- Форум
- По малко от всичко
- Философия и Религия
- В какво вярвате?
кой може да разбере да разбере.
Namless например сигурно ми е разбрал метафората
Последно редактирано от defender : 08-31-2012 на 00:24
Според мен си е помислил че си му казал че аз ще съм мъртъв, и той понеже ме възприема за духовно мъртъв, я изръси тази простотия и после я прикри с някаква си метафора. Няма да му е за пръв път да бърка и да не чете кой какво пише и за кого. Но може и да бъркам.... в такъв случай чакам обяснение на това което написа или по точно - за кой го написа.
Аз мисля,че метафората е такава:След като човек е мъртъв тук,душата му се освобождава,а тя не може дабъде унищожена,но той под унищожено разбира все едно да го убия за втори път,което далече не е така.Не знам и аз.Прекалено,прекалено съм нисш и затова ще спра да разсъждавам над духовните бисери.
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
за себе си
Хммммм (party) теорията ми е била вярнаАйде подхранете спора,че ми е скучно моля ви се
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
Последно редактирано от In_Nomine_Sathanas : 08-31-2012 на 00:38
от какво да съм се измъквал,
абе ти си бил егати филмара..................
а такаааааааааааааааааааааа тътъдъдъъъъъъъъъъм тънтънтънтъъъъъъъъъъън![]()
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
истината е че в старозаветните времена дявола е имал власт на небето, с която е можел да се явява като Господ Бог и дори да участва в явлението "Йехова" представяйки се за самият истински Господ Бог, и понеже немалко/доста от израелтяните са се отнасяли неправедно в вярата, и затова сатаната получил/имал власт да им даде всякакви несъвършени/лоши постановления, такива като: "зъб за зъб, око за око", "за разводно писмо по всякаква причина", "за убиване с камъни", "за убиване с нож", "за проклинане", и т.н., обаче дори и тогава изпълнението на такива заповеди е било против Волята на истинският Господ Бог, или както самият Господ Исус Христос е казал:
"Поради вашето коравосърдечие ви е написал тая заповед;" Марк 10: 5
много от тях са бързали да уредят собствените си животи, и не са били верни на истинският Господ Бог, ето как Моисей е бил притискан от тях и не е имал друг избор, понеже дори и самият истински Господ Бог не е успял да предотврати въвеждането на несъвършени(-те)/лоши(-те) заповеди от страна на дявола, и е трябвало да допусне това:
"След това цялото общество израилтяни тръгнаха от пустинята Син, като бяха пътуванията им според Господната заповед; и разположиха стан в Рафидим, гдето нямаше вода да пият людете. Затова людете се караха с Моисея и рекоха: Дай ни вода да пием. А Моисей им рече: Защо се карате с мене? защо изпитвате Господа? Но людете ожадняха там за вода; и людете роптаеха против Моисея, като думаха: Защо ни изведе из Египет да умориш с жажда и нас, и чадата ни, и добитъка ни? Тогава Моисей извика към Господа казвайки: какво да правя с тия люде? още малко и ще ме убият с камъни." Изход 17: 1-4
обаче с жертвата на Исус на кръста всичката вътрешна власт на дявола му била отнета напълно и веднъж завинаги
"Сега е съдба на този свят; сега князът на този свят ще бъде изхвърлен вън. И когато бъда Аз издигнат от земята, ще привлека всички при Себе Си." Йоан 12: 31-32,
"А Исус, като извика пак със силен глас, издъхна. И, ето, завесата на храма се раздра на две от горе до долу(т.е. властта на всички несъвършени/лоши заповеди от старият завет бе веднъж завинаги разрушена), земята се разтресе(т.е. духовните сили се разклатиха), скалите се разпукаха(т.е. всичката вътрешна власт на дявола му бе отнета безвъзвратно), гробовете се разтвориха и много тела на починалите светии бяха възкресени, (които, като излязоха от гробовете след Неговото възкресение, влязоха в светия град, и се явиха на мнозина). А стотникът и ония, които заедно с него пазеха Исуса, като видяха земетресението и всичко що стана, уплашиха се твърде много, и думаха: Наистина тоя беше Син на Бога. Там бяха още и гледаха отдалеч много жени, които бяха следвали Исуса от Галилея, и Му служеха; между които бяха Мария Магдалина, и Мария майка на Якова и на Иосия, и майката на Заведеевите синове." Матей 27: 50-56
както се вижда (и) от последният библейски цитират, през старозаветните времена дявола е имал толкова голяма власт че дори е държал телата на много от светиите в гробовете и те не са могли да възкръснат, в онези времена той е властвал един вид наравно с самият истински Господ Бог и то представяйки се за самият Него, с онази си власт той е могъл да поразява много сериозно дори и най-праведните люде, както е и в случайт с Йов
"А един ден, като дойдоха Божиите синове да се представят пред Господа, между тях дойде и Сатана. И Господ рече на Сатана: От где идеш? А Сатана в отговор на Господа рече: От обикаляне земята и от ходене насам натам по нея. После Господ рече на Сатана: Обърнал ли си внимание на слугата Ми Иов, че няма подобен нему на земята, човек непорочен и правдив, който се бои от Бога и се отдалечава от злото? А Сатана в отговор на Господа рече: Дали без причина се бои Иов от Бога? Не си ли обградил от всякъде него и дома му и всичко що има? Благословил си делата на ръцете му, и имота му се е умножил на земята. Но сега простри ръка и допри се до всичко що има, и той ще Те похули в лице. И Господ рече на Сатана: Ето, в твоята ръка е всичко, що има той; само на него да не туриш ръка." Йов 1: 6-12,
(продължава в следващия reply)
Последно редактирано от npp : 08-31-2012 на 11:47
"И пак един ден, като дойдоха Божиите синове, за да се представят пред Господа, между тях дойде и Сатана да се представи пред Господа. И Господ рече на Сатана: От где идеш? А Сатана в отговор на Господа рече: От обикаляне земята и от ходене насам-натам по нея. После Господ рече на Сатана: Обърнал ли си внимание на слугата Ми Иов, че няма подобен нему на земята, човек непорочен и правдив, който се бои от Бога и се отдалечава от злото. И още държи правдивостта си, при все че ти Ме подбуди против него да го погубя без причина. А Сатана в отговор на Господа рече: Кожа за кожа, да! все що има човек ще го даде за живота си. Но простри ръката Си сега та се допри до костите му и до месата му, и той ще Те похули в лице. И Господ рече на Сатана: Ето, той е в ръката ти; само живота му опази." Йов 2: 1-6
ето как дявола е имал власт да порази два пъти най-праведният човек на земята от онова време и то без истинският Господ Бог да опази Йов напълно, негативният бог съдия му е позволявал, защото истинският Господ Бог още не е имал Новозаветната Власт, докато дявола е имал власт да унищожава човеците дори заради най-безобидни неща като например сексуално самозадоволяване
"Ако някой вземе жена и, след като влезе при нея, я намрази, и я наклевети в срамотни работи, и навлече на нея лошо име, като рече: Взех тая жена, и като се приближих при нея, не я намерих девица, тогава бащата и майката на момата да вземат и занесат белезите от девството на момата при градските старейшини в портата; и бащата да рече на старейшините: Дадох дъщеря си на тоя човек за жена; но той я мрази, и, ето, момата наклеветил я е в срамотни работи, като е казал: Не намерих дъщеря ти девица; но ето белезите от девството на дъщеря ми. И да разгънат дрехата пред градските старейшини. Тогава старейшините на оня град да вземат човека да го накажат, като го глобят сто сребърни сикли; той да ги даде на бащата на момата, защото е навлякъл лошо име на Израилска девица. И тя да му бъде жена; не бива да я напуска през целия си живот. Но ако е истинно това нещо, че не се е намерило девство у момата, тогава да изведат момата и да я поставят пред вратата на бащиния й дом, и мъжете от града й да я убият с камъни, та да умре; защото е сторила безчестие в Израиля, като е блудствувала в бащиния си дом. Така да отмахнеш злото изсред себе си." Второзаконие 22: 13-21
а ето как Исус е опровергал тази заповед като е показвал милост към сексуалните хора:
"И книжниците и фарисеите доведоха [при Него] една жена уловена в прелюбодейство и, като я поставиха насред, казаха Му: Учителю, тази жена биде уловена в самото дело на прелюбодейство. А Моисей ни е заповядал в закона да убиваме такива с камъни; Ти, прочее, що казваш за нея? И това казаха да Го изпитват, за да имат за какво да Го обвиняват. А Исус се наведе на долу и пишеше с пръст на земята(сиреч, за да им припомни че истинският Господ Бог е написал само Десет Заповеди, които в същност са единствените заповеди на Завета - виж: Изход 34:28, Второзаконие 4:13, Второзаконие 9:9-11, Второзаконие 10:8 ). Но като постоянствуваха да Го питат, Той се изправи и рече им: Който от вас е безгрешен нека пръв хвърли камък на нея(сиреч, който не е нарушил и не иска да наруши написаните с Божият Пръст заповеди на Завета, от които едната е "не убивай."). И пак се наведе на долу, и пишеше с пръст на земята(сиреч, и продължи да им напомня за единствените десет заповеди на завета написани лично от самият истински Господ Бог). А те, като чуха това(т.е. а те като разбраха за какво им намеква) разотидоха се един по един, като почнаха от по-старите и следваха до последните; и Исус остана сам, и жената, гдето си беше, насред. И когато се изправи, Исус й рече: Жено, къде са тези, [които те обвиняваха]? Никой ли не те осъди? И тя отговори: Никой Господи. Исус рече: Нито Аз те осъждам; иди си, отсега не съгрешавай вече." Йоан 8: 3-11,
"И един от фарисеите Го покани да яде с него; и Той влезе във фарисеевата къща и седна на трапезата. И, ето, една жена от града, която беше грешница, като разбра, че седи на трапезата във фарисеевата къща, донесе алабастрен съд с миро. И като застана отзад при нозете Му и плачеше, почна да облива нозете Му със сълзи и да ги изтрива с косата си, целуваше нозете Му, и мажеше ги с мирото. А като видя това фарисеят, който Го бе поканил, думаше в себе си, казвайки: Тоя ако беше пророк, щеше да знае коя и каква е жената, която се допира до Него, че е грешница. А Исус в отговор му рече: Симоне, имам нещо да ти кажа. А той рече: Учителю, кажи. Някой си заемодавец имаше двама длъжника; единият дължеше петстотин динари, а другият петдесет. И понеже нямаха с какво да му платят, той прости и на двамата. И тъй, кой от тях ще го обикне повече? В отговор Симон рече: Мисля, че оня, комуто е простил повечето. А той му рече: Право си отсъдил. И като се обърна към жената, рече на Симона: Видиш ли тая жена? Влязох в къщата ти, и ти вода за нозете Ми не даде; а тя със сълзи обля нозете Ми, и с косата си ги изтри. Ти целувка ми не даде; а тя, откак съм влязъл не е престанала да целува нозете Ми. Ти с масло не помаза главата Ми; а тя с миро помаза нозете Ми. Затова ти казвам: Прощават й се многото грехове; (защото тя обикна много); а комуто малко се прощава той малко обича. И рече й: Прощават ти се греховете. И тия, които седяха с Него на трапезата, почнаха да казват помежду си: Кой е тоя, Който и греховете прощава? И рече на жената: Твоята вяра(т.е. твоята вярност към доброто/твоята любов към човеците) те спаси; иди си с мир." Лука 7: 36-50
истинският Господ Бог е дал само десет заповеди написани лично от самият Него, които да бъдат заповедите на Завета, така щото единствено двете плочи с Десетте Заповеди да бъдат поставени в ковчега на Завета, което да бъде белег пред всички вярващи за това че нито една от тези Десет Заповеди не бива да бъде нарушавана во веки, докато изпълнението на несъвършените/лошите заповеди, които посочихме по-горе, нарушават Десетте Заповеди, например дори и жените, които удовлетворяват мъжете сексуално не правят нищо лошо с това, но дори вършат нещо добро по този начин, понеже обичат мъжете, макар и по сексуален начин, докато в същото време колко много от останалите жени не биха удовлетворили сексуалните желания/нужди на който и да е мъж?!
Последно редактирано от npp : 08-31-2012 на 11:31
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
Шшш я оставете npp на мира. Npp е пич, защото е истински във вярата и намернията си. И за разлика от другите смешковци тук наричащи се християни, той поне дава конкртетни цитати от Библията и ги тълкува. Сериозно ли някой би си помислил, че човек който си прави труда да пише такива километрични цитати и тълкувания, не си разбира от религията и не знае какъв е и защо го прави? Пък и по какво се различават (липсващите) тълкуванията на дефендър и неймлес, който са в "правилния християнски дух, с тези на npp? За мен няма разлика, но npp не му пука дали ще го нарекат луд, докато другите все пак имат някакви обществено приети норми и не публикуват такива тълкувания. А човек които го е страх да си помисли или да напише истината, никога няма да стигне до нея (без да намеквам, че това което npp пише е истина, естествено).
и хората с брачен съюз, и хората без брачен съюз са (все) човеци, както едните имат нужда от спасение, така и другите, никой не е по-горен от ближния, дори и най-висшият Божий Ангел (който по слава и сила бил подобен на самият Бог) казал: "Недей; аз съм съслужител на тебе и на братята ти", когато Св. Йоан бързал да му се поклони (примерно, мислейки че трябва да се отдава поклонение на всеки по-висшестоящ от Божието Царство), който е успял да си уреди добър брак е добре дошло за него, който не е успял, пак е приет, Бог не гледа на лице, Той не дели човеците на сключили брак и несключили брак, ето колко животни, които Бог е създал, нито се женят, нито се развеждат, но пак Той ги храни и облича така както дори и Соломон не се е обличал в всичката си слава, така щото нито едно от тях не остава лишено от полов партньор, а колко по-скъпи са човеците от животните?!, брака е по-скоро човешка институция създадена най-вече под натискът на човешката религия, понеже никак не е лошо човек да се жени, но и никак не е лошо и ако не се (о-)жени, понеже едните имат дар да се въздържат от женене, докато на други дара им е да не се въздържат(1 Коринтяни 7:7), какво различава едните от другите?!, имало е женени, които са били по-лоши от други (които са (били)) неженени, а е имало и неженени, които са били по-лоши от други (които са (били)) женени, едни се обичат без да се женят, други се обичат женени, имало е неженени двойки с не по-малка любов от на онези, които са били женени, нима само някакъв ритуал наричан "брак" трябва да бъда бъде причина един или друг да бъдат съдени за грях?!, това е все едно като да осъдиш сиромасите да отидат в вечен пъкъл само защото не са платили един милион в брой, защо човек (да) трябва да бъде съден ако не причинява зло с своята консумация?!, например какво лошо прави онзи, който не е женен, но се наслаждава на женската красота без да причинява зло на когото и да е от човеците?!
"Заради ядене недей съсипва Божията работа. Всичко наистина е чисто; но е зло за човека, който с яденето си причинява съблазън." Римляни 14: 20
но разбира се (че) докато на света има опасности, човек е добре да се пази от тях, такива като опасност от: изнасилване, поробване, болести предавани по полов път, нежелана бременност, и т.н., Господ не е робовладелец, нито диктатор, нито фанатик, нито безумец, при Него всичко е смислено, и няма нищо прекомерно
"Затова не бивайте несмислени, но проумявайте, що е Господната воля." Ефесяни 5: 17
нима само богатите имат нужда то храна и облекло, а сиромасите не?!
Последно редактирано от npp : 08-31-2012 на 13:15
Последно редактирано от defender : 08-31-2012 на 13:21