Когато караш с 80 си много по-невнимателен, отколкото със 180, това да го знаеш. Скоростта няма толкова голямо значение, значение има това, другите да те отразяват (разбирай да те виждат на пътя) и да си концентриран на 200% в това, което правиш.
Приятелят ми е падал със 160 - само ожулена до кокал капачка на едното коляно. Скоро падна със 60 и е със счупена ръка и нос. Ще ми кажеш ли какво значение има скоростта тук? Другото - завииси как паднеш и дали ЗНАЕШ как да паднеш. Става дума за резонанс. Има си техники и начини за падане при резонанс, но за това вече правят моторите с фабричен демпфер, който обира неравностите по пътя.
Също така - много по-лошо можеш да се пречукаш със скутер - кво като вдигат 90, по-нестабилни са и стойката им е всеедно седиш на тоалетната. Но това е друга тема.
Последно редактирано от koshtramba : 07-04-2013 на 16:53
Пази моториста !!!
Моля те, не карай кола, ако ти е трудно и не забравяй, че огледалата не са аксесоар. Ние сме на пътя и не сме невидими. Благодаря ти.