- За вас - християните Бог е един, но същесвува в няколко състояния - Светият Дух, Отецът, който е на небесата и Синът, който е въплъщение на Бог на земята. Научил ли съм си урока ?
Виж какво defender, моята цел не е да ви направя мюсюлмани...искам само да ви разясня някои работи, които смятам, че са правилни...никога не е късно да прогледнеш или да се опиташ да погледнеш през очите на другия и да видиш това каквото той вижда и да чувстваш това, което той чувства и...та така де, няма да драматизирам повече...![]()
А ти не ми отговори на въпроса за Адам...
Последно редактирано от defender : 08-07-2015 на 21:20
Човек сам може да се отклони от съвършенството, но после сам не може да го възстанови и заплати.
Това е разликата между Адам и Иисус.
Адам и творчески син, защото в него Бог е вложил своето творчество, все едно художник да каже тази картина е мое дете, но творческо отроче, не физическо.
Добре де, не се въздържах...тука съм.
'' Понеже които се управляват от Божия Дух, те са Божии синове.'' Римляни 8:14
Ето ти още едно доказателство, че Иисус е като нас и в Библията се подразбира грешно и се тълкува погрешно думата ''Божи син''.
Съдейки по тоя стих, всички сме синове на Бог, тоест всички сме като Исус.
П.П. Точно затова, както казах горе по-горе в Никея гласуват, дали Исус е син на Бог или не. Също така, в събора в Никея се установява Светата Троица, пак по воля на гласуващите.
Лека...И да мислиш !
Всички сме синове, но чрез Иисус, защото Божия Дух идва благодарение на заслугите на Иисус, а пък Иисус е Син сам по Себе Си.
Иисус никъде не казва, че е Бог.
А щом той е част от Троицата и е Бог, тогава не би трябвало да се моли на себе си.
А щом е Син сам по себе си...коя е майката на тоя син ?
В Библията се казва, че той е бил до Бог, преди да се роди...значи Бог е намалил сина си, сложил го е в утробата на девствена жена и го е накарал пак да порасне ? Аз ако бях Бог, бих го свалил направо от небесата на земята, че да докажа, че е моят син...че да се чудят и да се дивят...и да им покажа силата си.
В Библията се казва, че той е бил до Бог, преди да се роди, но това не означава, че е бил равен на Бог.
Защо не искаш да разбереш, че в Библията се подразбира грешно и се тълкува погрешно думата ''Божи син'' ?![]()
Последно редактирано от Meth : 08-08-2015 на 10:18
не е съвсем готов материал, защото библейските писания всъщност представят само най-основни/есенциални неща, т.е. те са един вид като (посято) семе, което трябва да се култивира за да даде изобилен плод, в случая това става чрез правилното упражняване на вярата в Онзи, Който наистина е истинският Господ Бог, което един вид дава "дъжд/вода"(т.е. благодат) на това семе посято в (така да се каже) "земята" на ума на съответния(-те) вярващ(и), и то започва да произраства и расте там(т.е. в умовете на съответните вярващи), понеже Писанието е само "семе" на живото и деятелно Слово, Което идва директно от устата на истинския Бог...
"Ето, сеячът излезе да сее; и като сееше някои зърна паднаха край пътя: птиците дойдоха и ги изкълваха. А други паднаха на канаристите места, гдето нямаше много пръст; и твърде скоро поникнаха, защото нямаше дълбока почва; а като изгря слънцето, пригоряха, и понеже нямаха корен изсъхнаха. Други пък паднаха между тръните; тръните пораснаха и ги заглушиха. А други паднаха на добра земя, и дадоха плод, кое стократно, кое шестдесет, кое тридесет. Който има уши [да слуша], нека слуша. Тогава се приближиха учениците Му и Му казаха: Защо им говориш с притчи? А Той в отговор им каза: Защото на вас е дадено да знаете тайните на небесното царство, а на тях не е дадено. Защото който има, нему ще се даде, и ще има изобилие; а който няма, от него ще се отнеме и това, което има. Затова им говоря с притчи, защото гледат, а не виждат; чуят а не слушат, нито разбират. На тях се изпълнява Исаевото пророчество, което казва: "С уши ще чуете, а никак няма да разберете; И с очи ще гледате, а никак няма да видите. Защото сърцето на тия люде е задебеляло И с ушите си тежко чуват, И очите си склопиха; Да не би да видят с очите си, И да чуят с ушите си, И да разберат със сърцето си, И да се обърнат, И Аз да ги изцеля". А вашите очи са блажени, защото виждат, и ушите ви, защото чуват. Защото истина ви казвам, че мнозина пророци и праведници са желали да видят това, което вие виждате, но не видяха, и да чуят това, което вие чувате, но не чуха. Вие, прочее, чуйте какво значи притчата за сеяча. При всекиго, който чуе словото на царството и не го разбира, дохожда лукавият и грабва посеяното в сърцето му; той е посеяното край пътя. А посеяното на канаристите места е оня, който чуе словото и веднага с радост го приема; корен, обаче, няма в себе си, но е привременен; и когато настане напаст или гонение поради словото, на часа се съблазнява. А посеяното между тръните е оня, който чува словото; но светските грижи и примамката на богатството заглушават словото, и той става безплоден. А посеяното на добра земя е оня, който чуе словото и го разбира, който и дава плод, и принася кой стократно, кой шестдесет, кой тридесет." Матей 13: 3-23,
"Божието слово е живо, деятелно, по-остро от всеки меч остър и от двете страни, пронизва до разделяне душата и духа, ставите и мозъка, и издирва помислите и намеренията на сърцето. И няма създание, което да не е явно пред Бога; но всичко е голо и разкрито пред очите на Този, на Когото има да отговаряме. И тъй, като имаме велик Първосвещеник Исуса, Божия Син, Който е преминал до най-високите небеса, нека държим това, което сме изповядали. Защото нямаме такъв първосвещеник, Който да не може да състрадава с нас в нашите немощи, а имаме Един, Който е бил във всичко изкушен като нас, но пак без грях. Затова, нека пристъпваме с дръзновение към престола на благодатта, за да придобием милост, и да намерим благодат, която да помага благовременно." Евреи 4: 12-16
Последно редактирано от npp : 08-08-2015 на 14:37
от една страна е така, че Бог е безкрайно-съществуващ Дух, Който само по себе си няма душа, от друга страна е душевен, защото има Началници/Управители на "Светлината", Които са одушевени същества, обаче представеното в библейските писания учение на истинския Господ Бог не включва метафизично обяснение за нещата, понеже са представяни от гледна точка на правдата, затова и в цялата Библия се говори за правда, не за знания, защото правдата е чисто и просто съвършенството на любовта, тъй като едно е да обичаш някои, но друго е да обичаш всички съвършено - всички без изключение, така щото да търсиш онова, което е добро и не е лошо за нито един за да имат всички изобилен живот в истинския Господ Бог, който трае до края на вечността - именно това е Божията правда, затова Бог от гледна точка на неодушевените изначални духовни явления е представян в Библията с малко на брой прости думи, и не се говори повече за него там, в такъв случай няма как да не погледнем на Исус като на Божий Син, иначе нито бихме уважили главния Бог - "Небесният" Отец
това, което казваш тук е някак (си) тъпо, първо защото твърдиш, че истинският Бог не е Отец, понеже казваш че няма(л) Син, второ защото Го сравняваш със земни(те) бащи, но в Библията не се говори за Отец и Син от гледна точка на онова, което човеците разбират под "баща" и "син", ала става въпрос за духовни понятия, които ги няма обяснени в езическите енциклопедии и речници, но все пак които са оприличени с връзката между бащата и сина...
Виждам, че много вярваш на това слово.
Вземи един червен химикал, вземи книга на Новия завет или само едно евангелие и подчертай само думите на Иисус.
Ще се учудиш на това, което ще видиш.
Вие не четете Библията на Иисус...вие четете Библията на Матей, на Лука, на Йоан, на Марк...и др.
Я да видим какво говорят тия личности за Иисус и какво самият той казва:
''И като се навършиха осем дни и трябваше да обрежат Детенцето, дадоха Му името Исус, както беше наречено от ангела преди да е било зачнато в утробата.'' Лука 2:21
''и свинята, защото има раздвоени копита, и е с разцепени копита, но не преживя; тя е нечиста за вас.
От тяхното месо да не ядете, и до мършата им да не се допирате; те са нечисти за вас.'' Левит 11:7-8
''И не се опивайте с вино, <следствието> от което е разврат, но изпълняйте се с Духа;'' Ефесияни 5:18
Нали ''християнин'' означава ''този който следва пътя на Христа - Исус''. А вие следвате ли го ? Исус е бил обрязан...християните не се обрязват, за разлика от мюсюлманите .Виж какво пише за свинята...почти всички християни ядат свинско, но ние мюсюлманите - не. Виж какво пише за алкохола...хрисияните пият...а мюсюлманите - не. За жените се казва, че ако не си покриват главата, трябва да си обръснат главата.(Коринтяни--не помня кой стих) Хрисиянските жени ходят с голи глави, а мюсюлманските са забулени.
И какво се оказва.....оказва се, че аз съм по-голям хрисиянинин от вас...и почитам Исус повече от вас и го обичам повече от вас.
'' Имам още много неща да ви кажа; но не можете да ги понесете сега.
А когато дойде онзи, Духът на истината, ще ви упътва на всяка истина; защото няма да говори от себе си, но каквото чуе, това ще говори, и ще ви извести за идните неща.
Той Мене ще прослави, защото от Моето ще взема и ще ви известява.'' Йоан 16:12-14
А тези стихове са доказателство за идването на Мохамед, след Исус.
Защо още отричате ?! Пазите си вярата...добре...това е много хубаво..но не осъзнавате, че марширувате към огъня...а спасението е между двете ви устни, събрано в две изречения - ''Свидетелствам, че няма друг Господ освен Аллах. И отново свидетелсвам, че Мохаммед е негов пратеник и пророк.'' !
Последно редактирано от Meth : 08-08-2015 на 23:33
пич, първо, не разбираш много неща от написаните в Библията, например, ритуалното обрязване на краекожието, което се е правило най-вече на мъжките юдейски бебета в осмия ден след раждането (от страна на последователи/духовни служители на юдейската религия), ще станеш ли по-добър ако си изрежеш ноктите на ръцете, или, казано с други думи, изрязването на ноктите на ръцете прави ли те по-добър човек?!, разбира се, че не, защото и до ден днешен много хора са си изрязвали ноктите и на ръцете и на краката, но това не им е придало повече доброта, така е и с религиозните ритуали, които са само "образ" и "сянка" на същинските "небесни" неща, дори и да си подстрижеш косата напълно, и да се скопиш напълно, и да изтръгнеш ноктите си ако щеш, това пак няма да те направи съвършено добър, защото само по себе си е премахване на някакви периферни телесни части, затова и е написано:
"Ние имаме такъв първосвещеник, Който седна отдясно на престола на Величието в небесата, служител на светилището и на истинската скиния, която Господ е поставил, а не човек. Защото всеки първосвещеник се поставя да принася и дарове и жертви; затова, нужно е и Тоя първосвещеник да има нещо да принася. А ако беше на земята, Той не щеше нито да бъде свещеник, защото има такива, които принасят даровете според закона; (които служат на онова, което е само образ и сянка на небесните неща, както бе заповядано на Моисея, когато щеше да направи скинията; защото: "Внимавай", му каза Бог, "да направиш всичко по образеца, който ти бе показан на планината"), но на дело Христос е получил служение толкоз по-превъзходно, колкото и завета, на който Той е ходатай, е по-превъзходен, като узаконен върху по-превъзходни обещания. Защото, ако оня първи завет е бил без недостатък, Бог не би търсил място за втори. А напротив, когато порицава израилтяните, казва: "Ето, идат дни, казва Господ, Когато ще сключа с Израилевия дом и с Юдовия дом нов завет; Не такъв завет, какъвто направих с бащите им В деня, когато ги хванах за ръка, за да ги изведа из Египетската земя; Защото те не устояха в завета Ми, И Аз ги оставих, казва Господ. Защото, ето заветът, който ще направя с Израилевия дом След ония дни, казва Господ: Ще положа законите Си в ума им И ще ги напиша в сърцата им; Аз ще бъда техен Бог, И те ще бъдат мои люде; И няма вече да учат всеки съгражданина си И всеки брата си, като му казват: Познай Господа; Защото всички ще Ме познават, От малък до голям между тях. Защото ще покажа милост към неправдите им И греховете им (и беззаконията им) няма да помня вече". А като каза "нов завет", Той обявява първия за остарял. А онова, което овехтява и остарява, е близо до изчезване." Евреи 8: 1-13,
"А даже при първия завет имаше постановления за богослужение, имаше и земно светилище. Защото беше приготвена скиния, в първата част на която бяха светилникът, трапезата и присътствените хлябове; която част се казва светото място; а зад втората завеса беше оная част от скинията, която се казваше пресветото място, гдето бяха златната кадилница и ковчегът на завета, отвсякъде обкован със злато, в който бяха златната стомна, съдържаща манната, Аароновият жезъл, който процъфтя, и плочите на завета; и над него бяха херувимите на Божията слава, които осеняваха умилостивилището; за които не е сега време да говорим подробно. И когато тия неща бяха така приготвени, в първата част на скинията свещениците влизаха постоянно да извършват богослужението; а във втората веднъж в годината влизаше само първосвещеникът, и то не без кръв, която принасяше за себе си и за греховете на людете, сторени от незнание. С това Светият Дух показваше, че пътят за в светилището не е бил открит, докато е стояла още първата част на скинията, която е образ на сегашното време, съгласно с което се принасят дарове и жертви, които не могат да направят поклонника, колкото за съвестта му, съвършено чист, понеже се състоят само в ядене, пиене и разни умивания, - плътски постановления, наложени до едно време на преобразувание. А понеже Христос дойде като първосвещеник на бъдещите добрини, Той влезе през по-голямата и по-съвършена скиния, не с ръка направена, сиреч, не от настоящето творение, веднъж за винаги в светилището, и то не с кръв от козли и от телци, но със Собствената Си кръв, и придоби за нас вечно изкупление. Защото, ако кръвта от козли и от юнци и пепелта от юница, с които се поръсваха осквернените, освещава за очистването на тялото, то колко повече кръвта на Христа, Който чрез вечния Дух принесе Себе Си без недостатък на Бога, ще очисти съвестта ви от мъртвите дела, за да служите на живия Бог! Той е посредник на нов завет по тая причина, щото призваните да получават обещаното вечно наследство чрез смъртта, станала за изкупване престъпленията, извършени при първия завет. Защото гдето има завещание, трябва, за изпълнението му, да се докаже и смъртта на завещателя. Защото завещанието влиза в сила, само гдето се е случила смърт, понеже никога няма сила, докле е жив завещателят. Затова нито първият завет бе утвърден без кръв. Защото, след като Моисей изговори всяка заповед от закона пред всичките люде, взе кръвта на телците и на козлите, с вода и червена вълна и исоп, та поръси и самата книга и всичките люде, и казваше: "Това е кръвта, проляна при завета, който Бог е заръчал спрямо вас". При това, той по същия начин поръси с кръвта и скинията и всичките служебни съдове. И почти мога да кажа, че по закона всичко с кръв се очистя; и без проливането на кръв няма прощение. И тъй, необходимо беше образите на небесните неща да се очистват с тия жертви, а самите небесни - с жертви по-добри от тях. Защото Христос влезе не в ръкотворено светилище, образ на истинското, но в самите небеса, да се яви вече пред Божието лице за нас; и не за да принася Себе Си много пъти, както първосвещеникът влиза в светилището всяка година с чужда кръв, (иначе Той трябва да е страдал много пъти от създанието на света); а на дело в края на вековете се яви веднъж да отмахне греха, като принесе Себе Си в жертва. И тъй като е определено на човеците веднъж да умрат, а след това настава съд, така и Христос, като биде принесен веднъж, за да понесе греховете на мнозина, ще се яви втори път, без да има работа с грях, за спасението на ония, които Го очакват." Евреи 9: 1-28
същото може да се каже и относно яденето на свинско и др. меса, които по време на стария завет бяха считани за нечисти, самото въздържание от яденето на месо не прави човека по-добър, защото много пъти е имало вегетарианци и вегани, които също са вършили неправда, даже е имало случаи когато винопийци, намиращи се под упойващото действие на алкохола, са били по-кротки от много трезвеници, което, що се отнася до алкохола, можем да прибавим към казаното до тук за тези неща, ето защо е било казано и написано:
"Това, което влиза в устата, не осквернява човека; но това, което излиза от устата, то осквернява човека. Тогава се приближиха учениците и Му рекоха: Знаеш ли, че фарисеите се съблазниха като чуха тая дума? А Той в отговор рече: Всяко растение, което Моят небесен Отец не е насадил, ще се изкорени. Оставете ги; те са слепи водачи; а слепец слепеца ако води, и двамата ще паднат в ямата. Петър в отговор Му рече: Обясни ни тая притча. А Той каза: И вие ли сте още без разумение. Не разбирате ли, че всичко що влиза в устата, минава в корема, и се изхвърля в захода? А онова, което излиза из устата, произхожда от сърцето, и то осквернява човека. Защото от сърцето произхождат зли помисли, убийства, прелюбодейства, блудства, кражби, лъжесвидетелства, хули. Тия са нещата, които оскверняват човека; а да яде с немити ръце, това не го осквернява." Матей 15: 11-20,
|
|
v
Последно редактирано от npp : 08-08-2015 на 20:34
"Петър се качи на къщния покрив да се помоли. И като огладня, поиска да яде; но докато приготвяха, той дойде в изстъпление, и видя небето отворено и някакъв съд, като голяма плащаница, да слиза, спускана чрез четирите ъгъла към земята. В него имаше всякакви земни четвероноги и животни и небесни птици. И дойде глас към него: Стани, Петре, заколи и яж. А Петър рече: Никак, Господи, защото никога не съм ял нищо мръсно и нечисто. И пак дойде към него втори път глас: Което Бог е очистил, ти за мръсно го не считай. И това стана три пъти, след, което съдът се вдигна веднага на небето." Деяния 10: 9-16,
"Никой да не търси своята лична полза, но всеки ползата на другиго. Всичко, що се продава на месарницата, яжте без да изпитвате за него заради съвестта си; защото "Господна е земята и всичко що има в нея"." 1 Коринтяни 10: 24-26,
"Не пий вече само вода, но употребявай малко вино за стомаха си и за честите си боледувания." 1 Тимотей 5: 23,
"Вие се покланяте на онова, което не знаете; ние се покланяме на онова, което знаем; защото спасението е от юдеите(т.е. от праведните вярващи). Но иде час, и сега е, когато истинските поклонници ще се покланят на Отца с дух и истина; защото такива иска Отец да бъдат поклонниците Му. Бог е дух; и ония, които Му се покланят, с дух и истина трябва да се покланят." Йоан 4: 22-24
подобно може да се говори и за покриването на жените с религиозни носии, важно е "покривалото" на смирението, иначе каква полза ако жената се покрие цялата без да се вижда дори и милиметър от тялото и, пък в същото време е някаква горделива и върши неправда?!, затова и бе написано:
"Бивайте подражатели на мене, както съм и аз на Христа. А похвалявам ви, че ме помните за всичко, като държите преданията тъй, както ви ги предадох. Но желая да знаете, че глава на всеки мъж е Христос, а глава на жената е мъжът, глава пък на Христос е Бог. Всеки мъж, който се моли или пророкува с покрита глава(т.е. всеки вярващ, който предава себе си на друг бог или (на) друг господ(христос), или който слуша лъжлив пророк/духовен учител, или който се кланя на идол(и) или следва ерес(и), или който се оставя да бъде воден от измамителен(-ни) дух(ове) или служи на нечист(и) дух(ове)), засрамва главата си. А всяка жена, която се моли или пророкува гологлава(т.е. подобно и всяка вярваща, която не се покорява напълно на истинския Господ Бог или (на) Неговото Слово), засрамва главата си, защото това е едно и също, като да е с бръсната глава(т.е. защото това е все едно като да се отрича от Него или да се отклонява от правилната вяра в посока към погрешна). Защото, която жена се не покрива(т.е. защото всяка вярваща, която се осланя на налучкваното/заученото във вярата вместо на истинския Господ Бог), нека остриже и косата си(т.е. нека (и) по-добре (да) се пази от отклонения/заблуди/ереси). Но ако е срамотно за жена да си стриже косата(т.е. но ако е срамно за вярваща да проявява по-голямо мъжество), или да си бръсне главата(т.е. или да (се) отрича (от) духовното си познание), то нека се покрива(т.е. то нека (да) се отдава напълно на истинския Господ Бог във вярата). Защото мъжът не трябва да си покрива главата(т.е. защото вярващият не трябва да се лишава от разума си на водещ във вярата), понеже е образ и слава на Бога; а жената е слава на мъжа. (Защото мъжът не е от жената, а жената е от мъжа; понеже мъжът не бе създаден за жената, а жената за мъжа). Затова жената е длъжна да има на главата си белег на власт(т.е. затова жената е длъжна да се покорява в правилната вяра), заради ангелите. (Обаче, нито жената е без мъжа, нито мъжът без жената, в Господа; защото, както жената е от мъжа, така и мъжът е чрез жената; а всичко е от Бога). Сами в себе си съдете: Прилично ли е, жената да се моли Богу гологлава(т.е. в непокорство)? Не учи ли ви и самото естество, че, ако мъж оставя косата си да расте(т.е. че ако вярващ не се осланя изцяло на истинския Господ Бог), това е позор за него, но, ако жена оставя косата си да расте(т.е. но ако вярваща се обляга на онова, което научава в правилната вяра), това е слава за нея, защото косата й е дадена за покривало(т.е. защото това и е дадено за белег)? Но, ако някой мисли да се препира за това, - ние нямаме такъв обичай, нито Божиите църкви." 1 Коринтяни 11: 1-16
дори и без поясненията, които сме вмъкнали в цитата, си личи, че се говори за духовни неща, а не за телесни, но затова вярващият, било то от мъжки, или (от) женски пол, трябва да внимава във вярата, да я упражнява правилно без да има никакви богове/христоси освен само Онези, Които наистина са истинският Бог Отец и истинският Господ Исус Христос, за да не се заблуждава за нещата
второ, бързаш да поставяш аллах и мохамед като обекти на поклонение във вярата, но сякаш без да вземаш предвид факта, че досега на света е имало много такива вероучения, според които е дошъл нов бог или някакъв нов христос, който замества (така да се каже) "стария", например мормонизмът представя един човек, наречен джоузеф смит, като новия месия, който всеки вярващ трябва да приеме като врата към Христос, обаче дали наистина е така?, особено след като досега е имало и други, които са твърдели подобни неща, като са представяли някакви богове и човешки същества за най-върховни и важни, които (едва ли не) всеки вярващ трябва да приеме за да се спаси, иначе в противен случай (едва ли не) не би се спасил, как така да приемеш думите на всеки такъв, който представя някакъв нов бог или нов месия/пророк?!, понеже ако на някой вече са му били проповядвани (примерно) ислям, мормонизъм и кришнаизъм, той какъв трябва да стане, мюсюлманин, мормон или кришнар?!, понеже и трите религии представят друг бог или друг месия/христос, дори е възможно някой да умре от разпъващото/разкъсващото душата му терзание на двоумението, триумението и т.н. за това коя религия е правилната за него, затова и в Библията се говори за принципи на правилна(та) вяра, които дори са заповеди, и за изпитване на всичко във вярата и на всеки дух дали е от истинския Бог:
"Изпитвайте себе си, дали сте във вярата; опитвайте себе си. Или за себе си не познавате ли че Христос е във вас, освен ако сте порицани?" 2 Коринтяни 13:5,
"Пророчества не презирайте. Всичко изпитвайте; дръжте доброто. Въздържайте се от всякакво зло." 1 Солунци 5: 20-22,
"ние поучаваме мъдрост между съвършените, ала не мъдрост от тоя век, нито от властниците на тоя век, които преминават; но поучаваме Божията тайнствена премъдрост, която е била скрита, която е била предопределена от Бога преди вековете да ни докарва слава. Никой от властниците на тоя век не я е познал; защото, ако я бяха познали, не биха разпнали Господа на славата. А според както е писано: - "Каквото око не е видяло, и ухо не е чуло, И на човешко сърце не е дохождало, Всичко това е приготвил Бог за тия, които Го любят". А на нас Бог откри това чрез Духа; понеже Духът издирва всичко, даже и Божиите дълбочини. Защото кой човек знае що има у човека, освен духът на човека, който е в Него? Така и никой не знае що има у Бога, освен Божият Дух. А ние получихме не духа на света, но Духа, който е от Бога, за да познаем това, което Бог е благоволил да ни подари; което и възвестяваме, не с думи научени от човешка мъдрост, но с думи научени от Духа, като поясняваме духовните неща на духовните човеци. Но естественият човек не побира това, което е от Божия Дух, защото за него е глупост; и не може да го разбере, понеже, то се изпитва духовно. Но духовният човек изпитва всичко; а него никой не изпитва. Защото, "Кой е познал ума на Господа, За да може да го научи? А ние имаме ум Христов." 1 Коринтяни 2: 6-16,
"Възлюбени, не вярвайте на всеки дух, но изпитвайте духовете дали са от Бога; защото много лъжепророци излязоха по света. По това познавайте Божия Дух: всеки дух, който изповяда, че Исус Христос дойде в плът, е от Бога; а никой дух, който не изповядва Спасителя, не е от Бога; и това е духът на Антихриста, за когото сте чули, че иде, и сега е вече в света. Вие сте от Бога, дечица, и победили сте ги; защото по-велик е Оня, Който е във вас, от онзи, който е в света. Те са от света, за това светски говорят и светът тях слуша. Ние сме от Бога; който познава Бога, нас слуша; който не е от Бога, не ни слуша. По това разпознаваме духа на истината и духа на заблудата. Възлюбени, да любим един другиго, защото любовта е от Бога; и всеки, който люби, роден е от Бога и познава Бога. Който не люби, не е познал Бога; защото Бог е любов." 1 Йоаново 4: 1-8
|
|
v
Последно редактирано от npp : 08-08-2015 на 20:39
ако някой накара примерно теб мюсюлманина (да започнеш) да се кланяш на друг бог вместо на аллах, примерно на баала(ваала), ще го направиш ли?!, така и ние верните последователи на Онзи, Който наистина е истинският Господ Бог не смеем да се покланяме на друг бог, нито смеем да почитаме друг христос като Господ, ако ще и това да е някое най-висше Славно същество от Бога, чиято Слава осветлява цялата земя, и чиято сила може да тръшне цялото царство на лукавия в един миг, затова и е писано:
"Исус в отговор им каза: Пазете се да ви не заблуди някой; защото мнозина ще дойдат в Мое име казвайки: Аз съм Христос, и ще заблудят мнозина..... Тогава ако някой ви каже: Ето тук е Христос, или: Тука, не вярвайте; защото ще се появят лъжехристи, и лъжепророци, които ще покажат големи знамения и чудеса, така щото да заблудят, ако е възможно, и избраните." Матей 24: 1-24,
"видях друг ангел, който слизаше от небето, имайки голяма власт; и земята се просвети от неговата слава. Той извика със силен глас, казвайки: Падна, падна великият Вавилон и стана жилище на бесовете, свърталище на всякакъв нечист дух и свърталище на всякаква нечиста и омразна птица;... И един силен ангел взе един камък голям като воденичен, та го хвърли в морето и рече: Така стремително ще бъде тръшнат Вавилон, великият град, и няма вече да се намери." Откровение 18: 1-21,
"И каза ми: Напиши: Блажени тия, които са призвани на сватбената вечеря на Агнето. И казва ми: Тия думи са истинни Божии думи. Тогава аз паднах пред нозете му да му се поклоня; но той ми рече: Недей; аз съм съслужител на тебе и на братята ти, които държат свидетелството за Исуса; поклони се Богу; защото свидетелството Исусово е духът на пророчеството(т.е. на истинското пророчество)." Откровение 19: 9-10