- Форум
- По малко от всичко
- Политика
- Либерализъм
Както виждаш модела е реален. Науката зад него е реална и апликацията е реална. Ако престанеш да се правиш на тъп и вложиш малко разум, ще ти трекне че никой никога не е започнал с готов прототип. Нито пък съм инжинер че да ти извадя космически кораб от ръкава си.
Изтъркани, банални клишета които постоянно подхвърляш но никога не си ги обяснил като бял, разумен човек. Тоест, така и не ми показа къде е този паралел... Какъв е този тоталитарен аспект в двете идеологии? Защо нямат нищо общо с пазарната икономика? Разликата е че не знаеш какво говориш.
Либерализма идва от думата "Либърти" тоест свобода. Ти умнико, имаш ли свободата да търгуваш в страната и извън нея ако решиш без да искаш разрешение от държавата или конкретно другата страна в която смяташ да търгуваш? Държавата казва ли ти какво, къде и как да търгуваш освен общо приетите регулации за фейр плей? Можеш ли сам да стартираш собствен бизнес с минимален опит и отделно държавата да ти слага най-ниския корпоративен данък в ЕС както е в България? Къде по-тозно е този тоталитарен, централно икономически паралел?
Я погледни кои Африкански държави обират медалите - 3/4 в повечето случаи. В Африка знаеш ли колко държави има? Да си чувал за Египетски, Морокански, Судански или някой атлет от Зимбабуе да обира всички медали? Определени нации фокусират опита си върху определени спортове. Ако чернокожия беше физически и генетично предразположен да бъде над белия, то щангите щяха да са черен спорт. Колкото до другото, това е меритокрация. Логиката ти липсва, камоли трезвен рационален поглед върху мащаба на нещата.
Хахахаха понеже Грозния няма как да си признае че греши, сега ще каже че всеки предпочита да се вози с международни автобуси и да се лангърка 10-15 часа. Напротив, електробусите ги изкопуват точно защото са много по-добри заместители за градски транспорт както вече се прави масово в цяла Европа иотделно за по малки разстояния. Тесла наскоро пуснаха камион с 1000км обхват на пълна батерия. Пепси и ФедЕкс веднага тръгнаха да изкопуват! А, и другото, никой не е тръгнал да сменя 20/30/40 милиарда коли вървящи на изкопаеми с чисто електрически за един ден. Това става постепенно, което значи че хибридна система от изкопаеми горива и електрически мотори е съвместима. Но на теб явно не ти е удобно да си признаеш.
Значи, Грозен, утре искам да отидеш и да правосгласиш на целия бизнес в България че маркетинг повече няма смисъл да се прави. Това е остаряла концепция която няма място в пазарната икономика защото ако един продукт е по качествен от друг, клиента трябва да му погледне само фабричната спецификация и продукта веднага ще се наложи, без никаква компетиция!
Някога замислял ли се се над глупостите които пишеш? Ако ти дам 3 пластмасови чашки с газирана напитка, и 3-те с различен производител на кола (Пепси, Кока-Кола и някой Български) би ли ги различил? Или ги различаваш най-вече заради предразсъдаците си и маркетинга който им се прави. 90 на 100 вкусът е един и същи.
Цената, приятлю, се определя от търсенето и колко е наложен продукта, каква демографика изкопува продукта ти и към кой тип хора ти е съсредоточен маркетинга. Цената също така се определя и от пазара, не само от качеството. По-тъп и елементарен отговор нямаше как да ми дадеш.
Разбрах те! Искаш да ми кажеш че Айфон е продукт наложен на пазара насила. Въпреки че струва 100 долара да се произведе, Стиви го продава за 700/800 и цената му се покачва със всяка година. Както и например един пантофи на Гучи. Както казах, утре искам да правосгласиш на цяла България че маркетинга е тоталитарна комунистическа идея. Силна логика!
Щом няма нищо общо с икономия на мащаба, обясни тогава защо днес всеки 2-ри има кола но през 50-те или 60-те е било рядкост за всяко 2-ро семейство да има кола? Защо още тогава не сме пътували със самолет като сме знаели че е било сто пъти по-удобно и бързо? Не забравяй че под икономия на мащаба влиза и развитието на петролната индустрия - едното развива другото и тък една компания може да предложи по-евтини услиги към клиентите си !
Както казах, на едно зареждане, цялостна електрическа кола може да изкара 400/500км като спокойно може да си я презаредиш през ноща. Има сравнително по-евтини по-стари модели. Не съм автокъща че да ти я продавам. Ако приусът не е хибрид то явно си заблуден. Говоря от личен опит. Майка ми и е необходима кола за да си върши работата, преди да я смени караше Опел Зафира 1.6 двигател. Като я смени с Тойота Аурис хибрид, 1.8 двигател. Разходите по колата спаднаха на половина, като при градски условия си кара само на батерията която между другото се зарежда кинетично.
Мхм, затова повечето в България карат модели от 90-те а тук се сменяват на 5 години. Тоест пак си идваме на старото, новите модели са по ефикасни и изискват по-малко грижи, подмяната на колата е неизбежна!
https://www.independent.co.uk/life-s...ir-835157.html
Силна логика
Я напиши в гугле и сравни колко вредни емисии една фабрика на запад изхвърля сега в сравнения с преди 20/30 години и ела пак да те нахраня!
Последно редактирано от Zlennox : 01-15-2019 на 22:48
His lack of education is more than compensated for by his keenly developed moral bankruptcy.