- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- Какви са ни колите?
'Ма тя колата, за която говоря (с педалските седалки), изобщо не е малка кола. Просто е гейски направена. А т'ва по какво си избирам мъже не е твой проблем и тъй като аз не го дискутирам тук по никакъв начин, смятам че не е твоя работа и ти да го правиш.
Но да, изразих се (с)вински. Има коли за всеки. Пластмасови, модерни, произведени с последния писък на прогреса... и коли за офроуд, примерно. Или мъжки коли. Или скъпи (не само на джоба) пари. Дори такива с душа и такива без.
А какво разбираш ти от коли, за да определиш коя е мъжка кола и коя не ? По боята или по формата ги класифицираш хахахахах
Звука, примерно.
Едит: забравих, че като жена нямам право на няк'во мнение. Извинявам се, приключих по въпроса.
Последно редактирано от babity : 12-25-2013 на 23:01
Истинските шофьори не карат автоматици.
Така е , аз не мога да карам и затова искам автоматик и то спортна колаМоже даже да спрем да ползваме мобилни комуникации и да почнем с гълъби
Ся сериозно за спортна кола от автоматик няма по добро , няма как човек да превключва по бързо от машина , демек да смяташ по бързо от компютър
Новите автомати превключват за от сорта на 0.1 секунди. В завоите няма нужда да ползваш техники от сорта на хиил анд тоу които са трудни особено ако педала ти не е като на мерцедес или бмв , запознатите ще ме разберат
Другото е че се изключва човешката грешка , няма как от адреналин да пропуснеш предавка и т.н. После ако говорим за нормална употреба не за рейсинг , ползваш си само единия крак , и можеш да си ядеш да си правиш други раоти много е удобно особено за дълъг път
За офроуд , аз трябва да работя много бързо с педалите на огромните баири и е адски уморително , с автоматика просто ще пусна педала на спирачката и колата няма да се свлече надолу , просто ще стои на място и когато подам газ ще поемепредимства на автомата колкото искаш , да не говорим че тип троници или менюал режим има от 20 години сигурно
можеш да си я превключваш ръчно тоест
![]()
Да ве ко си прикааш , ще смениш гърнето на някоя хонда и ще изкараш звук на v8Кажи на хората как да вадят подобен звук на хондите или на опелите си
Ще бъде мноо модерно , примерно хонда хеми
![]()
Последно редактирано от darknesswillfall : 12-26-2013 на 14:28
Аз на градско не спирам да рейсвам.
да много е яко особено по задръстванията единия ти крак постоянно да пружиниране всички живеем на село като теб бай да уей
Ееее, Слънце, нали си здрав? От толкова ли се уморяваш?
не вълче , не се уморявам изобщо и съм здрав , но тъй като обичам да съм най добър и най бърз във всичко , предпочитам да изключа всички недостатъцииначе за вграда не ми пука там не съм на компетишан
![]()
Няма да извадиш, също както няма да извадиш и от V8 звук на V12, ама след като особено второто се среща все по рядко, особено по нашите географски ширини няма какво да го споменавам. И разбира се голямо значение има изпускателната система за звука, ако щеш и на V8. Друга ми беше идеята с коментара.
Иначе към babity
Покарай по София няколко часа по задръстванията сутрин или към 17:00ч и много бързо ще заобичаш автоматика за градски условия. Автомата няма равен там, няма равен и във спортните коли, обясниха ти защо. Ако ти е голям зора ти да си ръчкаш скоростите си има типтроници и т.н. Да не говорим какво предимство имат в тежки зимни условя, особено ако човека зад волана не е виждал повече от 10см сняг.
Зак'во ми слагате в устата думи, които не са мои? Някъде да казах, че не удобно? Не. Съвсем друго нещо казах.
Някъде да прочете че е трудно ? Карай цял ден в задръствания по големите градове и виж после как ще си чувстваш левият крак.
draid ти моето момченце какви обувки носиш?Ако носиш кофти обувки и от 50 метра ходене ще се чувстваш бит през краката.
Автоматиците са за много тъпи хора.,затова не случайно се използват масово в Щатите.Автоматиците имат достатъчно недостатъци, за да не се налагат масово на пазара в България.Нека да изброя някои от тях за да не чешеш там където не те сърби - по-голям разход на гориво,по-ниска надежност(спрямо ръчните скоростни кутии),скъпи части при ремонт.Стигат ли ти тези или искаш още?Ето още-по-големи габаритни размери(спряморъчните),по-голяма маса(спрямо ръчните).
Съвсем друг въпрос и тема е това че при по-мощните двигатели(500,600 конски сили и нагоре) се използват заради по-плавната смяна на предавките.
Ръчките нямат предимства пред съвременните автоматици. Единствено за кеф може да караш ръчка. Единствената икономия на гориво можеш да я докараш като караш по надолнище на неутрална като си с ръчка... друг начин има ли?!?
А тези от Ф1, големи балъци да карат автоматици... сигурно ги правят така, за да е ПЛАВНА смяната на предавките.
Дори и само при наклон пак я има![]()
Направих едно бързо сравнение при еднакъв обем на двигателите,еднакво гориво и еднакъв брой предавки при един и същи модел-при дизеловите двигатели разликата между автоматична и ръчна скоростна кутия е 1,7 литра гориво по-малък разход на гориво в полза на ръчната скоростна кутия.При бензиновите двигатели и при пак еднакви параметри (-еднакъв обем на двигателя,еднакво гориво,еднакъв брой предавки при един и същи модел) разликата е 2 литра гориво отново в полза на ръчната скоростна кутия.
Извини ме забравих,че караме болиди от F1,а не обикновени автомобили.
Последно редактирано от zliat : 12-27-2013 на 12:28
И да наистина ръчките са за по-"истинските шофьори" , но аз лично винаги бих избрала автоматик.
Защо?
Защото..
1)2)3)И ако съвсеммм случайно от адреналина превключиш от 5та на 2ра при 160км/ч. си си заминал съвсем. ( защото и такива случаи има)
Или пък да ти се хлъзне ръката и да не можеш да превключил на следващият зъб.
Да не говорим, че АЗ Каквато съм блейка... трябва да гледам знаците + светофари , после трябва да гледам и пешеходците, да не забравяме и колите на пътя, особено ако има задръстване, с краката ще работя, с ръцете ще завивам, точно и една ръчка ми трябва и хептен ще се огелпя.
Затова не всеки трябва да има книжка. Да, инцидент може да стане с всеки, никой не е застрахован, но ако наистина превключването ти е кусура и те прави рисков водач, то наистина е по-добре да се придържаш към обществения транспорт.