик и е готина на цвят :д

    Като почнете на 18 да се изхвърляте, че не карате "френски чекии" ,ами немски бегачки , които ви горят една средна заплата и ми се иска да се гръмна , в главата , с гранатомет.
    Мда. Вчерашен пикльо... кой ще ти купи БМВ-то, бе? Кой ще му плаща сервиза, където, ако влезе, не ти мърдат 300-400 лв? Кой нормален родител ще те остави да караш кола, която е тон и половина - два?
    И аз получавам душевен оргазъм при мисълта да си имам голямо мъжкарско немско возило, ама си налягам парцалките и ще съм благодарна, ако изобщо видя кола.
    Последно редактирано от PinkPan7her : 01-08-2013 на 12:30

  23. #48
    Супер фен Аватара на Oldschool
    Регистриран на
    Oct 2011
    Мнения
    1 583
    Е, има и такива младежи - често ги пишат из черните хроники - онзи ден четох един на 19 с Х5-ца се е помлял на магистралата...

    Според мен голф 3 е перфектна първа кола, както и подобните Рено Клио, Форд Фиеста, Опел Корса - вече всичко е и въпрос на възможности, така че няма да се обясняваме с години и т.н.

  24. #49
    Мега фен Аватара на granger
    Регистриран на
    Jul 2011
    Град
    Beyond reality
    Мнения
    12 830
    Съгласна съм , 3ката е пичовско автомобилче. Стабилничко ми е с него , въпреки,че не е тежко ,колкото БМВ-то на бащата,ама гледам да не карам бързо, че в тая поледица понякога си се чудя на акъла къде съм тръгнала с колата,ама като имам задачи доста...няма как.
    maDamn

  25. #50
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Цитирай Първоначално написано от granger Виж мнението
    Съгласна съм , 3ката е пичовско автомобилче. Стабилничко ми е с него , въпреки,че не е тежко ,колкото БМВ-то на бащата,ама гледам да не карам бързо, че в тая поледица понякога си се чудя на акъла къде съм тръгнала с колата,ама като имам задачи доста...няма как.
    Колата не е направена да се кара само през деня или лятото, просто зимно време трябва да се знае как да се кара + чифт хубави гуми и няма ядове.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си