.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 34

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен
    Регистриран на
    Dec 2010
    Мнения
    5 613
    Брато ... стига сега. Не се прави на тъп. Добре знаеш, че можеш highres геометрията да я използваш за да извлечеш мап и да го наложиш върху lowpoly mesh-a. Така се правят гейм модели в крайна сметка.
    Пък дори и със софт. като topogun можеш да минеш по Highpoly модела от zbrush ако си започнал директно от там, вместо от мая примерно.

    Иначе си прав, че са статични тези в клипа, но ако имаш high res mesh-а на разположение проблеми нямаш.

  2. #2
    Мега фен Аватара на anonymous908491
    Регистриран на
    Nov 2012
    Мнения
    13 898
    Цитирай Първоначално написано от Auriss Виж мнението
    Брато ... стига сега. Не се прави на тъп. Добре знаеш, че можеш highres геометрията да я използваш за да извлечеш мап и да го наложиш върху lowpoly mesh-a. Така се правят гейм модели в крайна сметка.
    Пък дори и със софт. като topogun можеш да минеш по Highpoly модела от zbrush ако си започнал директно от там, вместо от мая примерно.

    Иначе си прав, че са статични тези в клипа, но ако имаш high res mesh-а на разположение проблеми нямаш.
    Ъъъъъъъъъъъъъъъъ ?
    Понякога така изразявам неразбирането си, защото не виждам как броят на полигоните предполага по-добра текстура, за да бъде "извлечена" , което е още една глупост.
    Моделите не са пейнтвани в Зибруш, за да превърне пейтинга в текстура, която след това да ползва за лолполи модел.
    Има достатъчно софтуер за намаляване на полигоните, но не знам някой да тръгне да си губи времето така, правят се лолполи модели и се ползват за игрите, а текстурите се работят във фотоедитор.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си