
- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Най-тъпият предмет в училище
Първоначално написано от xxxbrokenhearthxxx
Да сигурно, щом според нас има тъп предмет ние сме простите ти си умната.
физиката е не за всекиПървоначално написано от PinkPan7her
сложна е .. за тъпи като теб![]()
Психология/Етика и право.. предполагам и сродните им Философия и Свят и личност няма да са от най-интересните...
Философия/Свят и личност
История, имам чувството, че от 2-3 години уча едно и също.
Няма тъп предмет, има слаби ученици по него, търсещи грешката другаде. В краен случай учителят не го бива.
На мен не ми се отдават Технологиите, които, за радост, вече не учим.
Не мога да повярвам колко хора пишат История и География WTF! Това са възможно най-интересните предмети за мен. Не съм голям фен на Психологията.
най-тъпият предмет в училище е димитър.
Ами.. то за едни са тъпи, за други неАз ако трябва да изреждам кое не ми харесва, сигурно цялата ми програма ще замине, но все си мисля, че от тези неща все нещо може да ми потрябва някога. Така че, какво да кажа.. ами ще кажа физическото, защото ние и без това нищо не правим, но трябва да мъкнем екип всеки път :@
Руски и Философия. Във всичко друго намерих поне капка смисъл.
за мен пък няма тъп предмет. да, програмата на доста от тях е суха материя, скучна и тн., ама има ли желание и добро преподаване от ответната страна все ще хванеш аджеба за кво се учат тия неща и как влияят във всекидневния свят. просто ей така, от обща култура е хубаво. като най-скучен за мен час бих казала физическо, защото от 6ти клас съм освободена и просто ги приемам като свободни часове ;д
Биология . Ей , няма такава простотия. За 7 години научих само за алелите и че с брат ми не сме осиновени , ама там помогна доста повече един епизод на д-р Хаус и последващо търсене от моя страна.
Математика, физика и химия (предметите, които най-често се споменават тук) според мен са предметите, които със сигурност трябва да бъдат оставени, защото са може би единствените, по които трябва да се мисли.
Но съм останала с впечатлението, че повечето ученици си мислят, че с това, което учим, даден предмет се изчерпва, което далеч не е така. Всеки един от изучаваните предмети е нужен, друг е въпросът как се учи. Просто системата ни е под всякаква критика. По-подробното изучаване не е необходимо за всички, но е нужно за някои. Имам идея за това как трябва да бъде образователната ни система, но за съжаление е невъзможно да стане (от икономическа и социална гледна точка).
Та... в българската образователна система най-тъпите предмети са музика, изобразително изкуство и литература (и забележете, това идва от човек, който ходи/е ходил на извънкласни уроци по всеки един от трите изброени предмета).