
Първоначално написано от
solo_
Още от първата ми версия си ги имам.. Придружавани от оптимизирана глобална променлива "touch 1"
Ето примерен код който би изпълнил нещо като реакция (за чувства говорим...)
new variable = get_user_touch(Indistinct)
touch (Indistinct)
{
case TOUCH_T:
// new cvar
case TOUCH_P:
// new cvar 0
case TOUCH_P:
// new cvar 1
}
Сам по себе си този код е напълно безполезен, но вързан с ето този код:
но пред ивсичко трябва да вградим модул на име fakemeta тъй като в него се съдържат подобни функции
#include <fakemeta>
след това пишем new cvar_touch (в никакъв случай НЕ добавяме +ing защото при компилиране ще даде "loose indentation") ако ще пишем специален код специално за Indistinct то тогава ще трабва да добавим и масиви специално написани за Indistinct обаче преди написване на масиви трбва да добавим така наречената "string" която ще активира масивите при най проста команда, например натискане на клавиша "ENTER" сега правим така:
new myString[] = "Enter"
този код го навързваме със селекция:
const INDISTINCT_KEY_IN = "Enter" (ако кода е оптимизиран не е нужно добавянето на кавичките.)
така, до тук добре... сега сложната част - сглобяването:
Започваме:
/* Global variables */
new g_enter, g_indistinct
// Return_HANDLED [33]
return_touch (.) msgID . g_indistinct_touch = ArrayCreate(1, 1) <- (Ако цифрите в този код са повече от 1 то ще дава рефреш при всяко натискане на "enter" тоест кривата круша...)
// Load userindistinct data
load_customization_from_files() (сега трябва да създадем файл на име indistinct или к'ъвто си искате, аре да е Indi№
и сега пишем:
new const IN_INDISTINCT_FILE[] = "Indi.cfg" - cfg = configuration там ще бъдат запазени последно обновените настройки.
и сега:
// Start Indistinct touch
start_touch_indistinct(id, user)
{
// Get on
static Iindistinct
iIndistinctnum = fnGetOn()
И да тъй като се уморих сега ще отида да поизляза малко навън.. И после или утре ще довърша кода и ще го сглобя и ще видим кво ще стане...