.
Отговор в тема
Страница 3 от 9 ПървиПърви 1234567 ... ПоследнаПърви
Резултати от 51 до 75 от общо 220
  1. #51
    Мега фен Аватара на SHPAIdURmeN
    Регистриран на
    Oct 2011
    Мнения
    4 882
    Само да кажа че аз не се оправдавам, а дадох просто пример -_- . Но казвам че е важно да осмислиш материала за да го запомниш за по дълго, което би ти послужило в живота, а не просто да на зубриш даденото нещо и после да помниш, като една риба, обаче 2, 3 дена Am и кой е казал че нямам хубави оценки ?!
    *GET TO KNOW*
    THE UNKNOWN

  2. #52
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    Цитирай Първоначално написано от JuStElly Виж мнението
    Това,че не може по всичко да имаме хубави оценки и всичко да ни се отдава е пълна глупост. Към едни неща сме по - предразположени отколкото към други,но със повече усилие всичко се постига. Мозъка ни има две полукълба,едното е свързано с математика,физика.. точни науки,а другото със езици и по - неточни (така да се изразя) науки. Едното винаги е по - развито от другото,но това не значи,че не можем да се занимаваме и с науките ъм,които ни предразполага другото.. просто трябват повече усилия.
    Това, че отделни части на мозъка се грижат за различен тип информация, не означава, че си предразположен към нещо. По-вероятно означава, че благодарение на годините труд в дадена област си се развил в нея. Пък и вече е всеизвестен факт, че няма определена част от мозъка, която да e пригодена за определено нещо. Всеки дял е подходящ за осмислянето на квот ти кеф, структурно не се различават. Единственото нещо, което специализира отделните части на мозъка е това как и с какво са навързани.

    Цитирай Първоначално написано от wikipedia
    In 1978 Mountcastle proposed that all parts of the neocortex operate based on a common principle, with the cortical column being the unit of computation.[3]
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

  3. #53
    Повече от фен Аватара на autumn_eyes
    Регистриран на
    Sep 2012
    Мнения
    321
    Може не всички предмети да са ти силни, което не пречи по тях също да изкарваш по-високи оценки. просто там нещата стават с повече усилия и повече отделено време. Освен това не знам откъде се появи това убеждение, че ако изкарваш високи оценки, то задължително си "назубрил", а не "научил". Просто понякога се налага да си седнеш на Д-то и да положиш усилия, за да вникнеш в нещата, вместо веднага да се откажеш с думите "Това не ми е силната страна". Има ли желание има и начин. +, че за кандидатстване в уни, никой няма специално да се обади и да ви пита, дали според вас оценките ви са реални.

  4. #54
    Повече от фен Аватара на Nikolcheto24
    Регистриран на
    Dec 2010
    Мнения
    427
    Чакай, че нещо не те рабрах авторке.Значи всеки, който има по-хубави оценки от теб е просто един бележкар?Ясно!От днес нататък да знам, че всеки идиот, който не си прави и труда да влезе в час, има IQ на Айнщайн.

  5. #55
    anonymous708973
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от DisappointedDreamer Виж мнението
    Имам си високите оценки, но за сметка на това когато ме вдигнат на дъската за ВСВ мога да опиша причините, методите, мотивите, резултатите и the consequences зад нея.
    Същото и по биология - вдигнат ли ме ще мога да назова всички части на клетката и тяхните функции.
    Примерно.
    По история и биология може би, но можеш ли ей-така, на примависта, да се сетиш за всички формули от раздел "Електричество" от физиката? А да ми разкажеш за икономиката на Япония?
    Всеки има оценка, която не заслужава, и не виждам нищо нередно в това. Не можеш да знаеш по всичко, но в дипломата ти искат максималко високи оценки по всички предмети. Има предмети, по които уча за контролното. След 2 седмици съм забравила всичко, но пък имам 5 или 6 в дневника. Голям праз. Пука ми за електромагнитната индукция. Никога няма да ми трябва. Но успехът ще ми е нужен.

    На мен пък са ми дебилни хората, които твърдят как всичко си знаели, ама учителката ги прецакала и им писала 3, щот е тъпа пача примерно. Айде бе.

  6. #56
    Мега фен Аватара на DisappointedDreamer
    Регистриран на
    Oct 2011
    Град
    София, България
    Мнения
    11 114
    ^Физика съм учила само един семестър в 8-ми и 9-ти клас. След това трябваше да избера 6 предмета, и тя не е сред тях тъй като не ми е интересна. В Швеция, и специално програмата която уча, нещата стоят различно. Мързи ме да обяснявам, има гугъл, можете да го използвате, поинтересувайте се сами.
    Ако бях останала в България, считай че щях да ти изброя всички формули. Паметта ми за формули, дати, уравнения и цифри е страшно добра.
    За икономиката на Япония - дийл. Уча икономика, влече ме. Днес дори имах тест на същата тематика
    Гледам да се интересувам от всичко. В момента съм се насочила към 6 предмета, които изучавам усилено тъй като училището и програмата в която съм го изисква. Ако имах време щях да уча и химия тъй като тя ми е интересна, че дори и физиката, но просто такова време нямам.

  7. #57
    Мега фен Аватара на SisiStrange
    Регистриран на
    Apr 2011
    Град
    София
    Мнения
    6 667
    Пантерке, точно ти в Дневника веднъж ми обясняваше, че при вас учителите си имали любимци и на едни пишели лесно високи оценки, а на други - слаби.

    На мен пък са ми дебилни хората, които твърдят как всичко си знаели, ама учителката ги прецакала и им писала 3, щот е тъпа пача примерно. Айде бе.
    Съвсем реално е да не те оценят честно. Случвало ми се е да знам за 6, а да имам 5 или 4. На мои приятели също. Донякъде винаги има роля и това дали преподавателя няма особени чувства към теб.
    Lasiodora striatipes
    Grammostola rosea
    Cyclosternum fasciatum
    Brachypelma emilia
    Acanthoscurria geniculata
    Радослав

  8. #58
    anonymous708973
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от DisappointedDreamer Виж мнението
    ^Физика съм учила само един семестър в 8-ми и 9-ти клас. След това трябваше да избера 6 предмета, и тя не е сред тях тъй като не ми е интересна.
    Ето ти ключът за бараката. В България не си избираме нищичко. Чак в 12-ти клас отпадат химията и биологията.
    Физиката грам не ме влече, но за дипломата ми трябва 6. Затова намирам начини.

    Сиси, да, имало е случаи, в които аз и една съученичка пишем едно към едно дадена тема по история, аз имам 6, тя има - 5. Но това е доста различно от "Ауеее, брааат, супер много знаех, ама тая курва по химия/география/история/математика ме мрази и ми писа 6", казано от индивид, баращ си зърната, с полузаспал и/ли видимо напушен поглед. Примерно. Това имах предвид и горе.
    НЯМА как да знаеш ВСИЧКО и да имаш 3. Просто няма шанс.

  9. #59
    Мега фен Аватара на DisappointedDreamer
    Регистриран на
    Oct 2011
    Град
    София, България
    Мнения
    11 114
    Цитирай Първоначално написано от PinkPan7her Виж мнението
    Ето ти ключът за бараката. В България не си избираме нищичко. Чак в 12-ти клас отпадат химията и биологията.
    Физиката грам не ме влече, но за дипломата ми трябва 6. Затова намирам начини.
    Е, хубаво, аз нещо да съм казала? някъде целенасочено да съм се обърнала точно към теб?
    Пък и в България не ми пука какво е, тъй като не ме засяга. However, напълно наясно съм с нещата там, но споделих и как стоят нещата тук.
    И аз съм учила предмети, които не ми допадат, но съм изкарвала високи оценки на тях. Всичко опира на мотивацията и желанието за учене.
    Последно редактирано от DisappointedDreamer : 09-26-2012 на 16:38

  10. #60
    Мега фен
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    3 484
    Цитирай Първоначално написано от DisappointedDreamer Виж мнението
    Ти да не си мислиш, че в чужбина е по-различно?
    Не разбирам от къде е тази злоба и ненавист към България и начинът ни на образование. Да, в чужбина може би има някои плюсове, но плюсове има и в България. Важното е да можеш и да имаш желанието да извлечеш най-доброто от това, което ти се предлага.
    И в чужбина не е розово - факт. Но, все пак, щом живеят по-добре, вероятно и образованието им е по-добре. Да, тяхното може да е лошо, но и нашето не "отстъпва по лошотия" - дори е по-лошо.

    Цитирай Първоначално написано от PinkPan7her Виж мнението
    Физиката грам не ме влече, но за дипломата ми трябва 6. Затова намирам начини.
    А какво те грее тази 6-ца (при условие, че няма да кандидастваш с Физика)?
    Ще споделиш ли какви са начините "да си докараш" 6?

    Цитирай Първоначално написано от PinkPan7her Виж мнението
    На мен пък са ми дебилни хората, които твърдят как всичко си знаели, ама учителката ги прецакала и им писала 3, щот е тъпа пача примерно. Айде бе.
    А на мен пък са ми дебилни онези хора, които нямат знания за 6, а имат такава оценка. Това е породено от горния цитат - да я имат, нищо че въобще няма да им трябва (визирам случаи на напъни за високи оценки без реално покритие от към знания и/или липса на необходимост от въпросната оценка т.е. няма да се кандидаства във ВУЗ с нея).

  11. #61
    Мега фен Аватара на SisiStrange
    Регистриран на
    Apr 2011
    Град
    София
    Мнения
    6 667
    Поправете ме, ако бъркам, но оценките от училище като цяло много не ти трябват за кандидатстване тъй и тъй. Поне в СУ искат 1-2 предмета от дипломата (кои точно зависи от специалността, за която се гласиш), на които, ако си имал кофти оценки, можеш да ги поправиш с матура. Можеш да държиш матури по колкото си щеш предмети. Аз имах 5.50 по биология в гимназията, на матурата изкарах 6 и тази оценка остана в дипломата на мястото на 5.50. За повечето специалности ти трябват тамън 2 оценки. Я БЕЛ и История, я БЕЛ и език, я нещо друго. Можеш да си пълен кретен в гимназията, да се стегнеш последната година и да влезеш от първо класиране в хубава специалност. Някак не е в това въпроса. Не ми се ще 12 години да съм ги загубила в спане... Като и в университета не разбирам тези, които излизат с тройки и се кефят, че все пак са си взели изпитите. Какво като после в 90% от случаите никой не ти гледа оценките от дипломата? Тъпо е да даваш по 500-1000лв на година, за да излезеш почти толкова тъп, колкото си влязъл.
    Lasiodora striatipes
    Grammostola rosea
    Cyclosternum fasciatum
    Brachypelma emilia
    Acanthoscurria geniculata
    Радослав

  12. #62
    anonymous708973
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от Lucho Виж мнението
    А какво те грее тази 6-ца (при условие, че няма да кандидастваш с Физика)?
    Ще споделиш ли какви са начините "да си докараш" 6?
    Грее ме всяка оценка, която ми повишава дипломата. В Германия, например, гледат тази диплома. Да обяснявам ли или сам ще се сетиш?
    Начините са прости и всеизвестни: внимание в час, подробно записки, взимане на участие, правене на позитивно впечатление на учителя и пищови на контролни.

  13. #63
    Мега фен Аватара на SisiStrange
    Регистриран на
    Apr 2011
    Град
    София
    Мнения
    6 667
    Хъх. Първите имат смисъл. Последният не го уважавам. Не твърдя, че съвсем никога не съм си правила пищови, но определено досега пищов не ми е изкарвал оценка. Зверски нечестно е. Има хора, които са учили здраво за някое контролно. Може покрай задълбочаване или объркване да изпуснат нещо, да имат по-слаба оценка, а ти да си изписала 5 преписани листа и да имаш кръгло 6. На тяхно място нямаше да те гледам с добро око после.
    Lasiodora striatipes
    Grammostola rosea
    Cyclosternum fasciatum
    Brachypelma emilia
    Acanthoscurria geniculata
    Радослав

  14. #64
    Повече от фен
    Регистриран на
    Nov 2011
    Мнения
    488
    Е, в БГ единственият ВУЗ не е СУ все пак.Нищо против него, но не всеки се е насочил натам. Примерно мен ме блазнят архитектурата, вътрешният дизайн и подобни специалности. Е, в УАСГ в бала влиза цялата диплома.Ето защо ми се налага гоненето на отлични оценки по предмети, които не са ми особено интересни и нямат никаква връзка с това, с което искам да се занимавам.Да, някаква форма на бележкарство е сигурно , но няма защо да ме притеснява. Харесва ми или не предметът, научила съм си, изкарала съм си оценката сама и това ще ми послужи. А там , където ми е интересно, съм научила самостоятелно доста повече от даденото и исканото в даскало, без никой да ме кара и въобще не само за едната шестица.По предмет, който те кефи, който ти е интересен и с който се занимаваш допълнително, изкарването на 6 е фасулска работа. Шестицата не е цел в случая, тя е пряко следствие от положените усилия.
    Последно редактирано от irrationalDecision : 09-26-2012 на 22:24

  15. #65
    Мега фен Аватара на therichbitch
    Регистриран на
    Oct 2008
    Град
    Sofia
    Мнения
    5 536
    Цитирай Първоначално написано от PinkPan7her Виж мнението
    Всеки има оценка, която не заслужава, и не виждам нищо нередно в това. Не можеш да знаеш по всичко, но в дипломата ти искат максималко високи оценки по всички предмети.
    На мен пък са ми дебилни хората, които твърдят как всичко си знаели, ама учителката ги прецакала и им писала 3, щот е тъпа пача примерно. Айде бе.
    Има хора, които просто ги бива в доста неща. С риск да прозвучи нескромно- по предметите, по които се мисли, никога не съм имала проблем. С литературата и езиците също. Винаги биологията и географията са ми били адски скучни, но там е за зазубряне и понеже помня като машинка (и ето, че това покрива поне 3 предмета) и съответно съм си изкарала оценките. Това, че не ги харесвам, не значи, че не съм научила и не ги заслужавам. Така че не мери всички с един аршин

    Оценката се пише за знания, а не за желание, каквато болна практика имат германците. Това, че някой е влюбен в географията и е зубрил 25 часа в денонощието и пак не е научил, мен не ме грее и преподавателите не трябва да ги грее: "Ооо, ама той/тя е много старателно дете. Защо така се получи и т.н. Дай да му пишем по- висока оценка"


    А относно тези прецаканите... От 6 на 3 не знам да има, факт, но съм била свидетел на куп случаи от 3-4 на 6ца. И по този начин аз съм прецакана. Знам аз нещо за 6, а няква смръхла (защото обикновено момичетата имат афинитет към мазнене), която не може да се подпише, ще има 5 или пък даже колкото мен. Това също е вид ощетяване и е факт, че го има навсякъде в различни форми спрямо различни хора- като това:
    Цитирай Първоначално написано от SisiStrange Виж мнението
    учителите си имали любимци и на едни пишели лесно високи оценки, а на други - слаби.
    Навсякъде, абсолютно навсякъде е така.

    Пфф забравих, не мога да пея, това наистина ми е подарена 6ца, макар че на фона на глупаците, на които им завишават оценки по къде къде по- важни предмети, аз съм цветенце, миришещо на ясен пролетен ден..

    ИЗвинявам се за дългия пост, ама ми е болна тема.

    П.П. Абе винаги съм се чудила, докато напишете един пищов, не го ли научавате? Така се обезсмисля тази практика.

  16. #66
    Мега фен Аватара на DisappointedDreamer
    Регистриран на
    Oct 2011
    Град
    София, България
    Мнения
    11 114
    Цитирай Първоначално написано от SisiStrange Виж мнението
    учителите си имали любимци и на едни пишели лесно високи оценки, а на други - слаби.
    и точно това е хубавото на моято училище и програма.
    Изпитите ми са май месец 2014 година. 3 седмици по 2-3 теста на ден всеки от които е по 2-3, че дори и 4 часа. Тези изпити накрая се събират, отгоре им се слага твое номерче, и се пращат в друго IB училище в СВЕТА, където учител който никога не си имал ти ги поправя и ти поставя оценка. Номерчето е с цел този, който ти поправя теста да не знае кой пол си, на колко години си и най-важното коя националност си, за да не прояви симпатия или обратното - омраза - към ученикът, чийто тест оценява.

  17. #67
    Въпросът е изцяло морален, ми се струва, а нали знаете, че всеки си има своята истина?
    ❝ Аз те моля, затвори очи,
    ти недей да плачеш, знам че те боли,
    от мойта стая бяла с безброй врати
    защо избяга?..❞


  18. #68
    Мега фен Аватара на DisappointedDreamer
    Регистриран на
    Oct 2011
    Град
    София, България
    Мнения
    11 114
    Цитирай Първоначално написано от BrainlessROCKBABY Виж мнението
    Въпросът е изцяло морален, ми се струва, а нали знаете, че всеки си има своята истина?
    The power of normative statements.
    Нда.

  19. #69
    Мега фен Аватара на SisiStrange
    Регистриран на
    Apr 2011
    Град
    София
    Мнения
    6 667
    Цитирай Първоначално написано от DisappointedDreamer Виж мнението
    и точно това е хубавото на моято училище и програма.
    Изпитите ми са май месец 2014 година. 3 седмици по 2-3 теста на ден всеки от които е по 2-3, че дори и 4 часа. Тези изпити накрая се събират, отгоре им се слага твое номерче, и се пращат в друго IB училище в СВЕТА, където учител който никога не си имал ти ги поправя и ти поставя оценка. Номерчето е с цел този, който ти поправя теста да не знае кой пол си, на колко години си и най-важното коя националност си, за да не прояви симпатия или обратното - омраза - към ученикът, чийто тест оценява.
    Ей това е страшно хубаво. Жалко, че тук не им хрумват такива мъдри идеи. Единствения минус е, че този, който проверява не е този, който е преподавал и не се знае дали заради различни мнения между преподавателите няма да възникне спор за кое е вярно и кое не. При нас имаше устни изпити, при които мои приятели се паднаха на асистенти, които не са ни преподавали и изкараха по-слаби оценки, защото материалът се различава на места.
    Lasiodora striatipes
    Grammostola rosea
    Cyclosternum fasciatum
    Brachypelma emilia
    Acanthoscurria geniculata
    Радослав

  20. #70
    Мега фен
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    3 484
    Цитирай Първоначално написано от PinkPan7her Виж мнението
    Грее ме всяка оценка, която ми повишава дипломата. В Германия, например, гледат тази диплома. Да обяснявам ли или сам ще се сетиш?
    Начините са прости и всеизвестни: внимание в час, подробно записки, взимане на участие, правене на позитивно впечатление на учителя и пищови на контролни.
    Обясни ми ако може, не те разбирам!

    Интересно и още повече страшно е, ученик да казва, че мазненето и правенето на пищови са методи да получиш 6. Т.е. в случая не целиш да получиш знания, просто държиш на оценката! Ето това е проблемът. А още по-голям проблем е, че в България има много такива ученици. За съжаление някой от тях успяват, а в последствие са такива и в живота - мазници. Не че по света няма такива, има ги навсякъде, но като чели в България преобладават. Чудя се само едно - до къде бихте стигнали, само и само за да получите 6? (защото някой стигат доста далеч без дори да се усещат). Германия, Франция... няма никакво значение - това не означава, че щом някой си си е навил на ума, че ще учи някъде си, независимо дали е поради знания или финансова възможност, то той трябва да е пълния отличник, 'щото така е било добре за чужбината, а пък останалите, дето няма да ходят "по чужбината" - кой го интересува за тях.

    Виновни в случая са и учениците, и учителите, но главно вторите, защото "кучето играе според тоягата".

    22:59-SisiStrange добре го е написала.

  21. #71
    Мега фен Аватара на DisappointedDreamer
    Регистриран на
    Oct 2011
    Град
    София, България
    Мнения
    11 114
    Хубаво е, да
    И ние имаме устни изпити. Само дето те се записват и записа се праща пак зад граница
    Така че, повече от 70% от оценката ти се оценява от преподаватели, които никога дори не си виждал.

    едит: Лъчо, толкова ли е трудно да приемеш че има хора, които харесват знанията, следователно ги имат заедно с отличните оценки?
    Последно редактирано от DisappointedDreamer : 09-27-2012 на 09:41

  22. #72
    Мега фен Аватара на SisiStrange
    Регистриран на
    Apr 2011
    Град
    София
    Мнения
    6 667
    ^ Аз мисля, че това беше по-скоро за пищовите.
    Lasiodora striatipes
    Grammostola rosea
    Cyclosternum fasciatum
    Brachypelma emilia
    Acanthoscurria geniculata
    Радослав

  23. #73
    Супер фен Аватара на bilqnavod
    Регистриран на
    Oct 2009
    Мнения
    2 262
    Искаш да кажеш, че хората, които имат хубави оценки учат само заради тях? Съмнявам се...

  24. #74
    Супер фен Аватара на bilqnavod
    Регистриран на
    Oct 2009
    Мнения
    2 262
    Ако примерно имаш много високи знания, готвил си се, учил си до най-малката подробност, но като те изпитат тка се завъртат нещата, че накрая ти пишат 3. Дали ще ти е приятно, да си се старал и да имаш ниска оценка. Нали затова се учи, за да бъдеш възнаграден с хубави оценки, за да може дипломата да бъде ключ към една успешна реализация.

  25. #75
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    Цитирай Първоначално написано от bilqnavod Виж мнението
    Дали ще ти е приятно, да си се старал и да имаш ниска оценка. Нали затова се учи, за да бъдеш възнаграден с хубави оценки, за да може дипломата да бъде ключ към една успешна реализация.
    Не само. Но от друга страна, трябва да си доста тъп, за да се случи това нещо. Човек трябва да се научи да показва на какво е способен, а ако си оценен действително несправедливо, можеш да си потърсиш правата.
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си