.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 469

Hybrid View

  1. #1
    Голям фен Аватара на TIFOSO
    Регистриран на
    Jul 2013
    Мнения
    797
    Цитирай Първоначално написано от an7raks Виж мнението
    В тая връзка, не знам защо толкова много "разбирачи" плюят задното за зимно време... При хубави гуми и по-тежка кола, нямаш по-големи ядове от тези с предно. Дори напротив, при задното правилните реакции ти ги подсказва инстинкта. Много по-лесно се овладява презавиване, отколкото недозавиване, защото при първото е достатъчно да си по-бързичък в ръцете, за да насучеш волана на обратно, докато при недозавиването на кола с предно не можеш почти нищо да направиш... Можеш да подадеш газ и да се молиш някъде да получиш сцепление, за да издрапаш, но до толкова... При задното, когато върнеш газта, колата се изправя, а при предното, си тръгва където си иска.
    Пълни глупости. Вече масово новите автомобили със задно са със склонност към недозавиване. А и хайде да те видиме с "хубавите" гуми как ще изкачиш баира на Кокаляне напимер. Заклети фенове на задното ги гледам как си слагат зимата 2-3 павета от по 30 кила в багажника и не мога ли не могат да изкачат баирчетата зимата. Предимството на задното е, че може да поеме много по-голяма мощност. Само че задното има неустойчиво равновесие, т.е. като въздействаш излизаш от равновесието, а при предното като подаваш газ и тва води до връщане на автомобила в равновестното му състояние. Предимства на предното, са както кардана, така и сложния заден мост. Предимството на задното е в дрифта и мощността, и тва е.

  2. #2
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от TIFOSO Виж мнението
    Пълни глупости. Вече масово новите автомобили със задно са със склонност към недозавиване. А и хайде да те видиме с "хубавите" гуми как ще изкачиш баира на Кокаляне напимер. Заклети фенове на задното ги гледам как си слагат зимата 2-3 павета от по 30 кила в багажника и не мога ли не могат да изкачат баирчетата зимата. Предимството на задното е, че може да поеме много по-голяма мощност. Само че задното има неустойчиво равновесие, т.е. като въздействаш излизаш от равновесието, а при предното като подаваш газ и тва води до връщане на автомобила в равновестното му състояние. Предимства на предното, са както кардана, така и сложния заден мост. Предимството на задното е в дрифта и мощността, и тва е.
    Кокаляне си нямам и идея къде се намира, но както ти казах, първото ми каране беше на сняг със задно и да, на няколко пъти се помъчи да тръгне с вратите, но нищо сериозно... В едната посока трябваше да спускам към 5-6км и съответно, на връщане трябваше да го кача и нямаше ядове, а дори блокажа не работеше... Изрично казах тежка кола...
    Какви са тея съвременни коли без ESP, че да недозавиват? Признавам, не съм се качвал да карам нищо със задно след 2000-та година, но не мога да си представя да си обут с 4 зимни гуми и колата ти със задно да недозавива, особено ако има ESP...

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си