
- Форум
- По малко от всичко
- Кофата
- МОТОРИ
да ама на руските им излиза лошата слава че са боклуци, а реално са по-добри откъм издръжливост от другите от този период..
аз си бях харесал една жигула на 10 000 км (да, няма грешка), беше на един дядка дето не я е карал почти никога и беше като нова, само купето беше започнало да се олющва тук-там, но двигателя беше нов, вътре тапицерия, кожени червени седалки и всичко, предлагах му 700-800лв но не я даде, а щях да я направя като нова. После я продаде за 500лв на един дебелак 120кг, който за 3-4 години я направи каруца, но все още си пали от половин оборот.
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.
Напълно съм съгласна. Всичко идва от там /както си личи и от случая, който разказваш/, че адски голяма част от българина си мисли, че разбира от коли/мотори и е компетентен във всяка област. Масово некомпетентните смотаняци търсят/продават автомобил без да си имат и бегла представа за какво превозно средство говорим. Срещала съм такива абсурдни обяви, че ми е било трудно да повярвам, че е възможно въобще някой да пише подобни глупости.
Жалкото е, че глупакът си вярва и се опитва да убеди и другите в своята глупост. Накрая обаче сам прецаква себе си, както и с примера за този дядка.
Кощрамбо, кощрамбо, май и преди ти казвах че си много клиширана, ако не съм - сега ти го казвам. От 90% от постовете ти, които съм чел, използваш само заучени фрази и клишета, като в темата за еврейството. Да ти кажа ли сега това за сиренето откъде си го чула? Ето от тук:
http://vbox7.com/play:602525d9 след 1:25
Така че следващият път, като искаш да оригиналничиш, вземи се напъни да измислиш нещо свое.
Първо - абе деба тия социалистически боклуци - уж за нищо не стават, а все още се виждат жигули и москвичи от 70-те да се движат, и то без грам поддръжка. Че и всеядни - едно време и с А91 вървяха, преди да го спрат. Ти да си видяла скоро някой опел/форд/бмв от 70-те да се движи по улиците? И за да не кажеш, че те не са внасяни тук - преди 15-тина-20 години имаше доста пежо-та и опели от 70-те, но за няколко годинки изведнъж поеха към Надин, защо? Улицата ми е пълна с коли и ги гледам редовно - всички с Алфи, Пежота, Фордове, Фолксвагени редовно са забили глави в двигателя или лежат под тях, в същото време тоя който купи жигулата, не съм го видял един път да прави нещо по нея, качва се и кара, пали винаги от първия път. Оня ден сменяше масло - беше като мазут, сметай че поне 5 години не е пипано.
Не съм казал, че руските коли и в частност жигулата са номер 1. И те си имат недостатъци и за да съм обективен ще кажа само - недостатъчно качествената боя и ламарини. Спирачките, освен ако редовно не ги натискаш рязко докато си на 4-та, са добри. Това, заради което глупаците се смеят на тези коли, всъщност е предимство, но как да го проумеете с промитите си мозъчета. Първо - жигулата има точно толкова коня и кубици, колкото и трябват - ако се наложи може да вдигнеш 140-150 без проблем и то със стара изтормозена кола. http://www.vbox7.com/play:e94c667f
Дори да приемем, че е с по-слаб двигател и лоши спирачки от западните коли от тези години - това е предимство, защото спасява животи. Колко катастрофи ставаха преди с жигулите и москвичите и колко сега със западните боклуци? Сега всеки селски рейсър знае, че дори изпърдяно BMW от 92-ра може да вдигне 180 и спирачките му са идеални и това го провокира да се прави на голям шофьор. С жигулата поне си знаеш че не е за гонки (не че не става) и не се напиняш. Обаче кво ли обяснявам като съзнанието на днешните келеши е толкова изкривено, че дори няма да вникнат в това, което пиша. Ако някой иска колата му, да му стане ковчег - има аудита и беемвета 3-та ръка, карани от германец и жабар, като втория не е чувал думите "масло" и "поддръжка", а който иска колата да му върши работа, да си кара спокойно и сигурно, да си вземе жигула или Лада седмица. Аре със здраве.
Последно редактирано от RedArmy : 07-18-2013 на 21:05
Мы рождены, чтоб сказку сделать былью,
Преодолеть пространство и простор,
Нам разум дал стальные руки-крылья,
А вместо сердца — пламенный мотор.