- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- Подходяща първа кола?
Аз взех скоро книжка и тате ми подари ауди а3 1.9 тди перфектна кола много удобна , икономична и има доста добра форма . Препоръчвам ти я !
За първа кола голф 3 е прфектен.Изглежда прилично евтина подръжка, много издръжлива кола и най-важното като я ударите няма да ви е скъпа поправката.Аз не познавам начинаещ шофьор без катастрофа.
Ами аз съм без катастрофа..за няма 2 години имам 110 000+ (г/д 50/50 - градско/извънградско) километра зад гърба си заради работата и не само...по темата - голф 3 наистина е добра кола, само че по издръжливост голф 2-ката я бие...има и много, много други коли, които са подходящи...всяка кола си има предимства и недостатъци...има обаче някои неща, които са много по-важни от това каква кола караш...първо трябва хубаво да си набиеш в главата, че шофирането е ОТГОВОРНОСТ преди всичко останало...като седнеш зад волана трябва да си сигурен в себе си (което ще рече да си вътрешно спокоен и да знаеш какво правиш (което НЯМА да рече да караш със 100 км/ч в града...това не те прави готин...нито пък да си сложиш тръба от комин за ауспух)) Та..щях да кажа, че пътя не е опасно място, просто адски многото олигофрени го правят опасно, но се сетих, че сме в България и има и едни вдлъбнати неща в земята, дето се размножават като ромско семейство и също спадат към опасностите на пътя, така че ако чувстваш, че нещо не е както трябва - с придружител на полигон или на някое място с по-малко трафик, докато не свикнеш...И ЗАПОМНЕТЕ - Ш*БАНАТА КНИЖКА НЕ КАРА КОЛАТА !
Точно... зимайте голфове и ги блъскайте ! Или пишете в фолЦФАген (пернишкия) клуб - гоуфо гасне... запушена дюза на моното ? препоръчайте близка морга да си я сменя...
Вчера съседа дето доста мрази опеларския ми, се мъчи да запали 3-ката, горката не палиаз гледам през терасата и рева от смях
![]()
Последно редактирано от xXxAngerfisTxXx : 02-19-2013 на 19:21
Зимай те жигули бре...![]()
Чуечц с две разбити яйца и един черпак
Може да се ебавате, но моите родители чакаха 11 години за лада 5-ца.
То и Опел е немска кола...
Ама аз си предпочитам голфецътявно съм му привикнала вече. Има си и име моя - Галфонсо.
Карала съм и пасат 2002/3 (5-6 пъти), по-стабилна ми беше , по-тежка е естЕ , ама моя пич ми е по-удобен в градско!
Последно редактирано от granger : 03-19-2013 на 18:42
maDamn
Малееееееееееееее тва Файтона като го видях за първи път и ми окапаха оченцата...много добро!лудница е.
maDamn
Като за VW си е топ модел. Обаче 90% От файтона е ауди, 10% VW... Двигател ауди, дизайн ауди, вътре интериора всичко като на ауди... файтоните мисля че имаха 6.0 V12 версия (пак ауди двигател) които са меко казано изроди... но все пак не може да се сравнява с Audi S8, Benz S65 AMG, BMW 760Li... но за сметка на това са по-надеждни
Беги с тоя ковчег...
http://www.autohansa.ru/upload/iblock/73a/3.jpg
http://market.autoua.net/data/catalo...003-p3935b.jpg Открий те разликите......
Чуечц с две разбити яйца и един черпак
Защо сравняваш колите по външен вид само ? Фаетона споделя обща платформа с Бентли,не с А8![]()
Downsizing вече има и при Audi A8. W12 се предлага само в топ версията, а другите са си V8T мотори.
ха-ха-ха на опелистчето.. да си кюта там осмата ръка бангия и да се мисли за готин...
аз поне имам кола на МОЕ ИМЕ... ти ко имаш ве дрисняснимки на бугати феерон и си мечтаеш как като вземеш книжка след 5 години ще караш на татьо ти гоуфо
лапенца мръсни не разбрахте ли че има ли Kadett E GSi / Astra F GSi/ OPC ще ви насере 80% от "бегачките ви във форума"![]()
Последно редактирано от xXxAngerfisTxXx : 03-31-2013 на 19:27
Аз пък бях свидетел как Пежо 106 рали дет е 1.6 116коня наака Ауди 90 куатро 2.0 160коня. Вървят горе долу колкото астра жси си ай 150-тка, но пежоте след 150км/ч еее като сувалка.. тъй де като самолет... ще литне още малко![]()
Чуечц с две разбити яйца и един черпак
льек,
спри да мислиш с анцуга си на адидас, ами осъзнай, че има хора, които можем да си позволим нови коли и не ни интересува да се надбягваме с някакви тънкопишковци, дето се чудят как да се направят на мъже. Сега можеш да загънеш цирка и да се върнеш в Меден рудник, където да се правиш на интересен пред другите примати...
xXxAngerfisTxXx - дриснята си ти и вземи се спри малко с тея счупени опели вече, и ти си мечтаеш да караш кола ама караш .... Опел. Като е на твое име кво герой ли си къв си, аз като имам 4 кво да идвам да те замярам с тях ли? Стига се прави на паляк и че много разбираш от коли защото изобщо те няма никъде, че тръгнал и хората да оприличава на дрисня и тем подобни - видях те колко си в час с тема двигатели с вътрешно горене и развитие на автомобилния спорт, стига толкова се излага. До автора на темата - с това пързаляне къде си тръгнал като нямаш никакъв опит, искаш да се пързаляш към някое дърво ли ? Вземи купи си някоя кола до 100 коня, покарай я, свикни малко на това как реагира колата ти и тогава почвай да мислиш за пързаляне, освен и ти ако не искаш да се разписваш в хрониките с ПТП. Що не разберете, че да караш бързо не означава че може да караш. Всеки тъпанар може да кара с 150-160, важното е как може да си овладееш колата и как преценяваш ситуациите, а не аййй караме с 150 ухааа голямата работа смеИ гледам тука все разбирачи и шофъори - я като знаете толкова и БМВто много вървяло - колко процента има загуби по кардана съпоставено със загубите по предното предаване, да си поговорим малко в числа, че сте ми много интересни
![]()
Последно редактирано от Pug_306 : 04-01-2013 на 09:16
още ли я дъвчете темата?
За първа кола, на млад шофьор, нещо до 100 коня макс, което да не гори супер много. пежаците, Голфче 3 или някой друг дребосък на VW са идеални.
maDamn
Няма смисъл да скачате срещу определени марки. Истината е че за всяка кола си има любители и тачещи марката. Много от хората които са слепи фенове, обикновено не са карали много коли за да преценяват адекватно. Карах и опел, доволен бях. Двигател без грешка, окачване също. Както всички знаем на опела проблем голям му е ламарината. При италианските коли проблема често е в окачването, при други коли пък поддръжката. Това е положението, да не говорим че много малко хора са се докосвали до 3-4 различни НОВИ автомобили, за да могат да съдят за качество, защото кола 2-3-4 ръка дето не си знае годините е изцяло късмет каква ще се падне.
Всички сме били начинаещи, аз започнах да карам 2.0 115 коня и сега знам, че такава кола не е за начинаещи. Всеки си мисли, че ще е внимателен че иска да кара голяма кола и т.н. обаче истината е че това са пълни глупости. Ще карате внимателно 1-2-3 месеца и тогава идва най-лошото, защото младият дришльо най-вече става въпрос за мъжки пол, започва да си мисли, че владее колата перфектно, че всичко знае, а истината е че даже не знае какво е феродо. Та не се мятайте на големите бегачки, на големите двигатели. Не се правете на големи разбирачи, като едва имате 18-20 години. Едно момче специално, а и не само трябва да започне да се учи да кара на по-стара кола, да се научи кое какво и къде е на тая кола, да смени едни накладки, едни дискове, да пооправи това онова за да има някакви познания за тая кола. Колата не е само газ и спирачка в ламаринена кутия.
Човек , няколко пъти се качвах в колата на баща ми БМВ, тежко возило ,доста...вярно по-стабилна ми е , но не е кола за мен. Карала съм и новичък пасат 5 ,6 пъти. Но засега по-малки и не толкова мощни коли, по-малки кубици.
Баща ми ме бъзика ,че ще ми взима смарт, че да мога да се паркирам навсякъде ,където си пожелая,ама с колелото щял да ме мине![]()
maDamn