- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Оценките в училище
Тя им пишеше ниски оценки точно щото не можеха да разкажат урока. Те бяха свикнали да си разказват уроците както си бяха в учебниците и имаше учители които дори не ги слушаха кво разказват, щото знаеха, че нашите са си научили урока дума по дума.
Затова се кефех на историчката, щото при нея като някой тръгне да си разправя урока така, тя го спираше и почваше да му задава въпроси от края, средата, искаше да се даде личностна оценка на дадено събитие от периода на урока и нашите, понеже не са свикнали на такава умствена дейност просто блокираха. Бъркаха се и не знаеха кво да кажат. Много им сме се смели и те затова мразеха преподавателката, щото при нея нямаше как просто да си назубкат урока и да минат. Много ме е яд, че повечето учители не бяха като нея.
аха, нямат реални знания. що ли ми се струва, че завиждаш?
случвало ми се е неведнъж да зубря главно анализи по литература, защото ни изпитваше устно, а аз блокирам, когато ми се налага да говоря пред хора и не мога да навържа думите. ем, и до днес си помня образът на хектор от илиада, кирил от пространното житие и прочие глупости.
добре, кажи ми с какво се чувстваш ощетен/а? пак казвам, ако учиш, няма как да бъдеш ощетен. тия ги разправяй другаде.
/към дриймнещо си тва/
Сега като се замисля на какви фрапантни неща съм бил свидетел, в час по география, една от стадото на пълните отличнички говори на дъската с картата и изтърсва за Австралия "Оня остров(!) Сенегал(!!!)", при което госпожата просто си промърмори 'продължавай' и тва беше. Дори не си правеше труда да я слуша, аз ако бях изтърсил такова нещо, не двойка за часа, направо щеше ми пише 2 за срока.
Poor reading comprehension skills... дриймнещо си...
Не ме познаваш. Нямаше причина да завиждам.
Чувствах се ощетена, защото губехме време в посредствено декламиране на текстове. След разказвателните предмети се чувствах като човек минал през brainwashing session.
П.П. Ива, не си длъжна да отговаряш на толкова лични въпроси, но... на колко си?
I said: I long to learn the things that are, and comprehend their nature, and know God.
вижте кво, съншайнчета ;д. проблемът ви е, че ви пука прекалено много. и да, един вид завист си е, което е много грозна черта. смятам, че в главата ми протича мисловна дейност. зубренето е /било/ просто средство, което да ми помогне да говоря, но това по никакъв начин не означава, че не разбирам това, което съм назубкала. по лесно е, когато в главата ми сякаш е заснето това, което трябва да изкажа устно.
на 19, минала съм през тези години, спокойно.
Последно редактирано от dreamwalker : 02-13-2015 на 13:16
I said: I long to learn the things that are, and comprehend their nature, and know God.
да, ядоса ме. реално, нищо не каза. от постовете ти лъха само завист. сори, но за да запаметиш голямо количество информация, също ти трябва умствен капацитет, мозъчните връзки да работят и дрън-дрън. да, бележкарка съм. да, максималистка съм. сори, че имаш тройки, но тва е положението. ):
А шамари?
По дупето? :Д
Виж какво, съншайн, никога не ми е пукало за училище особено. В гимназията под 300 отсъствия на година не съм падал и въпреки, че някои години имах успех над 5.50 никога не съм взимал стипендия, щото все бях наказан за нещо.
Въпроса е, че цялото ходене на училище беше едно голямо отбиване на номер, или казано по друг начин - симулиране на дейност.
Преподаването е призвание, а вече училищата масово са пълни с хора, които са станали даскали заради сравнително добрите условия, все пак 40-часова работна седмица и 3 месеца ваканция всяко лято.
// И на тея хора не им пука ти дали си разбрал нещо от това което си зубрил, не им пука дали си запленен от прекрасната българска литература или от богатата бг история, не.
На тях им пука единствено за това да си изсипят материала през радиоточката, да и да си го съберат от учениците горе-долу в същата форма, за да си изпълнят планчето(за да не ги закача инспектората) и да си вземат заплатката.
Последно редактирано от Aeternal : 02-13-2015 на 13:27
Щом ще слизаме до нивото на лични нападки, мога да успокоя Ivaaaaa, че с оценките съм нямала проблеми.
![]()
Последно редактирано от dreamwalker : 02-13-2015 на 13:25
I said: I long to learn the things that are, and comprehend their nature, and know God.
съжалявам. ни най-малко не ме интересуват оценките ти. и ти би трябвало да си така. учи си както знаеш и можеш, наблягай на това, което искаш и стига мрънка ( :
Благодаря, че изрази мнение. Оценявам го.
I said: I long to learn the things that are, and comprehend their nature, and know God.
Да изкараш в училище в момента е елементарно. Изискват се наистина минимални познания по предметите, за да имаш 6-ци. Завърших с отлична диплома и оценките никога не са ми били проблем. Пълен математически инвалид съм, по математика и физика често имах ниски оценки, но винаги съм завършвала най-малко с 5. Всички умни хора, които познавам не са имали никакъв проблем да си изкарат нужните оценки, независимо от пола. А в същото време познавам и хора, които не намирам за блестящи в нито една област, но също са завършили с отлични дипломи. Реално, малко старание ти трябва, за да имаш винаги отличен успех. А ако си по-надарен дори не е необходимо кой знае колко да се стараеш.
Сякаш обаче е по-неприемливо момичетата да са с лош успех и на тях по-трудно им се прощават лошите оценки, често вкъщи ги карат повече да учат, а момчетата ги оставят да се занимават с нещо странично.
Моята специалност в унито е една от малкото където сме 50/50 момчета и момичета и няма абсолютно никаква разлика в успеха на едните и на другите.
[color=#B22222][size=3][b]
Savoure l’harmonie du ciel,
Vois que tout est essentiel,
Et comprends que, toi aussi, tu en
Като цяло това ти "наблюдение" е система. Баловете за приемане в университет на момчетата също са по-ниски. Просто от момчетата не се изискват толкова добри оценки, може би защото всеки знае, че тях по-малко ги вълнува успеха им. Не че няма и момчета с 6.00 разбира се, но момичетата са повече.
Но, високите оценки въобще не означават, че си умен.
На мен пък не ми е интересна историята. Да я чета - да, да я слушам - да, но да знам всички дати наизуст - ами абсурд, няма как да стане. Не помня числа, никога не съм се и мъчила особено, изкарвах оценките си със задачи, извънкласни дейности, естествено и някой друг научен урок, но не системно и подробно. И какво, да завършвам срока с 3ки, само защото определен предмет не ми е страст? Ами не, положила съм достатъчно труд и заслужавам хубава оценка. Толкоз.
аз пък съм била в клас с 20 момчета и 8 момичета ;д на първо място по успех винаги бяхме аз и един съученик, зубърче, мамино детенце, на който му купуваха часовник/телефон/кола(!!), ако изкара шестичка по еди си какво.. :д
Всичко си е до човека.
Аз имам една съученичка, която е една от малкото с високи оцени по езика, иначе по всико друго е пълна нула. Да не говорим, че по отношение на държание, обноски и опит от живота дори, е много зле. Адски надута, завистлива и противен човек. Докато има едно момче от класа, с не толкова високи оценки, с което мога да говоря на дълго и широко за всичко, страшно много обща култура за възрастта си. Според мен оценките, не показват колко си умен.