Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
'Моделирал' си с вграденото си видео 'щото бокс моделирането не иска бърз компютър. Пробвай да скулптурираш и като ти станат по 5-6ГБ в swap-а файловете и по 3-400мб .psd-та пак ще говорим ;3 Единствено Zbrush е изключение и можеш да минеш със слаба видео карта, но пък ти трябва приличен процесор и бърз хард.

ОП-то спомена, че обработва HD клипове - я сметни ако снима при 30 кадъра в секунда, 60 секунди клип колко е ? 1800 изображения, всяко от тях 1920*1080 вектора за смятане ? Погледни после един елементарен Blur колко операции изисква (https://ccrma.stanford.edu/~jos/fp/D..._Low_Pass.html).
Видно е предполагам защо хората са решили да прехвърлят това върху GPU-то.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kernel_(image_processing) ето още малко ако ти е интересно.

Разбирам, че няк'ва картинка ти се струва елементарна и тн, ама като напляскаш 20 ефекта отгоре, всеки от които трябва да си върши операциите пиксел по пиксел, и като говорим за толкова високи резолюции нещата просто стават тежки.

И не забравяй, че като цъкнеш Play се кешва върхи видео картата цялата тази информация. Недостатъчно памет = чисти кеша = изчислява повторно. Лайняно си е.

Във всеки случай си прав, де - едното ССД или по-скъпо видео няма да й решат проблема. Трябва си и сносен процесор, и достатъчно рам. Просто казвам, че от изброените, ако вземе само 1, от ССД ще забележи най-голям плюс. Твай то
Не се изразих правилно... 3D чертане имах предвид...
Ами, не се натоварва повече от това да си пуснеш HD филм... А да не говорим, че докато обработваш видеото, не е задължително да го гледаш на пълна резолюция, че е дори и невъзможно малко...