Цитирай Първоначално написано от an7raks Виж мнението
В тая връзка, не знам защо толкова много "разбирачи" плюят задното за зимно време... При хубави гуми и по-тежка кола, нямаш по-големи ядове от тези с предно. Дори напротив, при задното правилните реакции ти ги подсказва инстинкта. Много по-лесно се овладява презавиване, отколкото недозавиване, защото при първото е достатъчно да си по-бързичък в ръцете, за да насучеш волана на обратно, докато при недозавиването на кола с предно не можеш почти нищо да направиш... Можеш да подадеш газ и да се молиш някъде да получиш сцепление, за да издрапаш, но до толкова... При задното, когато върнеш газта, колата се изправя, а при предното, си тръгва където си иска.
Пълни глупости. Вече масово новите автомобили със задно са със склонност към недозавиване. А и хайде да те видиме с "хубавите" гуми как ще изкачиш баира на Кокаляне напимер. Заклети фенове на задното ги гледам как си слагат зимата 2-3 павета от по 30 кила в багажника и не мога ли не могат да изкачат баирчетата зимата. Предимството на задното е, че може да поеме много по-голяма мощност. Само че задното има неустойчиво равновесие, т.е. като въздействаш излизаш от равновесието, а при предното като подаваш газ и тва води до връщане на автомобила в равновестното му състояние. Предимства на предното, са както кардана, така и сложния заден мост. Предимството на задното е в дрифта и мощността, и тва е.