.
Отговор в тема
Страница 1 от 2 12 ПоследнаПърви
Резултати от 1 до 25 от общо 42

Тема: test

  1. #1
    Мега фен
    Регистриран на
    Aug 2011
    Град
    beyond The Wall
    Мнения
    23 760

    test

    тема за тестове

  2. #2
    Мега фен
    Регистриран на
    Aug 2011
    Град
    beyond The Wall
    Мнения
    23 760
    асдф

  3. #3
    Мега фен
    Регистриран на
    Aug 2011
    Град
    beyond The Wall
    Мнения
    23 760
    [size=0.5]асдф[/size]

  4. #4
    Мега фен
    Регистриран на
    Aug 2011
    Град
    beyond The Wall
    Мнения
    23 760

  5. #5
    Супер фен Аватара на MrCreeper
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    2 121
    БРАО ЖОРЕ
    Don't hate the hacker,
    hate the code!

  6. #6
    Мега фен
    Регистриран на
    Aug 2011
    Град
    beyond The Wall
    Мнения
    23 760
    ИЦЕ, ДАЙ ДА ТЕ БАМНА ЗА ТЕСТ?

  7. #7
    Супер фен Аватара на MrCreeper
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    2 121
    ЩО ТЪЙ ПРАИШ
    Don't hate the hacker,
    hate the code!

  8. #8
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2015
    Мнения
    3 194
    хахахаха
    горкия още не схваща, че правата му са да чисти и редактира
    а чистач може да е всеки, акъл не е нужен, то за тва друг не е искал да го върши

  9. #9
    Супер фен Аватара на MrCreeper
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    2 121
    >Super Moderator
    ДОТА твърде нов си тук
    Don't hate the hacker,
    hate the code!

  10. #10
    Мега фен Аватара на pe6oskeiborda
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    3 863
    Цитирай Първоначално написано от A
    0
    Цитирай Първоначално написано от B
    1
    Цитирай Първоначално написано от C
    2
    Цитирай Първоначално написано от D
    3
    Цитирай Първоначално написано от E
    4
    Цитирай Първоначално написано от F
    5
    Цитирай Първоначално написано от G
    6
    Цитирай Първоначално написано от H
    7
    Последно редактирано от pe6oskeiborda : 07-18-2016 на 14:45
    ПОДЯВОЛИТЕ УСЕЩА СЕ ДОБРЕ ДА СИ ГАНГСТЕР

  11. #11
    Мега фен Аватара на pe6oskeiborda
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    3 863
    Мога да пиша с цветовете на дъгата! Отне ми 25 минути да напиша това съобщение.
    ПОДЯВОЛИТЕ УСЕЩА СЕ ДОБРЕ ДА СИ ГАНГСТЕР

  12. #12
    anonymous990763
    Guest
    Тук правят ли се тестове на извънземни?

  13. #13
    Мега фен
    Регистриран на
    Aug 2011
    Град
    beyond The Wall
    Мнения
    23 760
    Цитирай Първоначално написано от ДОТА Виж мнението
    хахахаха
    горкия още не схваща, че правата му са да чисти и редактира
    а чистач може да е всеки, акъл не е нужен, то за тва друг не е искал да го върши
    Продължавай да си бърбориш
    Изобщо не ми пречиш
    Даже може да те използвам за тестовете си

  14. #14
    Мега фен Аватара на pe6oskeiborda
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    3 863
    на тоя дота много му се нарани достойнството че му променят постовете ве много чувствително момче е
    ПОДЯВОЛИТЕ УСЕЩА СЕ ДОБРЕ ДА СИ ГАНГСТЕР

  15. #15
    Мега фен Аватара на pe6oskeiborda
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    3 863
    кво мислите за тоя шрифт ве маняци и манячки
    ПОДЯВОЛИТЕ УСЕЩА СЕ ДОБРЕ ДА СИ ГАНГСТЕР

  16. #16
    anonymous990763
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от pe6oskeiborda Виж мнението
    кво мислите за тоя шрифт ве маняци и манячки
    Става.

  17. #17
    Мега фен Аватара на pe6oskeiborda
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    3 863
    а тоя кефи ли ви а сякаш е по балансиран от предишния
    ПОДЯВОЛИТЕ УСЕЩА СЕ ДОБРЕ ДА СИ ГАНГСТЕР

  18. #18
    Мега фен Аватара на pe6oskeiborda
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    3 863
    я да видим как става ако комбинирам няколко
    ПОДЯВОЛИТЕ УСЕЩА СЕ ДОБРЕ ДА СИ ГАНГСТЕР

  19. #19
    Мега фен
    Регистриран на
    Aug 2011
    Град
    beyond The Wall
    Мнения
    23 760
    Абе вие защо си позволявате да ми спамите в темата?

  20. #20
    anonymous990763
    Guest
    Проблем?

  21. #21
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2015
    Мнения
    3 194
    Цитирай Първоначално написано от YoungBloodZ Виж мнението
    Даже може да те използвам за тестовете си
    ако напишеш същото още веднъж
    ще ти е за трети път
    ама то да си кух е призвание
    от съдбата си няма как да избягаш

  22. #22
    Повече от фен Аватара на Blockhead
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    305
    Код:
    import unittest
    
    class TestStringMethods(unittest.TestCase):
    
        def test_upper(self):
            self.assertEqual('foo'.upper(), 'FOO')
    
        def test_isupper(self):
            self.assertTrue('FOO'.isupper())
            self.assertFalse('Foo'.isupper())
    
        def test_split(self):
            s = 'hello world'
            self.assertEqual(s.split(), ['hello', 'world'])
            # check that s.split fails when the separator is not a string
            with self.assertRaises(TypeError):
                s.split(2)
    
    if __name__ == '__main__':
        unittest.main()

    eto 1 test
    КУЧКИ ДАВАЙТЕ ЧИПСА!

  23. #23
    Супер фен Аватара на MrCreeper
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    2 121
    Код:
    #include <iostream>
    #include <conio.h>
    #include <queue>
    #include <windows.h>
    #include <ctime>
    
    #include <cstdio>
    
    #define speed 45
    #define sizeX 14
    #define sizeY 24
    
    using namespace std;
    
    char table[51][51];
    deque <int> snakex;
    deque <int> snakey;
    char direction='d';
    bool gennew=true;
    int foodx, foody;
    
    void cleart()
    {
        for (int i=0 ; i<=sizeX ; i++)
            for (int z=0 ; z<=sizeY ; z++)
                table[i][z]='#';
    }
    
    void draw()
    {
        int ssize=snakex.size();
    
        for (int i=0 ; i<ssize ; i++) {
            table[snakex.front()][snakey.front()]=' ';
    
            snakex.push_back(snakex.front());
            snakex.pop_front();
    
            snakey.push_back(snakey.front());
            snakey.pop_front();
        }
    
        if (direction=='a' or direction=='A')
            table[snakex.front()][snakey.front()]='<';
        else if (direction=='s' or direction=='S')
            table[snakex.front()][snakey.front()]='V';
        else if (direction=='d' or direction=='D')
            table[snakex.front()][snakey.front()]='>';
        else
            table[snakex.front()][snakey.front()]='A';
    
        if(!gennew)
            table[foodx][foody]='.';
    }
    
    void update()
    {
        int update=1;
    
        if(kbhit())
            update=getch();
    
        if (    (update==97 or update==100 or update==65 or update==68)
            and (direction=='w' or direction=='s' or direction=='W' or direction=='S')) {
                direction=(char)update;
            }
        else if (   (update==115 or update==119 or update==83 or update==87)
                and (direction=='a' or direction=='d' or direction=='A' or direction=='D')) {
                direction=(char)update;
            }
    
    }
    
    void food()
    {
        int randx=50, randy=50;
    
        while(table[randx][randy]!='#') {
            randx=rand()%15;
            randy=rand()%25;
    
            foodx=randx;
            foody=randy;
        }
    
        table[randx][randy]='.';
        gennew=false;
    }
    
    void snakemove()
    {
        int x=snakex.front(), y=snakey.front();
    
        if (direction=='a' or direction=='A') {
    
            snakex.push_front(snakex.front());
            snakex.pop_back();
    
            if(y>0)
            snakey.push_front(snakey.front()-1);
            else
                snakey.push_front(sizeY);
            snakey.pop_back();
        }
    
        if (direction=='d' or direction=='D') {
            snakex.push_front(snakex.front());
            snakex.pop_back();
    
            if (y<sizeY)
                snakey.push_front(snakey.front()+1);
            else
                snakey.push_front(0);
            snakey.pop_back();
        }
    
        if (direction=='s' or direction=='S') {
            if (x<sizeX)
                snakex.push_front(snakex.front()+1);
            else
                snakex.push_front(0);
            snakex.pop_back();
    
            snakey.push_front(snakey.front());
            snakey.pop_back();
        }
    
        if (direction=='w' or direction=='W') {
            if(x>0)
                snakex.push_front(snakex.front()-1);
            else
                snakex.push_front(sizeX);
            snakex.pop_back();
    
            snakey.push_front(snakey.front());
            snakey.pop_back();
        }
    }
    
    void eating()
    {
        if (table[snakex.front()][snakey.front()]=='.') {
            table[snakex.front()][snakey.front()]='O';
    
            gennew=true;
    
            snakex.push_back(50);
            snakey.push_back(50);
        }
    }
    
    int onhit()
    {
        int headx=snakex.front(), heady=snakey.front();
        int repeat=0;
        int ssize=snakex.size();
    
        for (int i=0 ; i<ssize ; i++) {
            snakex.push_back(snakex.front());
            snakex.pop_front();
            snakey.push_back(snakey.front());
            snakey.pop_front();
            if (headx==snakex.front() and heady==snakey.front())
                repeat++;
        }
    
        if (repeat>1)
            return 1;
    
        return 0;
    }
    
    int main()
    {
        char newgame='z';
    
        system("color 0f");
        system("title BoyWithBike's Snake Game");
    
        srand( time(NULL) );
    
        snakey.push_front(7);
        snakex.push_front(7);
    
        snakey.push_front(8);
        snakex.push_front(7);
    
        snakey.push_front(9);
        snakex.push_front(7);
    
        for (int n=0 ; ;n++) {
            cleart();
            update();
            snakemove();
            draw();
            if (gennew)
                food();
            eating();
            if (onhit()) {
                system("cls");
    
                cout<<"Game Over"<<endl;
                cout<<"Your score is: "<<snakex.size()-3<<endl;
    
                break;
            }
    
            system("cls");
    
            for (unsigned long long i=0 ; i<=sizeX ; i++) {
                printf("\n");
    
                for (unsigned long long z=0 ; z<=sizeY ; z++)
                    printf(" %c", table[i][z]);
            }
    
            Sleep(speed);
        }
    
        cout<<"\nStart again? Y/N\n";
    
        while(newgame!='Y' and newgame!='y' and newgame!='n' and newgame!='N') {
            system("cls");
    
            cout<<"Game Over"<<endl;
            cout<<"Your score is: "<<snakex.size()-3<<endl;
            cout<<"\nStart again? Y/N\n";
    
            newgame=getch();
    
        }
    
        if(newgame=='Y' or newgame=='y') {
            while(!snakex.empty()) {
                snakex.pop_back();
                snakey.pop_back();
            }
    
            foodx=0;
            foody=0;
            gennew=true;
            direction='d';
    
            main();
        }
    
        return 0;
    }
    Ето ви код на Snake в терминал-а
    Don't hate the hacker,
    hate the code!

  24. #24
    Повече от фен Аватара на Blockhead
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    305

    Cool

    Код:
    #!/usr/bin/env python
    # Author: corbett@caltech.edu
    
    import numpy as np
    import unittest
    import re
    import random
    import exceptions
    import itertools
    from math import sqrt,pi,e,log
    import time
    ####
    ## Gates
    ####
    class Gate(object):
    	i_=np.complex(0,1)
    	## One qubit gates
    	# Hadamard gate
    	H=1./sqrt(2)*np.matrix('1 1; 1 -1') 
    	# Pauli gates
    	X=np.matrix('0 1; 1 0')
    	Y=np.matrix([[0, -i_],[i_, 0]])
    	Z=np.matrix([[1,0],[0,-1]])
    
    	# Defined as part of the Bell state experiment
    	W=1/sqrt(2)*(X+Z)
    	V=1/sqrt(2)*(-X+Z)
    	
    	# Other useful gates
    	eye=np.eye(2,2)
    
    	S=np.matrix([[1,0],[0,i_]])
    	Sdagger=np.matrix([[1,0],[0,-i_]]) # convenience Sdagger = S.conjugate().transpose()
    
    	T=np.matrix([[1,0],[0, e**(i_*pi/4.)]])
    	Tdagger=np.matrix([[1,0],[0, e**(-i_*pi/4.)]]) # convenience Tdagger= T.conjugate().transpose()
    
    
    	# TODO: for CNOT gates define programatically instead of the more manual way below
    	## Two qubit gates
    	# CNOT Gate (control is qubit 0, target qubit 1), this is the default CNOT gate
    	CNOT2_01=np.matrix('1 0 0 0; 0 1 0 0; 0 0 0 1; 0 0 1 0')
    	# control is qubit 1 target is qubit 0 
    	CNOT2_10=np.kron(H,H)*CNOT2_01*np.kron(H,H) #=np.matrix('1 0 0 0; 0 0 0 1; 0 0 1 0; 0 1 0 0') 
    
    	# operates on 2 out of 3 entangled qubits, control is first subscript, target second
    	CNOT3_01=np.kron(CNOT2_01,eye)
    	CNOT3_10=np.kron(CNOT2_10,eye)
    	CNOT3_12=np.kron(eye,CNOT2_01)
    	CNOT3_21=np.kron(eye,CNOT2_10)
    	CNOT3_02=np.matrix('1 0 0 0 0 0 0 0; 0 1 0 0 0 0 0 0; 0 0 1 0 0 0 0 0; 0 0 0 1 0 0 0 0; 0 0 0 0 0 1 0 0; 0 0 0 0 1 0 0 0; 0 0 0 0 0 0 0 1; 0 0 0 0 0 0 1 0')
    	CNOT3_20=np.matrix('1 0 0 0 0 0 0 0; 0 0 0 0 0 1 0 0; 0 0 1 0 0 0 0 0; 0 0 0 0 0 0 0 1; 0 0 0 0 1 0 0 0; 0 1 0 0 0 0 0 0; 0 0 0 0 0 0 1 0; 0 0 0 1 0 0 0 0')
    
    	# operates on 2 out of 4 entangled qubits, control is first subscript, target second
    	CNOT4_01=np.kron(CNOT3_01,eye)
    	CNOT4_10=np.kron(CNOT3_10,eye)
    	CNOT4_12=np.kron(CNOT3_12,eye)
    	CNOT4_21=np.kron(CNOT3_21,eye)
    	CNOT4_13=np.kron(eye,CNOT3_02)
    	CNOT4_31=np.kron(eye,CNOT3_20)
    	CNOT4_02=np.kron(CNOT3_02,eye)
    	CNOT4_20=np.kron(CNOT3_20,eye)
    	CNOT4_23=np.kron(eye,CNOT3_12)
    	CNOT4_32=np.kron(eye,CNOT3_21)
    	CNOT4_03=np.eye(16,16)
    	CNOT4_03[np.array([8,9])]=CNOT4_03[np.array([9,8])]
    	CNOT4_03[np.array([10,11])]=CNOT4_03[np.array([11,10])]
    	CNOT4_03[np.array([12,13])]=CNOT4_03[np.array([13,12])]
    	CNOT4_03[np.array([14,15])]=CNOT4_03[np.array([15,14])]
    	CNOT4_30=np.eye(16,16)
    	CNOT4_30[np.array([1,9])]=CNOT4_30[np.array([9,1])]
    	CNOT4_30[np.array([3,11])]=CNOT4_30[np.array([11,3])]
    	CNOT4_30[np.array([5,13])]=CNOT4_30[np.array([13,5])]
    	CNOT4_30[np.array([7,15])]=CNOT4_30[np.array([15,7])]
    
    	# operates on 2 out of 5 entangled qubits, control is first subscript, target second
    	CNOT5_01=np.kron(CNOT4_01,eye)
    	CNOT5_10=np.kron(CNOT4_10,eye)
    	CNOT5_02=np.kron(CNOT4_02,eye)
    	CNOT5_20=np.kron(CNOT4_20,eye)
    	CNOT5_03=np.kron(CNOT4_03,eye)
    	CNOT5_30=np.kron(CNOT4_30,eye)
    	CNOT5_12=np.kron(CNOT4_12,eye)
    	CNOT5_21=np.kron(CNOT4_21,eye)
    	CNOT5_13=np.kron(CNOT4_13,eye)
    	CNOT5_31=np.kron(CNOT4_31,eye)
    	CNOT5_14=np.kron(eye,CNOT4_03)
    	CNOT5_41=np.kron(eye,CNOT4_30)
    	CNOT5_23=np.kron(CNOT4_23,eye)
    	CNOT5_32=np.kron(CNOT4_32,eye)
    	CNOT5_24=np.kron(eye,CNOT4_13)
    	CNOT5_42=np.kron(eye,CNOT4_31)
    	CNOT5_34=np.kron(eye,CNOT4_23)
    	CNOT5_43=np.kron(eye,CNOT4_32)
    	CNOT5_04=np.eye(32,32)
    	CNOT5_04[np.array([16,17])]=CNOT5_04[np.array([17,16])]
    	CNOT5_04[np.array([18,19])]=CNOT5_04[np.array([19,18])]
    	CNOT5_04[np.array([20,21])]=CNOT5_04[np.array([21,20])]
    	CNOT5_04[np.array([22,23])]=CNOT5_04[np.array([23,22])]
    	CNOT5_04[np.array([24,25])]=CNOT5_04[np.array([25,24])]
    	CNOT5_04[np.array([26,27])]=CNOT5_04[np.array([27,26])]
    	CNOT5_04[np.array([28,29])]=CNOT5_04[np.array([29,28])]
    	CNOT5_04[np.array([30,31])]=CNOT5_04[np.array([31,30])]
    	CNOT5_40=np.eye(32,32)
    	CNOT5_40[np.array([1,17])]=CNOT5_40[np.array([17,1])]
    	CNOT5_40[np.array([3,19])]=CNOT5_40[np.array([19,3])]
    	CNOT5_40[np.array([5,21])]=CNOT5_40[np.array([21,5])]
    	CNOT5_40[np.array([7,23])]=CNOT5_40[np.array([23,7])]
    	CNOT5_40[np.array([9,25])]=CNOT5_40[np.array([25,9])]
    	CNOT5_40[np.array([11,27])]=CNOT5_40[np.array([27,11])]
    	CNOT5_40[np.array([13,29])]=CNOT5_40[np.array([29,13])]
    	CNOT5_40[np.array([15,31])]=CNOT5_40[np.array([31,15])]
    
    ####
    ## States
    ####
    class State(object):
    	i_=np.complex(0,1)
    	## One qubit states (basis)
    	# standard basis (z)
    	zero_state=np.matrix('1; 0')
    	one_state=np.matrix('0; 1')
    	# diagonal basis (x)
    	plus_state=1/sqrt(2)*np.matrix('1; 1')
    	minus_state=1/sqrt(2)*np.matrix('1; -1')
    	# circular basis (y)
    	plusi_state=1/sqrt(2)*np.matrix([[1],[i_]])    # also known as clockwise arrow state
    	minusi_state=1/sqrt(2)*np.matrix([[1],[-i_]])  # also known as counterclockwise arrow state
    
    	# 2-qubit states
    	bell_state=1/sqrt(2)*np.matrix('1; 0; 0; 1')
    	@staticmethod
    	def change_to_x_basis(state):
    		return Gate.H*state
    
    	@staticmethod
    	def change_to_y_basis(state):
    		return Gate.H*Gate.Sdagger*state
    
    	@staticmethod
    	def change_to_w_basis(state):
    		# W=1/sqrt(2)*(X+Z)
    		return Gate.H*Gate.T*Gate.H*Gate.S*state
    
    	@staticmethod
    	def change_to_v_basis(state):
    		# V=1/sqrt(2)*(-X+Z)
    		return Gate.H*Gate.Tdagger*Gate.H*Gate.S*state
    
    	@staticmethod 
    	def is_fully_separable(qubit_state):
    		try:
    			separated_state=State.separate_state(qubit_state)
    			for state in separated_state:
    				State.string_from_state(state)
    			return True
    		except StateNotSeparableException, e:
    			return False
    
    	@staticmethod
    	def get_first_qubit(qubit_state):
    		return State.separate_state(qubit_state)[0]
    
    	@staticmethod
    	def get_second_qubit(qubit_state):
    		return State.separate_state(qubit_state)[1]
    
    	@staticmethod
    	def get_third_qubit(qubit_state):
    		return State.separate_state(qubit_state)[2]
    
    	@staticmethod
    	def get_fourth_qubit(qubit_state):
    		return State.separate_state(qubit_state)[3]
    
    	@staticmethod
    	def get_fifth_qubit(qubit_state):
    		return State.separate_state(qubit_state)[4]
    
    	@staticmethod 
    	def all_state_strings(n_qubits):
    		return [''.join(map(str,state_desc)) for state_desc in itertools.product([0, 1], repeat=n_qubits)]
    
    	@staticmethod
    	def state_from_string(qubit_state_string):
    		if not all(x in '01' for x in qubit_state_string):
    			raise Exception("Description must be a string in binary")
    		state=None
    		for qubit in qubit_state_string:
    			if qubit=='0':
    				new_contrib=State.zero_state
    			elif qubit=='1':
    				new_contrib=State.one_state
    			if state==None:
    				state=new_contrib
    			else:
    				state=np.kron(state,new_contrib)
    		return state
    
    	@staticmethod
    	def string_from_state(qubit_state):
    		separated=State.separate_state(qubit_state)
    		desc=''
    		for state in separated:
    			if np.allclose(state,State.zero_state):
    				desc+='0'
    			elif np.allclose(state,State.one_state):
    				desc+='1'
    			else: 
    				raise StateNotSeparableException("State is not separable")
    		return desc
    
    	@staticmethod
    	def separate_state(qubit_state):
    		"""This only works if the state is fully separable at present
    
    		Throws exception if not a separable state"""
    		n_entangled=QuantumRegister.num_qubits(qubit_state)
    		if list(qubit_state.flat).count(1)==1:
    			separated_state=[]
    			idx_state=list(qubit_state.flat).index(1)
    			add_factor=0
    			size=qubit_state.shape[0]
    			while(len(separated_state)<n_entangled):
    				size=size/2
    				if idx_state<(add_factor+size):
    					separated_state+=[State.zero_state]
    					add_factor+=0
    				else:
    					separated_state+=[State.one_state]
    					add_factor+=size
    			return separated_state
    		else:
    			# Try a few naive separations before giving up
    			cardinal_states=[State.zero_state,State.one_state,State.plus_state,State.minus_state,State.plusi_state,State.minusi_state]
    			for separated_state in itertools.product(cardinal_states, repeat=n_entangled):
    				candidate_state=reduce(lambda x,y:np.kron(x,y),separated_state)
    				if np.allclose(candidate_state,qubit_state):
    					return separated_state
    			# TODO: more general separation methods
    			raise StateNotSeparableException("TODO: Entangled qubits not represented yet in quantum computer implementation. Can currently do manual calculations; see TestBellState for Examples")
    
    	@staticmethod
    	def measure(state):
    		"""finally some probabilities, whee. To properly use, set the qubit you measure to the result of this function
    			to collapse it. state=measure(state). Currently supports only up to three entangled qubits """
    		state_z=state
    		n_qubits=QuantumRegister.num_qubits(state)
    		probs=Probability.get_probabilities(state_z)
    		rand=random.random()
    		for idx,state_desc in enumerate(State.all_state_strings(n_qubits)):
    			if rand < sum(probs[0:(idx+1)]):
    				return State.state_from_string(state_desc)
    
    	@staticmethod
    	def get_bloch(state):
    		return np.array((Probability.expectation_x(state),Probability.expectation_y(state),Probability.expectation_z(state)))
    
    	@staticmethod
    	def pretty_print_gate_action(gate,n_qubits):
    		for s in list(itertools.product([0,1], repeat=n_qubits)):
    			sname=('%d'*n_qubits)%s
    			state=State.state_from_string(sname)
    			print sname,'->',State.string_from_state(gate*state)
    
    class StateNotSeparableException(exceptions.Exception):
    	def __init__(self,args=None):
    		self.args=args
    
    class Probability(object):
    	@staticmethod
    	def get_probability(coeff):
    		return (coeff*coeff.conjugate()).real
    
    	@staticmethod
    	def get_probabilities(state):
    		return [Probability.get_probability(x) for x in state.flat]
    
    	@staticmethod
    	def get_correlated_expectation(state):
    		probs=Probability.get_probabilities(state)
    		return probs[0]+probs[3]-probs[1]-probs[2]
    5-qubit симулация на квантов компютър
    КУЧКИ ДАВАЙТЕ ЧИПСА!

  25. #25
    Супер фен Аватара на MrCreeper
    Регистриран на
    May 2011
    Мнения
    2 121
    Цитирай Първоначално написано от Blockhead Виж мнението
    Код:
    #!/usr/bin/env python
    # Author: corbett@caltech.edu
    5-qubit симулация на квантов компютър
    Здравей курбет
    Don't hate the hacker,
    hate the code!

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си