- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Математика
Някой нещо по мойте задачикоято и да е ще ми от помощ
Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)
Първоначално написано от meche95
sin²x-cos²x+sinx = 0
sin²x-1+sin²x+sinx=0
2sin²x+sinx-1=0
2a²+a-1=0
D=1+8=9
a1=(-1+3)/4 = 1/2
a2=(-1-3)/4=-1
sinx = 1/2
x1 = 30градуса, x2 = 180-30 = 150градуса
sinx = -1
x3 = -90 градуса (или 270, както ти е по-удобно).
На работа съм и нямам време за другите, ма щом казваш, че една би ти била от помощ, ето ти я.
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
HELP USSSSSS !Със сестра ми пак сме в задънена улица,този път тригонометрични ур-я
cos0+cos30+cos60+cos90 ,тези числа са градуси,няма как да им сложа ''кръгчетата'' Благодаря предварително!
Е това никакво уравнение не е, това е израз. Като отвориш тригонометричната таблица (ако имате учебник, значи я има в него) пише:
cos0 = 1
cos30 = √3 / 2
cos60 = 1/2
cos90 = 0
Съответно получаваш:
1 + √3/2 + 1/2 + 0 = (3+√3)/2
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Моля за малко помощ, спешно е! Трябва да се състави система: на 8 коня и 15 крави им се дава 162кг. сено всеки ден, колко килограма сено на ден се дават на 1 кон и 1 крава, ако 5 коня получават с 3 килограма сено повече от колкото 7 крави...
|8x+15y=162
|5x=7y+3
Където:
х е количеството сено на кон за 1 ден
у е количеството сено на крава за 1 ден
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Purvo da kaja, che sujalqvam za latinicata, vse oshte nqmam instalirana kirilica, no skoro i tova shte stane.
Shte pravq kontrolno ot koeto mnogo mi zavisi godishnata ocenka, a sum mnogo slab po matematika.
Uspqh da se nabutam v staqta taino i da snimam zadachite, no pulen minus.
Ako moje nqkoi pone edna zadachka da reshi za 3-ka shte sum mu mnogo blagodaren !!
1. http://prikachi.com/images/278/5955278U.jpg
2. http://prikachi.com/images/277/5955277Z.jpg
Blagodarq predvaritelno![]()
Сборът на цифрите на едно двуцифрено число е 15. Ако разместим цифрите на числото, полученото число е с 27 по-малко от даденото. Намерете числото.
Малко помощ?![]()
from now google is your best friend, okay?
Има го решавано вече :
a+b = 15 a=15-b
10a+b = 10b + a + 27
10.(15-b) + b = 10b + 15 - b + 27
150 - 9b = 9b + 42
18b = 108
b = 6
a=15-6=9
Числото е ab, демек 96
log3 1/4 - log3 2/3 + log3 8/9
log2 12 - log2 3/5 + log2 4/5
помощ!![]()
Fate has a way of putting in front of us that which we most try to leave behind. "Mozzie"
log3 1/4 - log3 2/3 + log3 8/9 = log3 (1/4 : 2/3 . 8/9) = log3 1 = 0
log2 12 - log2 3/5 + log2 4/5 = log2(12 : 3/5 . 4/5) = log2 16 = 4
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
|2x+5y=15
|3x+8y=-1
Последно редактирано от stori : 03-13-2013 на 16:15
|5(x+y)=4x+7
|2(x-y)=y+1
|2x-3y+z=4 ->z=-4-2x+3y моля,спешно ми е,за утре,благодаря ви
|x+2y-3z=5
|3x-y+22=5
От първото си изразил z. Заместваш го във второто и остават y и x. Изразяваш y чрез х и заместваш в третото. От третото получаваш х. След това заместваш във второто и получаваш y. Накрая заместваш в първото и получаваш z.
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Решена е вече благодаря
Трябва ми малко помощ за следната задача:
Върху всяка медиана на даден триъгълник е взета точка, деляща съответната медиана в
отношение 1:3 считано от върха на триъгълника, от който медианата излиза. Колко пъти лицето на
триъгълника с върхове построените точки е по-малко от лицето на дадения триъгълник.
В отговора пише:
∆ ABM ~ ∆ PQM – І признак
1. ъгъл М общ - това добре
2. АМ/ РМ =8/5
3. BM/ QM = 8/5
отговора после е
лицето на АВМ към PQM = (8/5) ^2=2,56
Не мога да разбера от къде идва това 8/5?
и как по първи признак като той е само за ъгли?
Някой може ли да помогне
задачата е от тук
http://math-bg.com/wp-content/upload...S05_U_R_10.pdf
8ма задача
Последно редактирано от vargeorg : 03-14-2013 на 15:03
http://www.teenproblem.net/forum/sho...9#post10632949
Решението на горната задача (за мене си го пращам тука)
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
За първото се прави деление на полиноми и има там един метод за представяне на полинома като сбор от елементарни дроби, за които си има метод на решаване. Ма потърси в нета интеграл от рационална функция как се решава. Някъде из лекциите на ФМИ също можеш да намериш.
За второто не помня как се решаваха ирационалните функции, но мисля че имаше там някви 3 случая на Чебишев, чрез които се прави ирационалната на рационална и после по метода на задача 1. Или няква друга врътка, която не виждам в момента.
За третото правиш d(x+1) и си го намираш като нормален логаритъм. Мисля, че xlnx-x+C се получаваше за интеграл(lnx.dx). После просто заместваш със стойностите и намираш разликата на двата израза.
За последното вкарваш x в диференциала, след това правиш интегриране по части и изкарваш arcsinx от диференциала и трябва да стане лесен израз. Или пък нещо, което се смята с ир. или рац. функции.
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Две от страните на триъгълник са 4 и 6,а ъглите срещу тях се отнасят както 1:2 . Да се намери третата страна.
Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)
Първоначално написано от meche95
4/sin(a) = 6/sin(2a)
После косинусова примерно.
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.